Sisley Paris Les Eaux ReveesL'Eau Rêvée d'Hubert

niedziela, marca 26, 2023

Sisley Paris Les Eaux ReveesL'Eau Rêvée d'Hubert

Sny wypełnione wspomnieniami, obrazami i doznaniami inspirują naszą kreatywność. Zapachy z kolekcji Sisley Paris Les Eaux Rêvées uosabiają to wyimaginowane miejsce, w którym inspiracje łączą się ze sobą, stając się jednością. L’Eau Rêvée d’Hubert jest wizytówką kolekcji. Jej nutą przewodnią, zaczerpniętą z ogrodów Isabelle d’Ornano, jest pnące geranium. Ta olfaktoryczna kreacja jest pełna charakteru z żywymi i nieoczekiwanymi zielonymi nutami.


Kolekcja składa się z sześciu zapachów o doskonałym i zróżnicowanym charakterze. Zanurz się w sześciu zapachach o świeżych, kwiatowych, otulających oraz korzennych nutach. Intrygujące akordy, tak jak nasze sny, pozwalają nam odkryć bezcenne i tajemnicze sfery.

Papierowe pudełko i szklana butelka Canson wyprodukowane we Francji. Etui i butelka nadają się do recyklingu.


L’Eau Rêvée D’Hubert przywodzi na myśl mięsiste i soczyste geranium i nawiązuje do geranium, które Isabelle d’Ornano przycinała w swoim ogrodzie. Eksperci zapachowi nazywają geranium męską różą. Ta konkretna odmiana charakteryzuje się intensywnym, aromatycznym zapachem mięty pieprzowej o świeżych, ziołowych nutach i wilgotnym, ziemistym tle. Zapach powstał przy współpracy z Elżbietą Radziwiłł oraz Bronisławem Krzysztofem. L’Eau Rêvée d’Hubert przenosi nas do wymarzonego świata rodziny d’Ornano.


Marka Sisley Paris stworzona w 1976 roku przez Huberta d’Ornano jest francuską firmą specjalizującą się w tworzeniu innowacyjnych produktów kosmetycznych wysokiej jakości. Koncept marki Sisley bazuje na fitoterapii i aromaterapii, czyli wykorzystaniu w produktach pielęgnacyjnych naturalnych ekstraktów roślinnych i olejków eterycznych aby zagwarantować widoczne i natychmiastowe rezultaty na skórze.


Eau Rêvée d’ Hubert - kluczowe nuty
Mięsiste liście geranium: obfita baza wypełniona zieloną energią
Świeżość liści shiso, zielona betulina i mięta
Egipskie geranium, drzewny akcent cedru Virginia
i ziemisto-drzewne nuty papirusu
Paczuli i akordy mchu w towarzystwie
wyrazistego ambroxanu


#reklama
Czysta perfekcja czyli Marc Jacobs Perfect Woda Toaletowa

sobota, marca 25, 2023

Czysta perfekcja czyli Marc Jacobs Perfect Woda Toaletowa

Podobnie jak oryginalny zapach, który wprowadzono na światowy rynek w lipcu 2020 roku, woda toaletowa Marc Jacobs Perfect jest inspirowana osobistą mantrą Marca Jacobsa, która brzmi: „Jestem doskonały taki, jaki jestem”. Symbolizuje ją słowo „perfect” wytatuowane na nadgarstku projektanta. Napawająca optymizmem i radosna woda toaletowa PERFECT posiada świeże olfaktoryczne oblicze i stanowi bardziej intymną interpretację bycia #PerfectAsIAm.


Woda toaletowa Perfect od Marca Jacobsa to świeża i promienna interpretacja oryginalnego zapachu kwiatowego, który napawa optymizmem. Jej Kreatorka - Domitlle Michalon-Bertier z IFF wymyśliła na nowo biały bukiet z zaskakującym rozbłyskiem nowoczesnych nut, m.in. różowego pieprzu i rdestu. Stworzyła zapach kwiatowy: świetlisty i radosny, czysty i poprawiający nastrój, z drzewną nutą głębi i elegancką aurą.


Design flakonu nowej wody toaletowej Perfect stanowi świeże ujęcie oryginalnego doskonałego flakonu i opakowania, stworzonych we współpracy z samym Markiem Jacobsem jako elegancki aliaż zaskakujących elementów. Masywna szklana podstawa jest inspirowana kobiecością i wdziękiem klasycznych perfum. 

Bryła flakonu ma zaokrąglone ramionami i lśniący metalowy kołnierz. Na wierzchołku korek, oszlifowany niczym kryształ, zwieńczono eklektycznym zbiorem przypadkowo zestawionych charmsów w nowej kolorystyce chłodnych odcieni zieleni i błękitu, które podejmują grę z przejrzystością i teksturą, połączone z metalicznym srebrem i akcentami bladego złota. 


Wewnątrz flakonu migocze płyn w łagodnym zielonym odcieniu, który odzwierciedla ten nowy świeży, czysty i optymistyczny zapach. Opakowanie zewnętrzne przybrało wyjątkowy odcień pastelowej zieleni z perłowym wykończeniem. Widnieją na nim lśniące srebrne akcenty i żywiołowa ilustracja nowojorskiej artystki Jacky Blue, uwydatniająca nowe barwy i tekstury. 

Perfekcyjna. Radosna i świetlista. Jej mieszankę zapachową wypełnia rabarbar, narcyz, mleko migdałowe, drzewo cedrowe i delikatny kaszmir. Nowa woda toaletowa Marc Jacobs Perfect celebruje potęgę bycia wiernym sobie. Perfect wesprze Twoją indywidualność, wszystkie talenty i niezbędny podziw dla siebie. Niech dzięki niej rozbłyśnie Twoja wyjątkowa osobowość i młodzieńczy optymizm.


Jeśli szukasz świetlistego, lekkiego i musującego na skórze zapachu, to tej wiosny i tego lata musisz być perfekcyjna z Prefect od Marc Jacobs. Zapach kupicie w perfumeriach Douglas i Sephora stacjonarnie oraz online 

#reklama 
Ku nowym horyzontom czyli Chloé Nomade Jasmin Naturel Intense

poniedziałek, marca 13, 2023

Ku nowym horyzontom czyli Chloé Nomade Jasmin Naturel Intense

Jestem wielką fanką każdej nowej odsłony zapachów Chloé Nomade. A w tym roku, nowy zapach  Chloé to obietnica czarującej podróży... Zachęta, by dać się ponieść. Szansa na odkrycie życia gdzie indziej... Gdziekolwiek indziej. Dla kobiety Nomade każda nowa eskapada jest niezwykłą przygodą. Pełnym uniesień doświadczeniem niezapomnianych przystanków w podróży i wzbogacających spotkań. 


Chloé Nomade Jasmin Naturel Intense to zachwycająca eskapada. Zapach momentalnie podsuwa wyobrażenie wspaniałego krajobrazu, gdzie pustynia graniczy z pasmem gór. Gdy zapada zmierzch, powoli wyłania się zapach jaśminu. Kontrastując ze słodkimi nutami akordu daktyli i gruszek, ujawnia swoje pełne bogactwo i złożoność. Jego delikatnie zmysłowy charakter podkreślają otulająca wanilia i kremowy sandałowiec. Odrobina paczuli udoskonala kompozycję, dodaje jej blasku i nieprzemijająco modnej elegancji.


Emblematyczny flakon Chloé Nomade ozdobiono plecionym brązowym rzemykiem, który symbolizuje więzi, jakie tworzymy dzięki odbywanym podróżom. Ten symboliczny ornament został również wygrawerowany na szkle flakonu i wydrukowany na opakowaniu zewnętrznym. Flakon Chloé Nomade Jasmin Naturel jest produkowany ze szkła, które w 15% pochodzi z surowców wtórnych.


Po stworzeniu zapachu Nomade Jasmin Naturel, Caroline Dumur prezentuje wyjątkową olfaktoryczną podróż do esencji jaśminu. Ten legendarny kwiat pochodzi z Egiptu, podobnie jak Gaby Aghion, założycielka marki Chloé. W ramach podejścia przyjaznego dla środowiska, Dom Chloé pozyskuje jaśmin według zasad bardziej zrównoważonego rozwoju.


Dla Chloé pragnienie odkrywania naszej planety jest nierozerwalnie związane z decyzją jej poszanowania. Marka jednocześnie celebruje, podziwia i chroni przyrodę. W zgodzie z tą dewizą Chloé prezentuje wodę perfumowaną Nomade Jasmin Naturel Intense, której formuła zawiera 100% składników pochodzenia naturalnego, w nowej apoteozie piękna świata.


Chloé Nomade Jasmin Naturel Intense to niezwykle kobiecy zapach, zresztą jak każda jego odsłona. Wibruje na ciele, otula swoim woalem i sprawia, że stajemy się wyjątkowe. Dodaje odwagi, śmiałości do poszukiwania przygód oraz samych siebie. 


#materiał reklamowy

Be Your Own BOSS czyli BOSS The Scent Magnetic dla Niej i dla Niego

niedziela, lutego 26, 2023

Be Your Own BOSS czyli BOSS The Scent Magnetic dla Niej i dla Niego

Każdy może być BOSS-em, zwłaszcza w grze uwodzenia, gdzie pewność siebie jest kluczowa. Teraz dwa nowe, ekscytujące zapachy uosabiają pewność siebie, elegancję oraz atrakcyjność każdego BOSS-a i uwodzą zmysły jak nigdy dotąd.

Nową erę marki BOSS definiują cztery słowa: Be Your Own BOSS. Ta śmiała mantra, symbolizująca globalną reinterpretację i odświeżenie marki, wciąż inspiruje ludzi na całym świecie do zaufania swojej intuicji, do przejęcia kontroli nad własnym losem i bycia dla siebie swoim BOSS-em w każdej roli, jaką odgrywają.

Nowy BOSS The Scent Magnetic oferuje głębszą, bardziej intensywną interpretację oryginalnych zapachów BOSS The Scent.

Dwie ambrowe kompozycje dla niego i dla niej uwodzą z nową magnetyczną intensywnością dzięki nieodpartemu połączeniu kontrastujących składników. BOSS The Scent Magnetic zachęca nas do zaznania mocy przyciągania i uwodzenia jak nigdy dotąd, gdy dwie intensywne reinterpretacje oryginalnego zapachu BOSS The Scent zniewalają zmysły.

BOSS The Scent Magnetic for Her łączy w sobie nieodparty kontrast czystego białego piżma i kwiatu osmantusa o ciemnej teksturze. Kuszący osmantus w nucie głowy został wzmocniony, aby zapewniać zapachowi intensywnie zmysłowy charakter. Aksamitne nasiona ambrette w sercu kompozycji hipnotyzują zmysły, które przyciąga nuta głębi wypełniona czystym białym piżmem. Magnetyczna siła BOSS The Scent osiąga nowe wyżyny.

BOSS The Scent Magnetic for Her to intensywnie uwodzicielski zapach ambrowy i piżmowy. Ta Woda Perfumowana jest prezentowana we flakonie w kształcie diamentu, pokrytym ciemnofioletowym lakierem i zwieńczonym rzeźbionym korkiem w kolorze lodowego złota, aby uzyskać mocne wrażenia.


BOSS The Scent Magnetic for Him to zniewalająca kompozycja wybornego ekstraktu z czarnej wanilii i wibrującego absolutu zbożowego. Ożywczy owoc maninki w nucie głowy, ekskluzywny składnik marki BOSS, został zintensyfikowany, aby błyskawicznie obdarzać zapach potężną energią.

Wibrujący absolut zbożowy w sercu zapachu uwodzi zmysły, które wabi i przyciąga kontrastująca nuta głębi z ekstraktem z czarnej wanilii. Magnetyczna siła BOSS The Scent osiąga nowe wyżyny. BOSS The Scent Magnetic for Him to intensywnie uwodzicielski zapach ambrowy, owocowy i skórzany. Ta Woda Perfumowana jest zamknięta w zaokrąglonym flakonie, pokrytym intensywnie czarnym lakierem i osadzonym w klatce w odcieniu lodowego złota, dla uzyskania uderzającego wrażenia.


Ten duet zapachów dla Niej i dla Niego jest wręcz niezwykły. Wibruje na ciele, jest pełen kontrastów i wzmaga atrakcyjność. Jest uwodzicielski i kuszący niczym zakazany owoc. Przyciąga, magnetyzuje i otula zapachem na wiele godzin.

Ja, osobiście jestem zachwycona jego damską wersją, w której czuć delikatną słodycz jeżyny. Po chwili, kompozycja staje się piżmowo-kwiatowa - i niezwykle seksowna. To dla mnie jeden z ciekawszych flankerów tego sezonu. 


materiał reklamowy
Różowy przedmiot pożądania czyli Carolina Herrera Good Girl Blush

czwartek, lutego 23, 2023

Różowy przedmiot pożądania czyli Carolina Herrera Good Girl Blush

Carolina Herrera i jej słynna szpilka doczekała się właśnie nowej - różowej odsłony. Good Girl Blush Woda Perfumowana to śmiała eksplozja kontrastów zapewniająca unikatowe pudrowe odzwierciedlenie kwiatowej kobiecości. Ten zupełnie nowy rozdział w historii Good Girl stanowi ekscytujący kompromis  między energią a potężną siłą dwóch różnych ekstrakcji zmysłowej waniliowej nuty głębi z pastelowym romantyzmem piwonii. A w centrum znajduje się błyskotliwie promienny kwiat ylang ylang, użyty na dwa różne sposoby.


Głównym atrybutem osobowości Good Girl jest dualizm. To olfaktoryczna ekspresja wewnętrznego wszechświata każdej kobiety, ukazująca jej zdolność do bycia jednocześnie zmysłową i silną, instynktowną i inteligentną, romantyczną i charyzmatyczną. 

Kreator zapachów Quentin Bisch tworzył tę nową edycję we współpracy z Shyamalą Maisondieu i Christophem Raynaud. Błyskawicznej inspiracji wizualnej dostarczył legendarny flakon- szpilka Good Girl, który zinterpretowano w kolorystyce pastelowego różu, z dynamicznym złotym obcasem: 
„[Flakon] momentalnie przywiódł na myśl strąk wanilii. Obcas jest siłą tego buta, a ja wyobraziłem sobie wanilię jako moc zapachu”. 

Wszystkie zapachy gamy Good Girl charakteryzują się ekspresyjną i silną kobiecością odzwierciedlaną przez szpilkę, która może rozbić szkło dzięki swej czystej mocy. W świecie perfum biały kwiat ylang ylang jest uważany za egzotycznego krewnego jaśminu. Uwodzicielsko słoneczny ze szczyptą akcentów korzennych, przywołuje na myśl podróże i fantazje o ucieczce w dalekie strony. Świetlista, promienna reinterpretacja Good Girl.


Jest to przypomnienie nie tylko odległości, jaką pokonują te cenne składniki, aby przeobrazić się w perfumy, lecz także specjalistycznej wiedzy lokalnych producentów. Oba składniki kompozycji Good Girl Blush – wanilia i ylang ylang – pochodzą z Madagaskaru i wysp Komorów w Afryce. Aby stworzyć tę w pełni wegańską formułę, marka Carolina Herrera nawiązała współpracę z liderami branży perfumeryjnej Givaudan i korzystała z ich programu zrównoważonego rozwoju Sourcing4Good. To fundacja, której działania mają bezpośredni wpływ na robotników pozyskujących składniki, to wspólny wysiłek, którego inwestycja w zasoby i procesy ekstrakcji powołują do życia zapach taki jak Good Girl Blush.


Wykorzystanie różnych ekstrakcji tego samego składnika było genialnym sposobem na zagłębienie się w historię Good Girl. Kreatorzy stworzyli słoneczną eksplozję zapachu poprzez skontrastowanie jego składników, a także znaleźli sposób na stworzenie dopełniających się nut w ramach każdego składnika.

Aby uzyskać efekt przypominający płatki, który wnosi do obfitego bukietu Good Girl Blush piwonia, kreatorzy pracowali z syntetycznymi molekułami połączonymi z wodą różaną, odzyskaną w procesie upcyklingu. Ta technika pozwala zachować wierny zapach naturalnej piwonii, rozwinąć w kompozycji pełny potencjał kwitnącego kwiatu i zapewnić długotrwały efekt na skórze.

Symbiotyczna gra fasetek przybiera formę tańca między składnikami. Ylang ylang, jako drugi główny składnik zapachu, stał się dla kreatorów naturalną progresywną kontynuacją białego jaśminu, który odgrywa tak istotną rolę w oryginalnej kompozycji Good Girl.


Olśniewająco piękna Karlie Kloss powraca jako uosobienie Good Girl i tego wszystkiego, co oznacza. Jest ubrana w zachwycającą różową sukienkę, zaprojektowaną specjalnie na potrzeby kampanii. Jej promienna energia i figlarny uśmiech delikatnie objawiają kontrasty zapachu Good Girl Blush i jego składniki pozyskiwane w sposób zrównoważony.

To zapach otluający, lekko pudrowy, ale nadal przypominający zapachy z rodziny Good Girl. Jego woal jest niezwykle trwały i długo utrzymuje się na ciele. Przypomina o tym, że każda kobieta ma w sobie siłę, zmysłowość oraz charyzmę. Bo kobieta Good Girl nie zawsze musi być grzeczną dziewczynką. 


materiał reklamowy
Jakość, doświadczenie i skuteczność czyli poznajcie profesjonalne kosmetyki Phyt's

niedziela, lutego 12, 2023

Jakość, doświadczenie i skuteczność czyli poznajcie profesjonalne kosmetyki Phyt's

Phyt’s to marka Nr 1 we Francji z tysiącami gabinetów kosmetycznych oraz SPA. Te francuskie, profesjonalne i w 100% naturalne kosmetyki są produkowane na południu tego kraju w miejscowości Caillac od prawie 50 lat. Ponad 300 aktywnych fitokosmetyków posiada certyfikaty COSME BIO oraz QUALITE FRANCE.


Profesjonalne zabiegi na twarz i ciało przygotowane są jako pojedyncze sety. Każdy produkt w secie, od mleczka przez tonik po serum oraz kremie kończąc, zamknięty jest w pojedynczej, szklanej ampułce. Pozwala to zachować kontrolę oraz gwarantuje higienę, wyjątkowość oraz skuteczność zabiegu.

Phyt’s pozwala niesamowicie się wyróżnić - zaproponować zabiegi i produkty, które są unikalne oraz idealnie wpisują się w obserwowany od kilku lat trend naturalności. Phyt’s to połącznie doświadczenia, innowacji oraz skuteczności.


Zawarte w kosmetykach Phyt’s składniki posiadają to, co najcenniejsze z natury, aby w pełnej harmonii mogły zaopiekować się potrzebami każdej skóry. Kosmetyki marki można indywidualnie dopasować do rodzaju skóry oraz jej potrzeb.

Piękno wynika ze zdrowia, a połączenie z naturalną filozofią i ekologią sprawia, że kosmetyki Phyt’s stały się pionierami w branży kosmetycznej. W ciągu 50 lat istnienia firmy powstały innowacyjne składniki, nowoczesne produkty i metody, które bez syntetycznych składników zapewniają skórze to, co potrzebuje.

Produkty marki pozwalają na wykonywanie szeregu profesjonalnych zabiegów zarówno na twarz, jak i ciało. Unikalne produkty brandu wpisują się w panujący od kilku lat trend na naturalność. Celem marki jest nie tylko przekazanie produktów organicznych, naturalnych, ale przede wszystkim umożliwienie wykonywania ukierunkowanych zabiegów. Zabiegów, które oparte są na technicznej wiedzy oraz skuteczności.


Każda skóra miewa lepsze i gorsze dni. Moja aktualnie jest po rocznej kuracji Izotekiem, czyli silnym lekiem na trądzik. Skutkiem ubocznym przyjmowania Izoteku jest nadmiernie sucha i łuszcząca się skóra nie tylko na twarzy ale i na całym ciele. Po roku kuracji - na mojej twarzy nie widać już praktycznie ani jednego pryszcza ale faktycznie - skóra jest przeraźliwie sucha.

Z oferty marki wybrałam do pielęgnacji kilka kosmetyków, które sprawiają, że z każdym dniem, moja skóra staje się zdrowsza, a tym samym bardziej szczęśliwa. 

Kostka myjąca doskonale nadaje się do mycia delikatnej skóry twarzy i ciała - nie podrażnia i idealnie zmywa makijaż. To mydło w naturalny i delikatny sposób oczyszcza skórę, chroniąc jej płaszcz hydrolipidowy. Bogate w odżywczy olej arganowy oraz masło shea, pozostawia ją czystą, miękką i zregenerowaną.


Nawilżający eliksir AQUA Elixir Hydratant 24H o uroczym niebieskim kolorze, to zastrzyk nawilżenia dla suchej skóry. Co w nim lubię? To, że doskonale się wchłania i można stosować go pod makijaż - jako nawilżającą bazę.

Jego skoncentrowana formuła zapewnia długotrwałe i intensywne nawilżenie. Produkt niezbędny dla odwodnionej skóry. Zapewnia aktywną penetrację nawadniających składników przez 24h oraz zapobiega odwadnianiu. Eliksir posiada niezwykle lekką konsystencję, dzięki której cera pozostaje wygładzona, wzmocniona i rozświetlona.


Z oferty Phyt's wybierałam takie kosmetyki, aby nie tylko odpowiadały potrzebom mojej skóry, ale również takie, które (miałam taką nadzieję) - będą się dobrze wchłaniać i nie obciążać skóry. Bo nie ma nic gorszego od mazistego kremu, który pozostawia na skórze tłusty film. 

Nawilżający krem do skóry normalnej i suchej AQUA Créme Hydratante 24H to spełnienie marzeń. Ma treściwą konsystencję, ale wchłania się całkowicie a rano - skóra jest nawilżona i wyciszona.

Krem nie tylko nawilża, ale chroni też skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, odbudowując jej płaszcz hydrolipidowy. Kremowa, delikatna konsystencja sprawia, że cera pozostaje gładka, miękka oraz doskonale nawodniona.


Po 45 roku życia, a u niektórych nawet wcześniej - pierwsze oznaki starzenia się skóry widać najbardziej na skórze szyi oraz dekoltu. Ja, niestety zauważyłam to już jakiś czas temu, ale jakoś nie sięgałam po ukierunkowaną pielęgnację, bo nie lubię smarować szyi. 

Jednak skusiłam się na ujędrniającą emulsję na szyję i dekolt od Phyt's - AROMALLIANCE Soin Raffermissant Cou et Décolleté. I powiem szczerze, że tej emulsji nie mam dość. Piękny, relaksujący zapach i otulający woal formuły sprawiają, że smaruję szyję i dekolt dwa razy dziennie po porannym i wieczornym prysznicu. W dotyku skóra staje się dosłownie aksamitna i miła, a dzięki temu mniej wiotka. 

Ta dedykowana skórze dojrzałej emulsja, zapewnia jej naturalne ujędrnienie oraz gładkość. Faktycznie - niezwykle skutecznie zapobiega wiotczeniu skóry szyi i dekoltu, odbudowując oraz wspierając jej strukturę. Formuła emulsji nasycona jest naturalnymi składnikami o działaniu anti-aging, które w połączeniu z masażem stymulują okoliczne mięśnie. Skóra szyi i dekoltu pozostaje odżywiona, ujędrniona, jak również efektywnie odmłodzona. Z takim kosmetykiem, nielubiana pielęgnacja stała się w końcu przyjemnością. 

 
Jeśli lubicie kosmetyki profesjonalne o doskonałej jakości popartej wieloletnim doświadczeniem to koniecznie zajrzyjcie do sklepu online www.kissinger.pl, gdzie znajdziecie m.in. właśnie kosmetyki Phyt's. 

Zapamiętajcie też, że kosmetyki Phyt's są wolne od sztucznych konserwantów, a także syntetycznych barwników. Ponadto, kosmetyki Phyt's posiadają certyfikaty COSME BIO oraz QUALITE FRANCE, które są gwarancją innowacyjności, skuteczności, jak również tak obecnie pożądanej naturalności.