Makijaż + ochrona przeciwsłoneczna w jednym czyli poznajcie Colorescience

sobota, stycznia 21, 2023

Makijaż + ochrona przeciwsłoneczna w jednym czyli poznajcie Colorescience

Podczas kuracji Izotekiem, skóra wymaga nie tylko specjalnej pielęgnacji, ale i wysokiej ochrony przeciwsłonecznej. Z uwagi na liczne efekty uboczne Izoteku - jak m.in. bardzo sucha skóry - zwłaszcza twarzy, dłoni i ust - należy unikać słońca nie tylko przez cały czas trwania kuracji, ale i po jej zakończeniu. Ja, w czasie kuracji stosuję kremy z filtrem SPF50 wiosną i latem, a jesienią i zimą - SPF30. Ale co z makijażem podczas brania Izoteku, gdy nasza skóra jest nadmiernie przesuszona i każdy podkład wygląda na niej nieestetycznie?


Ja sięgam po pudry prasowane lub w kamieniu i nakładam je bezpośrednio na skórę delikatnie stemplując - nie stosując już uprzednio podkładu. Mało osób wie, że istnieją kosmetyki do makijażu, które maja za zadanie nie tylko upiększać nasza skórę ale i chronić ją przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. 

Marka Colorescience, którą kupicie w sklepie online www.topestetic.pl to przede wszystkim kosmetyki mineralne, które chronią zarówno przed wolnymi rodnikami, jak i słońcem. W ofercie Colorescience znajdziemy szeroką gamę mineralnych kosmetyków, nie tylko tych do makijażu, których wspólnym mianownikiem są filtry przeciwsłoneczne o wysokim stopniu ochrony.


Colorescience to amerykańska marka, która powstała w Kalifornii w 2000 roku. Kosmetyki te są cenione przez lekarzy dermatologów, lekarzy  medycyny estetycznej oraz wizażystów. Marka jest też uwielbiana przez gwiazdy Hollywood. 

Formuła kosmetyków Colorescience oparta jest na dwutlenku tytanu, tlenkach żelaza i cynku, beta-karotenie, sproszkowanych perłach, roślinnych składnikach takich jak wyciąg z ogórka, kaktusa, pietruszki oraz mączce ryżowej. 


Moja skóra zaprzyjaźniła się z dwoma produktami do makijażu od Colorescience, które są dostępne w sklepie topestetic. Są to puder prasowany Natural Finish Pressed Foundation SPF 20 oraz Sunforgettable Brush-on-Shield SPF30

Mineralny puder w kompakcie to mega lekki puder o średnim poziomie krycia, które oczywiście można stopniowo budować. Ja, nakładam go na twarz - bez stosowania podkładu, bowiem podczas kuracji Izotekiem, podkłady za bardzo uwydatniają suchość mojej skóry. Puder Colorescience stapia się nią - dając piękne wykończenie na 10h. Przez cały dzień czuję, że moja skóra oddycha, a formuła pudru dodatkowo wzbogacona o przeciwutleniacze oraz witaminę E pomaga chronić skórę przed szkodliwymi wolnymi rodnikami.

Puder występuje w szerokiej gamie kolorystycznej i gwarantuję, że każda z nas znajdzie dla siebie odpowiedni kolor. Mój kolor to Ivory Butter - przeznaczony dla jasnej, ale nie zbyt bladej karnacji - z lekko beżowymi podtonami.

SKŁADNIKI AKTYWNE:
  • Dwutlenek tytanu (IV): 21,2%
  • Tlenek cynku: 12,1%
SKŁADNIKI SPECJALISTYCZNE:
  • Kompleks ekstraktów pochodzenia roślinnego: pomaga w stworzeniu niepodrażniającej bariery ochronnej na powierzchni skóry dla zapewnienia nawilżonego i młodzieńczego wyglądu cery
  • Olej z nasion marchwi: przeciwutleniacz odżywiający skórę dzięki zawartości kwasów Omega 3-6-9, a także chroniący przed cząsteczkami utleniającymi; pozostawia skórę odmłodzoną i delikatniejszą w dotyku
  • Witamina E: silny antyoksydant wspierający ochronę przed uszkodzeniami wywołanymi wolnymi rodnikami

Z uwagi na poręczne opakowanie, do którego nie trzeba nosić ze sobą odpowiedniego pędzelka do aplikacji - w swojej kosmetyczce zawsze mam przy sobie mineralny puder sypki w pędzlu Sunforgettable Brush-on-Shield SPF30

Zawarta w nim, opatentowana przez markę technologia EnviroScreen® zapewnia ochronę przed szkodliwym działaniem czynników środowiskowych, takich jak promieniowanie UVA/UVB, zanieczyszczenia, światło niebieskie i promieniowanie podczerwone. Dodatkowo, puder zawiera kwas hialuronowy, który nawilża skórę, zapewniając jej elastyczność i sprężystość. 

SKŁADNIKI AKTYWNE:
  • Opatentowany, nie-nanotechnologiczny tlenek cynku 22,5%: Ochrona przed promieniowaniem UVA/UVB i wolnymi rodnikami

SKŁADNIKI SPECJALISTYCZNE:
  • Tlenki żelaza: zmikronizowane pigmenty stosowane jako barwniki kosmetyczne. Chronią również skórę przed uszkodzeniami i fotostarzeniem spowodowanym przez niebieskie światło (HEV).
  • Mieszanka antyoksydantów: zapewnia ochronę przed zanieczyszczeniami i wolnymi rodnikami
  • Kwas hialuronowy w proszku: nawilża
  • InfraGuard: chroni przed promieniowaniem podczerwonym.

Puder w pędzlu Sunforgettable Brush-on-Shield SPF30 występuje w 3 wariantach kolorystycznych - Fair, Medium oraz Tan - mój kolor - to odcień Medium. 

Jako ciekawostkę dodam, że jeśli posiadacie skórę tłustą lub mieszaną, to w takim samym poręcznym pędzlu znajdziecie też transparentny puder matujący Sunforgettable® Total Protection™ Sheer Matte SPF 30.


Warto zapamiętać, że kosmetyki Colorescience zostały skomponowane tak, aby kamuflować i korygować niedoskonałości cery oraz chronić przed szkodliwym wpływem warunków atmosferycznych tj. słońce, wiatr czy mróz. Produkty tej niezwykle przyjaznej skórze marki cechuje bowiem najwyższa jakość, szeroka gama kolorystyczna, niepowtarzalne receptury, a do tego wygodna i łatwa aplikacja.
Zajrzycie do sklepu www.topestetic.pl i wybierzcie dla siebie to, czego potrzebuje Wasza skóra.

***materiał reklamowy***    ***materiał reklamowy***    ***materiał reklamowy***    ***materiał reklamowy***
Nie tylko bielizna czyli The La Perla Signature Eau de Parfum

środa, stycznia 04, 2023

Nie tylko bielizna czyli The La Perla Signature Eau de Parfum

Marka La Perla, która słynie z luksusowej bielizny, dzięki niezrównanemu kunsztowi i intymnemu pojmowaniu kobiecej sylwetki projektuje prawdziwie luksusowe produkty, tworzone z troską, by kobiety czuły się piękne w każdej chwili swego życia. Nowy dom kosmetyków La Perla Beauty wprowadza kolekcję zapachów, produktów do pielęgnacji ciała i do makijażu. Odzwierciedla sedno swojego dziedzictwa poprzez świadomie tworzone, luksusowe produkty kosmetyczne, opracowywane przez kobiety dla kobiet.


Sygnowany przez markę premierowy zapach Signature to elegancki kwiatowy bukiet - promienny i zdecydowany, jak każda osoba nosząca pięknie dopracowane produkty La Perla. Zapach jest inspirowany postacią Ady Masotti, założycielki La Perla, która postrzegała bieliznę jako drogocenną perłę, obiekt, który należy cenić. Ta wykwintna esencja afirmuje wiele indywidualnych cech użytkowniczki - wewnętrznych i zewnętrznych.


Kwiatowo-drzewna kompozycja jest dziełem kreatorki zapachów Louise Turner, stworzonym w jej paryskiej pracowni: „Według mnie perfumy zachęcają do refleksji nad pięknem. Chciałam tym zapachem uchwycić enigmatyczny urok kobiety La Perla w kompozycji couture. Starannie dobrałam każdą kwiatową nutę, mając na względzie jej wyjątkową elegancję. Projektowałam poszczególne warstwy w taki sposób, by były niepowtarzalne i urzekające. Stworzyłam zapach promienny, śmiały i zmysłowy - jak kobieta, która go używa”.


Musujące, cytrusowe nuty głowy wzbudzają ciekawość, a wyrafinowany zapach liści fiołka delikatnie wplata się w serce zapachu i wraz z neroli tworzy długo wyczuwalną kwiatową świeżość, która topnieje w jaśminowo-piżmowym akordzie. Pod powierzchnią kryje się kolejna warstwa tego tajemniczego splendoru: wetiwer i drzewne nuty głębi podkreślają wytworność perły, jak łagodna, lecz charyzmatyczna pewność siebie.


Masywny szklany flakon w kolorze zmierzchu zwieńczono czarnym kołnierzykiem z błyszczącego rypsu, inspirowanym bielizną La Perla, a także perłowobiałym korkiem. Kontrast opalizujących i świetlistych akcentów jest zapowiedzią migoczących nut zapachu. Kompozycja afirmuje poczucie siły i wiarę w siebie, łączy najlepsze surowce i tworzy żywiołowy, wielowymiarowy i zdecydowany zapach. 

Istotą La Perla Beauty jest luksus o zrównoważonym charakterze; wszystkie flakony zaprojektowano w taki sposób, aby można je było uzupełniać i cenić bez końca. Refill o pojemności 100 ml wyposażono w specjalny korek, co umożliwia łatwe uzupełnianie zawartości oryginalnych flakonów o dowolnej pojemności. Szkło w ciemnym kolorze nadaje się do recyklingu i chroni drogocenny zapach przed działaniem promieni słonecznych. Z boku znajduje się przezroczyste okienko, które pozwala śledzić stopień zużycia.


Tak jak La Perla to luksusowa bielizna, tak La Perla Beauty to luksusowe kosmetyki. Marka czci swoje rzemieślnicze dziedzictwo, tworząc luksusowe produkty, które są przemyślane i mają etyczny, zrównoważony charakter. Ten etos opiera się na szacunku - wobec naszych ciał, społeczeństwa i naszej planety.

The La Perla Signature Eau de Parfum to celebracja promiennej, niejednoznacznej i pewnej siebie kobiety, która nosi na sobie nie tylko sensualną bieliznę ale i lubi otaczać się woalem pięknego zapachu. To zapach wyrafinowany, kobiecy i niesamowicie seksowny - chociaż nie drapieżny. Jest uosobieniem tego, czego szuka każda pewna siebie kobieta. 
Oda do życia czyli Issey Miyake L'Eau d'Issey kończy 30 lat

piątek, grudnia 30, 2022

Oda do życia czyli Issey Miyake L'Eau d'Issey kończy 30 lat

Był rok 1992. Świat perfum był zakorzeniony w orientalnych, mocnych zapachach, ale kiedy Issey Miyake przedstawił L'Eau d'Issey wodne i poetyckie arcydzieło, wywrócił świat zapachów do góry nogami, sprzeciwiając się wszelkim z góry przyjętym wyobrażeniom. L'Eau d'Issey to oda do życia i tętniącej życiem energii, która inspiruje nas do ponownego odkrycia samej istoty życia.


Najpierw Issey Miyake spotkał się z Jacquesem Cavallierem, jednym z najbardziej utalentowanych „nosów” świata perfum, aby przedstawić swoje aspiracje związane z zapachem. Jego wizja była w równym stopniu prosta i zaskakująca: stworzyć zapachową ekspresję kropli wody. Wyzwanie zainspirowało perfumiarza. Zaczął od przedawkowania calone, po raz pierwszy zastosowanej w zapachu dla kobiet. Ta cząsteczka uosabia wszystkie aspekty wody: jej chłód, falowanie i niepowtarzalny aromat morskiej bryzy. 

„Natura jest najlepszym perfumiarzem. Ma wszystko, czego potrzebujemy do inspiracji”. Poprzez L’Eau d’Issey Pan Miyake przypomina nam, że jesteśmy stworzeniami natury. Zaprasza nas do ponownego połączenia się ze światem przyrody.


Formuła Cavalliera była zupełnie nowa: calone, niczym ciężka kropla rosy, błyszczy na tle uwielbianych na Zachodzie płatków róż zestawionych ze swoim wschodnim odpowiednikiem, lotosem. Nuty te wieńczy powiew białych kwiatów, odsłaniający ostre zielone akcenty. 

Każdy aspekt L’Eau d’Issey oddaje element występujący w naturze zarówno w sensie zapachowym, jak i dotykowym. Wdychamy miękkość płatka, gładkość liścia i oczywiście wilgotność wody. Trzydzieści lat później manifest zapachowy zapachu jest jeszcze bardziej aktualny niż w momencie jego narodzin.


Jeśli chodzi o flakon, Miyake ponownie zerwał z tradycją. Zawsze wierny swojej wizji prostoty i piękna, idealny, najbardziej elegancki wybór. Srebrny korek zwieńczony jest pojedynczą kulą - poetyckim hołdem dla księżyca, który wydaje się być umieszczony na szczycie Wieży Eiffla. To ikona, która podbiła serca pokoleń kobiet, wszystkie inne, każda z taką samą intensywnością. L’Eau d’Issey to monumentalna kreacja w świecie designu, poza nowoczesnością i ponadczasowością.


Dziś L’Eau d’Isseynie jest już tylko zapachem. Przywołuje szeroką gamę projektów artystycznych i innowacji podejmowanych przez lata przez dom Miyake. Wielu uznanych artystów i projektantów przyczyniło się do powstania innych flakonów wypełnionych niezwykłymi zapachami zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet, stworzonych przez utalentowanych perfumiarzy.


Aby uczcić 30 lat L’Eau d’Issey, Issey Miyake powierzył dwóm artystom wyrażenie własnego poglądu na ten kultowy zapach. Poprzez fantastyczne kreacje Elisa Valenzuela i Luiz Zerbini dzielą się własną reinterpretacją.

Od trzydziestu lat Issey Miyake Parfums kształtuje świat, w którym czystość i pomysłowość istnieją w doskonałej symbiozie. Przekraczając zarówno czasy, jak i trendy, z naturą jako wiecznym źródłem inspiracji, dom wciąż się odnawia. Tak jak płynąca woda nieustannie przypływa i odpływa, tak marka Issey Miyake wciąż zaskakuje wizjonerskimi koncepcjami swojego twórcy. Historia nigdy się nie kończy i zawsze jest wyjątkowa.


#materiał reklamowy
W imię róży czyli Chloé Rose Naturelle Intense

środa, grudnia 14, 2022

W imię róży czyli Chloé Rose Naturelle Intense

Moja ulubiona linia zapachów Chloé wzbogaciła się niedawno o produkt Chloé Rose Naturelle opracowany w taki sposób, aby zminimalizować jego negatywny wpływ na środowisko. Ta nowa i bardziej intensywna wersja zapachu Chloé Rose Naturelle Intense to tym razem woda perfumowana, w której bardziej niż kiedykolwiek wcześniej wyeksponowano różę - symbolizującą tę linię.


Nową Wodę Perfumowaną Chloé Rose Naturelle Intense umieszczono w momentalnie rozpoznawalnym przez wszystkich flakonie linii Chloé Signature, który zachował swój architektoniczny kształt, kobiecą rypsową kokardkę oraz kontury przypominające plisy kultowej solejki Chloé. Teraz, dodatkowo wyróżnia się charakterystycznym odcieniem liściastej zieleni - symbolu natury - zdobiącym zarówno wstążeczkę, jak i pudełko.

Flakon Chloé Signature został tym razem unowocześniony, aby zmniejszyć jego negatywny wpływ na środowisko. Materiały pochodzące z recyklingu stanowią obecnie 25% masy szkła i 40% tektury użytej do produkcji pudełka. Wstążkę wykonano w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu.


Ten nowy drzewno-różany zapach jest dziełem kreatora Alexisa Dadiera. W kompozycji Chloé Rose Naturelle Intense debiutuje słodka, świeża bergamotka. W ślad za nią wyłania się czyste i delikatne neroli z nutami płatków, a następnie szlachetna i wyrafinowana esencja róży organicznej: charakterystyczna nuta, lekko zabarwiona dymnym i waniliowym aromatem drewna dębowego. W nucie głębi kremowy sandałowiec nadaje zapachowi pełny charakter, a akcent cedru określa jego ponadczasową elegancję.


W dążeniu do zmniejszenia negatywnego wpływu na środowisko i wykorzystywania naturalnych składników wszędzie, gdzie tylko to możliwe, skomponowano Chloé Rose Naturelle Intense w 100% ze składników naturalnego pochodzenia, alkoholu i wody. Zapach nie zawiera niczego więcej. Jest wegański i nie ma w nim sztucznych barwników. 

Marka Chloé przywiązuje szczególną wagę do źródeł, z jakich pozyskuje główne składniki Wody Perfumowanej: róża jest pochodzenia organicznego, a esencję dębową ekstrahuje się drewna pochodzącego z przemysłu drzewnego, przetworzonego wtórnie w ramach upcyklingu.


Zapach Chloé Rose Naturelle Intense jest dostępny w trzech pojemnościach: 30 ml, 50 ml oraz 100 ml. W ramach inicjatywy, która ma na celu zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko, marka Chloé opracowała refill wykonany w 100% z aluminium pochodzącego z recyklingu, kompatybilnego z flakonami o pojemności 100 ml.

Gdy flakon zostanie opróżniony, wystarczy prostym gestem odkręcić pompkę i uzupełnić perfumy. Refill jest przymocowany bezpośrednio do szyjki flakonu i automatycznie przerywa napełnianie, aby dostarczyć odpowiednią ilość zapachu.


„Moja natura, moja siła”: oto motto kobiety Chloé, w którą wciela się brytyjska aktorka Lucy Boynton. Kobieta Chloé Rose Naturelle Intense jest delikatna, lecz zdecydowana. Skupia naszą uwagę na tym, co najważniejsze; pobrzmiewa w niej pewna siebie, autentyczna kobiecość, wolna od wszelkiej nienaturalności. To duch Chloé w najczystszej postaci.


Dla mnie, każdy nowy zapach od Chloé Signature jest wielkim wydarzeniem. Sam flakon jest uosobieniem delikatności, kobiecości a nuty zapachowe zawsze uosabiają i podkreślają moje usposobienie. To zapach, który warto znaleźć pod choinką - nie ważne, czy kupimy go dla siebie, czy napiszemy list z życzeniem do Mikołaja. Z nowym zapachem Chloé Rose Naturelle Intense, Święta z pewnością pozostaną niezapomniane. 
Rzęsy do nieba czyli Sensai 38ºC Lash Lenghtener Mascara

niedziela, listopada 27, 2022

Rzęsy do nieba czyli Sensai 38ºC Lash Lenghtener Mascara

Dwadzieścia pięć lat temu marka Sensai po raz pierwszy wprowadziła do sprzedaży maskarę z faktorem termoczułym z serii 38°C. To innowacyjne rozwiązanie dało początek nowej kategorii tuszów do rzęs. Nowy, wygładzający, intensywnie czarny tusz do rzęs Sensai 38ºC Lash Lenghtener Mascara wydłuża ich końcówki i zapewnia nienaganny wygląd. 


Ekspercka mieszanka elastycznych polimerów formułujących kształt rzęs i wchodzących w skład Formuły Smooth Stretching rozciąga rzęsy poza ich naturalną długość i pokrywa je błyszczącym, czarnym kolorem. Specjalna szczoteczka wyłapuje nawet najkrótsze rzęsy i pokrywa je gładką i równą warstwą, oddziela rzęsy starannie, aby zapewnić efekt "wachlarza".


Nowy tusz zmywa się bardzo łatwo ciepłą wodą w temperaturze około 38°C. Szczoteczka tuszu została opracowana z myślą o wydłużeniu rzęs oraz starannym ich rozdzielaniu. Po takiej aplikacji rzęsy wyglądają olśniewająco pod każdym kątem, pod którym na nie patrzymy.

Włoski szczoteczki mają trójkątny kształt z trzema rowkami po bokach, które działają jak zbiorniki. Umożliwiają one nakładanie większej ilości tuszu a jednocześnie równomiernie pokrywają każdą rzęsę indywidualnie. Drobne włoski szczoteczki chwytają nawet najkrótsze rzęsy, rozciągając je od nasady w górę i pogrubiając po bokach, aby je starannie pomalować i rozdzielić.


Sensai 38ºC Lash Lenghtener Mascara sprawia, że otrzymujemy dłuższe, rozdzielone i dobrze podkreślone rzęsy o intensywnym i błyszczącym kolorze. To bez wątpienia jeden z lepszych tuszów do rzęs, jakie próbowałam.

/materiał reklamowy/
Dotyk luksusu na skórze czyli Jan Marini Transformation Face Cream

sobota, listopada 19, 2022

Dotyk luksusu na skórze czyli Jan Marini Transformation Face Cream

Weekend to jest właśnie taki czas, który przeznaczam tylko dla siebie. Robię relaksującą kąpiel, a potem przeprowadzam cały rytuał pielęgnacyjny, na który nie mam czasu w tygodniu, gdy zmęczona wracam z pracy. Pamiętanie o potrzebach naszej skóry jest niezwykle ważne - ja swojej skóry dosłownie słucham i aplikuję kosmetyki, których aktualnie potrzebuje. Gdy jest sucha - nawilżam, gdy ma pryszcze - nakładam punktowe preparaty, zawsze pamiętam też o okolicy oka i nie zasnę, póki nie nałożę kremu pod oczy.


Jan Marini Transformation Face Cream został dla mnie specjalnie dobrany przez kosmetologa ze sklepu online topestetic To krem pełny składników aktywnych, który silnie stymuluje skórę do naprawy, działa przeciwzapalnie, poprawia jędrność skóry, intensywnie nawilża i niweluje pierwsze oznaki starzenia się skóry. To dotyk luksusu na skórze podczas mojej codziennej rutyny pielęgnacyjnej, który idealnie wpisuje się w jesienną pielęgnację.


Nawilżający krem do twarzy marki Jan Marini to kosmetyk o intensywnym działaniu odżywczym i naprawczym, który sprawdzi się w przypadku skóry normalnej i mieszanej, także jako wsparcie podczas stosowania retinolu lub po zabiegach kosmetycznych, czy medycyny estetycznej. 

Swoje działanie przeciwstarzeniowe i nawilżające zawdzięcza formule, w której składzie znajduje się transformujący czynnik wzrostu beta 1, opatentowana przez Jan Marini tymozyna beta 4, kwas hialuronowy i antyoksydanty. Dzięki temu krem do twarzy wykazuje silne działanie przeciwzapalne, nawilżające, poprawiające jędrność skóry i stymulujące ją do naprawy.


Jan Marini Transformation Face Cream zawiera kombinację peptydów, czynników wzrostu i kwasu hialuronowego, które stymulują naprawę skóry. Zapewnia szybkie rezultaty, nawilżając i odbudowując suchą, uszkodzoną skórę po zabiegach laserowych lub peelingach. Najlepiej nadaje się do skóry suchej i mieszanej, bowiem zapewnia głębokie nawilżenie bez uczucia ciężkości i lepkości na skórze. 

Dodatkowo, krem bardzo silnie niweluje wszelkiego rodzaju podrażnienia, zaczerwienienia i stany zapalne. Jest wręcz idealny do stosowania podczas kuracji Izotekiem. Regeneruje skórę i odtwarza na jej powierzchni uszkodzoną warstwę lipidową. 


Jan Marini Skin Research (JMSR) założona w 1994 roku w San Jose (Kalifornia) jest wiodącym producentem produktów do pielęgnacji skóry. Marka zyskała ogromną popularność dzięki stworzeniu przełomowych receptur produktowych i zaawansowanych technologii transportu składników aktywnych. JMSR jest pionierem w stosowaniu kwasu glikolowego w pielęgnacji skóry, ponadto jako pierwsza marka zastosowała stabilną formę lipofilowej witaminy C (palmitynian askorbylu) w produkcie kosmetycznym. 

Przez lata firma opracowała szerokie portfolio formuł kosmetycznych, które odzwierciedlają ciągłe zaangażowanie w bycie czołowym twórcą produktów do pielęgnacji skóry, które dają wymierne wyniki kliniczne i korzyści. 


Po dziś dzień Jan Marini, założycielka marki jest szanowanym międzynarodowym autorytetem w dziedzinie pielęgnacji skóry. Wielokrotnie była prelegentką na międzynarodowych targach i konferencjach medycznych, głównie poświęconych innowacjom technologicznym w pielęgnacji skóry, jak również wielokrotnie występowała w roli eksperta w telewizji, radiu i innych mediach.

Wszystkie kosmetyki marki Jan Marini - możecie kupić w sklepie online topestetic. Post powstał we współpracy z topestetic
Abercrombie & Fitch Authentic Moment dla niej i dla niego

niedziela, listopada 06, 2022

Abercrombie & Fitch Authentic Moment dla niej i dla niego

Marka Abercrombie & Fitch zainspirowana najlepiej sprzedającą się kolekcją zapachów - Authentic, wprowadziła niedawno do sprzedaży dwa zapachy Authentic Moment. Authentic Moment ukazuje zabawne, spontaniczne, zaskakujące sytuacje, chwile beztroski, gdy jesteśmy swobodni, ale też pewni siebie. Sytuacje , gdy pojawiają się nowe możliwości - jednocześnie znajome i ekscytujące. A także doświadczenia, którymi należy się w pełni cieszyć. I nie znaczenia, że jest to tylko na jedną chwilę - na jeden moment. 


Authentic Moment - autentyczna chwila dla kobiet

Authentic Moment dla Niej odkrywa połączenie ukochanych nut kwiatowych i soczystych owoców z nowoczesnym kontrastem drewna i piżma.
Mistrz perfumiarstwa Gil Clavien z Firmenich opisuje koncepcję kreacji Authentic Moment dla kobiet jako "kompozycję, która uchwyci chwilę i jej energię. Ten zapach został skomponowany tak, aby pokazać kontrast i napięcie, ważne elementy w zapachach i życiu."


Nuty głowy:
czerwone owoce mandarynka rabarbar

Nuty serca:
płatki róży, płatki jaśminu

Nuty bazy: 
drewno cedrowe, paczula, piżmo, skóra


Authentic Moment - autentyczna chwila dla mężczyzn

Authentic Moment dla Niego jest podnoszący na duchu i zmysłowy. Prosty, ale intensywny zapach jest połączeniem świeżości z ciepłem nut kwiatowych oraz zmysłową bazą.
Mistrz perfumiarstwa Yves Cassar z IFF opisuje inspirację stojącą za stworzeniem Authentic Moment dla mężczyzn: "Chciałem stworzyć zapach, który wydawał się bardzo prosty, aby przywołać te ulotne chwile, które wydają się trywialne, ale w rzeczywistości niosą ze sobą wiele głębi i znaczenia".

Nuty głowy:
jabłko, bergamotka, cyprys, cynamon

Nuta serca:
kwiat neroli

Nuty bazy:
drzewo sandałowe, ambra, piżmo, wanilia


Stworzone specjalnie dla Abercrombie & Fitch flakony Authentic Moment są zbudowane z ciężkiego szkła wysokiej jakości i wyposażone w magnetyczny, metalowy korek. Każdy flakon ma logo marki na eko skórzanej etykiecie, przypominającej wytłaczaną naszywkę z tyłu ulubionej pary dżinsów Abercrombie & Fitch. Ta wyjątkowa gra faktur symbolizuje równowagę pomiędzy ponadczasowym dziedzictwem marki, a jej współczesnym podejściem.

Zapachy dostępne są wyłącznie w perfumeriach Douglas i na www.douglas.pl

#materiał reklamowy
Miód dla skóry czyli nowe Guerlain Abeille Royale Double R Renew & Repair Advanced Serum

piątek, października 28, 2022

Miód dla skóry czyli nowe Guerlain Abeille Royale Double R Renew & Repair Advanced Serum

Linia Guerlain Abeille Royale zdecydowanie należy do moich ulubionych. Cenię ją nie tylko za przepiękny design opakowań ale i za bogactwo drogocennych składników, które mają dobroczynny wpływ na moją suchą i dojrzałą skórę. Serum Double R Renew & Repair po raz pierwszy poznałam w 2019, ale w tym roku, Guerlain na nowo odkrywa ten cud w dziedzinie pielęgnacji skóry, dzięki nowej podwójnej formule o jeszcze bardziej zaawansowanej skuteczności.


Nowa formuła została serum wzbogacona o złuszczające kwasy AHA i PHA, przywracający skórze blask - koncentrat z białego miodu oraz bio-polifermentowane miody wzmacniające efekt liftingu skóry.

Stworzone w 2018 roku serum Double R Renew & Repair po raz pierwszy w Guerlain oferowało podwójną skuteczność przeciwstarzeniową w jednym kroku. Jednak zapewnienie skutecznego działania peelingującego opartego na kwasach AHA i efektu liftingu bazującego na właściwościach naprawczych miodu w jednym produkcie stanowiło duże wyzwanie. Ponieważ kwasy AHA w naturalny sposób osłabiają skuteczność miodu, połączenie ich w jednej butelce okazało się niemożliwe. To ograniczenie doprowadziło do powstania innowacji - dwukomorowej butelki, w której formuły peelingująca i liftingująca nie mieszają się, co gwarantuje skuteczność zawartych w nich składników aktywnych.


Double R Renew & Repair Serum stało się zatem Double R Renew & Repair Advanced Serum.

Dzięki koncentratowi białego miodu, który przywraca skórze blask oraz działaniu kwasów AHA i PHA, a także przy wykorzystaniu nowej technologii bio-polifermentacji miodu, Double R Renew & Repair Advanced Serum odnawia obietnicę młodości, sprawiając że skóra staje się jędrna, gładka i pełna blasku, kontury twarzy zaznaczone, a owal uniesiony.

Siła nowego Double R Renew & Repair Advanced Serum leży w unikalnej kombinacji dwóch formuł Renew and Repair. W połączeniu ich właściwości uzupełniają się, zapewniając optymalną skuteczność przeciwstarzeniową. Wzbogacają się nawzajem, oferując widoczne, trwałeefekty odmładzające.


Tak podobne, a jednocześnie różne, dwie formuły Renew and Repair w pełni ujawniają swoje właściwości sensoryczne dopiero po połączeniu. Oddzielone do ostatniej chwili, aby zachować swoje wyjątkowe cechy, wtapiają się równomiernie w dłoń, tworząc teksturę o niezrównanej lekkości i miękkości.

Formuła Renew, która koncentruje swoje właściwości peelingujące w lekkim półprzezroczystym żelu, o satynowej konsystencji, bez efektu lepkości, kontrastuje z formułą Repair, delikatną i jedwabiście gładką miodową emulsją, która idealnie wtapia się w skórę. Po uwolnieniu obie formuły łączą się, przynosząc doskonałe doznania sensoryczne i stanowiąc źródło czystej przyjemności podczas każdego stosowania.


Nie można wyobrazić sobie pielęgnacji od Guerlain bez wyrafinowanych zapachów uzupełniających tę idealną sensoryczną przyjemność. Mistrzowska kompozycja miodowego zapachu Double R Renew & Repair Advanced Serum jest dziełem Thierry'ego Wassera, mistrza perfumeryjnego Guerlain. Jej świeże nuty delikatnie przenikają powietrze, przenosząc nas do serca dziewiczej przyrody, gdzie bujnie rosną kwiaty i królują pszczoły. 

Prawdziwa oda do naturalności, podwójna formuła Renew & Repair zawiera 96% składników pochodzenia naturalnego. Ten doskonały rezultat odzwierciedla ciągłe dążenie do doskonałości, które od lat przyświeca marce Guerlain - tu produkty muszą łączyć najwyższą jakość z przyjemnością stosowania.


/materiał reklamowy/
Niczym otwarta droga czyli Coach Open Road

niedziela, października 23, 2022

Niczym otwarta droga czyli Coach Open Road

Coach Open Road, nowy zapach dla mężczyzn inspirowany przyjaźnią, przygodą i optymizmem podróży po amerykańskim Zachodnim Wybrzeżu. Coach Open Road jest inspirowany przyjaźnią i przygodą, a także poczuciem spontaniczności, optymizmu i nieskończonych możliwości. Perfumiarz Jean-Christophe Hérault oddaje ducha podróżowania po Zachodnim Wybrzeżu w poszukiwaniu przygody, tworząc dynamiczny zapach, który rozwija się scenicznie w czasie.


Aromatyczną wodę toaletową otwiera orzeźwiająca nuta soczystego czerwonego jabłka i musującej cytryny Primofiore. Nuty te są podkreślone przez energetyzującą dawkę pikantnego pieprzu syczuańskiego, a następnie aromatyczną mieszankę lawendy i szałwii muszkatołowej, przenosząc nas do miejsc tak odległych od naszych znajomych miejskich krajobrazów.


Wreszcie baza zapachu zachwyca nowoczesnym połączeniem paczuli, wetiwerii i drzewnej miękkości drzewa cedrowego, będącym hołdem dla krajobrazów, które przekraczamy, aby dotrzeć do następnego celu.

Flakon Coach Open Road wykonany jest z przezroczystego szkła, a sam zapach ma szaro-niebieski odcień przypominający nadmorski horyzont. Zwieńczony jest metalowym korkiem inspirowanym kultowym zamknięciem, charakterystycznym dla marki Coach i wygrawerowaną literą "C"


NUTY ZAPACHOWE:
Nuta głowy: pieprz syczuański, czerwone jabłko, olejek cytrynowy
Nuta serca: akord lawendy, olejek lawendowy, szałwia
Nuta bazy: wetiweria, paczula, drzewo cedrowe


#reklama
 PIĘKNA.ZDROWA czyli "Różowa siła" KEVIN.MURPHY

niedziela, października 09, 2022

PIĘKNA.ZDROWA czyli "Różowa siła" KEVIN.MURPHY

Doroczna Kampania „KEVIN.MURPHY - Różowa Siła” w październiku będzie miała swoją kolejną już 5 odsłonę. Pod hasłem PIĘKNA.ZDROWA marka będzie wspierać profilaktykę zdrowotną kobiet wspierając walkę z rakiem piersi, który jest najczęściej występującym nowotworem u kobiet.


KEVIN.MURPHY to pierwsza i jedyna marka fryzjerska, która zmobilizowała salony do tak aktywnego działania w sprawie zdrowia kobiet angażując ogromną ilość salonów w całej Polsce. Z roku na rok akcja nabiera rozpędu i coraz więcej salonów wspiera kampanię i mobilizuje się do aktywnego wsparcia profilaktyki. Przez cały miesiąc będziemy edukować, przedstawiać historie kobiet, które wygrały z chorobą, uczyć jak budować pewność siebie, mówić o roli pozytywnego myślenia w walce z chorobą, przypominać o tym jak ważna jest profilaktyka oraz wczesna diagnostyka.


W kampanię zaangażowana będzie dr Agnieszka Nalewczyńska ginekolog – położnik, która edukuje i uświadamia jak ważna jest wczesna diagnostyka i samobadanie piersi oraz dr Tadeusz Oleszczuk, który patrzy na zdrowie kobiet holistycznie. Dodatkowo w kampanię będą zaangażowani celebryci, influencerzy oraz eksperci, którzy będą udzielali porad oraz będą dzielić się swoim doświadczeniem. Po raz kolejny również będziemy przypominać o profilaktyce i regularnych badaniach w zakresie wczesnego wykrywania raka szyjki macicy. Razem z Fundacją Kwiat Kobiecości i Idą Karpińską porozmawiamy o wszystkich aspektach raka – zarówno na poziomie medycznym, jak i osobistym.


  • Historie kobiet, które wygrały z chorobą
  • Warsztaty online z budowania pewności siebie
  • Wykłady ekspertów w zakresie profilaktyki
  • Metamorfozy Amazonek
  • Materiały edukacyjne

„Różowa Siła” to także wsparcie finansowe. Część dochodu z październikowej sprzedaży wszystkich różowych produktów Kevin.Murphy, które również będą dostępne w promocyjnej cenie, zostanie przekazana Federacji Stowarzyszeń Amazonki. 


Do zestawu flagowych różowych produktów z linii Angel dodana jest pianka Body Builder oraz bawełniana apaszka zaprojektowana przez samego Kevina Murphy’ego. Jest na niej pozytywne przesłanie dla wszystkich osób walczących z rakiem i je wspierających. Apaszkę możesz nosić tradycyjnie, wiązać jako przepaskę do włosów, zrobić z niej poszetkę lub ozdobę torebki. Będzie twoją Różową Wstążką.

Produkty dostępne w salonach partnerskich Kevin.Murphy i na www.hair2go.pl