essie Kocha Kobiety czyli Groove is in the Heart i Frock'n'Roll

środa, października 21, 2015

essie Kocha Kobiety czyli Groove is in the Heart i Frock'n'Roll

W październiku lansuję różowe odcienie od essie ale żeby nie było tak monotonnie - tym razem połączyłam piękny klasyczny róż z czarnym lekko holograficznym essie Frock'n'Roll z jesiennej kolekcji. Dlaczego postawiłam na czerń Frock'n'Roll? Ponieważ idealnie kontrastuje z bladym różem no i jego nazwa przypomina mi nazwę fundacji Rak'n'Roll.


Dlaczego postawiłam w tym miesiącu na róż? Bo październik jest miesiącem, w którym uświadamiamy kobiety z problemem raka piersi. W tej chwili z rakiem piersi od kilku miesięcy walczy moja najlepsza przyjaciółka i tą właśnie akcją chcę pokazać kobietom jak ważne są badania profilaktyczne - mammografia, USG piersi i samobadanie się. 


Dołącz do akcji ‪#‎essiekochakobiety‬

Zrób zdjęcie dowolnego różowego manicure lub buteleczki essie, dodaj do zdjęcia hashtag: #essiekochakobiety oraz oznacz profil "essie Polska" na Instagramie poprzez wpisanie: @essiePolska. 

Dla autorów najciekawszych zdjęć przygotowano nagrody-niespodzianki. Regulamin konkursu znajduje się TUTAJ

Pamiętajcie ‪#‎essiekochakobiety ‪#‎essie #‎essiepolska‬ ‪#‎essiepink i na Instagramie @essiePolska

Na przekór pryszczom i zmarszczkom czyli TriAcnéal EXPERT Avene

niedziela, października 18, 2015

Na przekór pryszczom i zmarszczkom czyli TriAcnéal EXPERT Avene

Wielokrotnie na blogu podkreślałam, że trądzik to nie tylko zmora nastolatków. Ten problem występuje również u osób z dojrzałą cerą - zarówno u kobiet jak i u mężczyzn. Taka problematyczna ale i dojrzała cera potrzebuje szczególnej pielęgnacji, bowiem tradycyjne kosmetyki przeznaczone głównie dla nastolatków nie są skuteczne. 


TriAcnéal EXPERT Avene to wyjątkowe podejście do walki z trądzikiem i procesem starzenia się skóry. To odpowiedź na problem zarówno powstających czy istniejących zmarszczek oraz pojawiających się na dojrzałej cerze pryszczy. 

Nowa emulsja TriAcnéal EXPERT o potrójnym działaniu: zwalcza niedoskonałości, redukuje blizny i przebarwienia potrądzikowe, a jednocześnie działa przeciwstarzeniowo. Formuła TriAcnéal EXPERT oparta jest na trzech innowacyjnych substancjach aktywnych. Diolényl® - o udowodnionym działaniu antybakteryjnym i przeciwzapalnym, zwalcza bakterie P. acnes. X-pressin™ - niezwykle skuteczna i wysoce tolerowana substancja złuszczająca nowej generacji, zapobiega powstawaniu zaskórników i wygładza skórę. 

Retinaldehyd - prekursor kwasu retinowego, który skutecznie zapobiega powstawaniu zaskórników oraz zmniejsza widoczność blizn i przebarwień potrądzikowych. Jest to składnik, który od wielu lat niezmiennie stanowi punkt odniesienia dla dermatologów w zakresie opóźniania procesów starzenia. Wyjątkowo wysokie stężenie Wody termalnej Avène (aż 60%) dodatkowo koi i łagodzi podrażnienia. Arsenał wyjątkowych składników aktywnych, to emulsja o fizjologicznym pH.


Emulsja ma jednak bardziej kremową konsystencję i niesamowicie przyjemny zapach. Zaraz po nałożeniu wchłania się nie pozostawiając lepkiego filmu na twarzy ale skóra jest doskonale nawilżona. Ja emulsję TriAcnéal EXPERT Avene stosuję na noc - smaruję nią całą twarz a miejsca, które wymagają specjalnego potraktowania - czyli syfki - smaruję raz jeszcze punktowo. Tak zastosowana bardzo ładnie i dość szybko eliminuje niedoskonałości. Nie zapycha mojej cery, wyrównuje jej koloryt ale jeśli chodzi o moje blizny potrądzikowe - tutaj niestety nie zauważyłam żadnej poprawy.


Z uwagi na doskonałe nawilżenie cery TriAcnéal EXPERT Avene wygładza również niewielkie zmarszczki, a dzięki retinaldehydowi znikają zaskórniki i wygładzają się nierówności skóry. Należy pamiętać, że z uwagi na zawartość retinaldehydu musimy dodatkowo stosować wysoką ochronę przeciwsłoneczną aby nie powstały przebarwienia. Retinaldehyd delikatnie złuszcza skórę - ale nie jest to jakieś nieładne płatkowe łuszczenie - po prostu odsłaniamy po jakimś czasie nową zdrowszą skórę.

To rzeczywiście dobry i skuteczny krem do cery dojrzałej i problematycznej, którego opakowanie 30 ml kosztuje 70 zł. Niestety nie pomógł mi na moją największą zmorę jaką są blizny po trądziku - cóż... już się do nich jakoś przyzwyczaiłam i myślę, że na nie już nic mi nie pomoże. 
Kiss my lips czyli kredka do ust My Secret w odcieniu najpiękniejszej fuksji

czwartek, października 15, 2015

Kiss my lips czyli kredka do ust My Secret w odcieniu najpiękniejszej fuksji

Co prawda nie jest to nowość w ofercie My Secret ale jest to definitywnie moja ulubiona pomadka w kredce, która posiadam. Zarówno jej obłędny kolor jak i trwałość zasługują na wielkie wyróżnienie a ja wyglądam w niej jak milion dolców.


Marka My Secret pisze, że jest to połączenie błyszczyka oraz pomadki w jednym. Z błyszczyka ma tylko to, że dzięki zawartości masła Shea oraz oliwy z oliwek świetnie nawilża usta. Natomiast trwałość i to mega trwałość ma typowej pomadki. Idealnie i gładko sunie po ustach od razu dając bardzo mocno i nasycony kolor. Pomadka wysuwa się i nie musimy jej temperować - to również wielka jej zaleta. 


To neonowa fuksja My Secret Kiss my lips Pink Power - cudowna i bardzo letnia. Przy mojej dość jasnej cerze i blond włosach prezentuje się rewelacyjnie ale i brunetkom będzie pasować jak ulał. Do tego niska cena - 9,99 zł a mamy produkt tak doskonały, że nie musimy kupować Dior czy Chanel aby uzyskać efekt, który z pewnością wzbudzi zachwyt. 

essie Kocha Kobiety czyli Essie Fiji

wtorek, października 13, 2015

essie Kocha Kobiety czyli Essie Fiji

Wraz z hasłem"essie Kocha Kobiety", które wtóruje szczytnej październikowej akcji dotyczącej uświadamiania kobiet o problemie raka piersi, przychodzę do Was z prezentacją pudrowego i różowego koloru essie Fiji bo przecież to właśnie róż jest kolorem tej kampanii.


Razem z marką essie malujemy świat na różowo dlatego też i Was chcę zachęcić nie tylko to wspierania samej akcji poprzez przekazywanie informacji na temat profilaktyki dotyczącej raka piersi ale i poprzez dołączenie do Instagramowego konkursu. 


Dołącz do akcji ‪#‎essiekochakobiety‬

Zrób zdjęcie dowolnego różowego manicure lub buteleczki essie, dodaj do zdjęcia hashtag: #essiekochakobiety oraz oznacz profil "essie Polska" na Instagramie poprzez wpisanie: @essiePolska. 

Dla autorów najciekawszych zdjęć przygotowano nagrody-niespodzianki. Regulamin konkursu znajduje się TUTAJ

Pamiętajcie ‪#‎essiekochakobiety ‪#‎essie #‎essiepolska‬ ‪#‎essiepink i na Instagramie @essiePolska

Big city, big escape... Cityscape by Mary Kay

niedziela, października 11, 2015

Big city, big escape... Cityscape by Mary Kay

Jesień to czas premier kosmetycznych. Dlatego też mam zaszczyt przedstawić Wam najnowsze dzieci w gamie zapachów Mary Kay. To zapach dla niej i dla niego - inspirowany gwarem wielkich miast i ich architekturą. 


W wielkich miastach istnieje tak wiele rzeczy do zobaczenia, tyle dźwięków do usłyszenia i zapachów do wyczucia. Zgiełk zatłoczonych ulic, głośne śmiechy w kawiarniach, zapach wielkiego miasta. Zatrzymaj się na chwilę. Spójrz na budynki, których krawędzie przecinają widnokrąg. Zapachy Cityscape dla Niej i dla Niego oddają istotę naszych relacji, połączonych w niezwykły architektoniczny labirynt, nazywany życiem. Ukazują piękno i styl niewymuszonej elegancji.


Woda perfumowana Cityscape dla niej - w nutach głowy tego zapachu odnajdziemy aromat bergamotki, różowego pieprzu, czerwonej porzeczki, przepleciony z akordami liści moreli i fiołka, cudownie przemieszanych z nutami kwiatu pomarańczy, peonii, drzewa sandałowego, mirabelki, ziaren wanilii i bursztynu. To wspaniała mieszanka pełnego elegancji zapachu. Cityscape urzeka swoją waniliowo-karmelową słodyczą przeplataną lekko orientalną nutą drzewa sandałowego.

To zapach dla kobiety pewnej siebie, będącej w ciągłym biegu. Kobiety niesamowicie seksownej, która uwodzi mężczyzn dosłownie jednym spojrzeniem. Cityscape idealnie oddaje jej szykowny styl czy to z ulic Nowego Jorku, Paryża czy też Tokio. Bo ten zapach nie zna granic - uwiedzie nas już od pierwszej nuty a jego otulająca słodycz z lekkim pazurem z pewnością powiedzie na pokuszenie nie jedno męskie serce. 


Woda kolońska Cityscape dla niego - w nutach głowy odnajdziemy włoską bergamotkę, francuską lawendę i pieprz, w mistrzowski sposób przepleciony z nutami egipskiego olejku geraniowego, aromatem kwiatu pomarańczy i dębowym zapachem dojrzałej whisky. Wyczujemy także akordy drzewa cedrowego, oleju paczuli, drzewa sandałowego, rośliny wetiwerii, bursztynu i czystka śródziemnomorskiego. 

Zapach Cityscape dla mężczyzn to kwintesencja zadbanego i niesamowicie eleganckiego mężczyzny na którego widok miękną kobiece kolana i drżą dłonie. Męski ale i opiekuńczy, który pod pancerzem eleganckiego garnituru kryje w sobie podróżnika ciekawego świata. Cityscape to jego ucieczka w świat zapachu. 

Według mnie, właśnie tych zapachów używaliby bohaterowie serialu Seks w Wielkim Mieście - Carrie Bradshaw i Mr. Big - kiedy wącham Cityscape widzę ich przed oczami jak spacerują Piątą Aleją w Nowym Jorku lub wzywają żółtą taksówkę. Bo Cityscape to po prostu zapach wielkiego miasta - idealny dla Siouxie and the City. 

Cena 50 ml flakonu dla niej a 59 ml dla niego to 185 zł. W portfolio zapachu Cityscape znajduje się też suchy olejek do ciała (147 ml), który kosztuje 79 zł. 
Wrrrau czyli kolekcja PUPA Soft & Wild

czwartek, października 08, 2015

Wrrrau czyli kolekcja PUPA Soft & Wild

Jesienna kolekcja Pupa Soft & Wild to romantyczna interpretacja modnych motywów zwierzęcych. Intensywne, ciemne odcienie w połączeniu z delikatnymi barwami pozwolą​ stworzyć niezwykle uwodzicielski makijaż.


To kolekcja grzechu warta - mamy tutaj piękne wypiekane cienie VAMP! Wet & Dry PUPA Milano Wild & Soft, które mogą być stosowane na sucho (świetlisty odcień) lub mokro (głęboki i błyszczący kolor)​. Łatwo się rozprowadzają oraz długo utrzymują ​na powiekach​. Cienie występują w 4 odcieniach - 001 Golden Mauve, 003 Chic Gold, 004 Golden Rose, 005 Glam Pink. Mój odcień to oczywiście piękne złoto Chic Gold. Cena pojedynczego cienia to 49 zł.


I'm to pomadka do ust o lekkiej formule. Nie obciąża ust i zapewnia piękny nasycony kolor juz przy pierwszej aplikacji. Również występuje w 4 odcieniach - 001 Soft Rose Nude, 002 Soft Brown Nude, 003 Wild Red oraz 004 Wild Fuchsia. Mój odcień pomadki to 001 Soft Rose Nude - jest bardzo subtelny i delikatny - dla miłośniczek nudziakowych kolorów będzie idealny. Cena pomadki to 66 zł.


No i na koniec hit kolekcji czyli panterkowy róż - Soft & Wild - jest to róż rozświetlający, który łączy dwa matowe odcienie różu ze złotym rozświetlaczem. Na policzkach daje efekt podobny do słynnego Orgasm od Nars i jest po prostu obłędny. Cena różu to 72 zł.


Cały makijaż  przy pomocy tej kolekcji jest bardzo lekki i trochę dziewczęcy - skóra wygląda świeżo i promiennie a ja czuję się bardzo kobieco. To idealne połączenie kolorów na co dzień - na wieczorne wyjścia musimy postawić na odważniejsze odcienie z tej kolekcji np. mocniejszą pomadkę w odcieniu fuksji. Jak Wam się podoba kolekcja PUPA Soft & Wild - chyba róż wszystkim przypadnie do gustu. 
Regeneracja włosów z FIBREPLEX od Schwarzkopf Professional

środa, października 07, 2015

Regeneracja włosów z FIBREPLEX od Schwarzkopf Professional

21 września w warszawskim Pin Up Studio zaprezentowano nowy system FIBREPLEX od Schwarzkopf Professional, który ograniczona łamliwość włosów zachowując tę samą jakość koloru! Przekonała się o tym sama Joanna Horodyńska – modelka, prezenterka oraz stylistka, która w czasie spotkania zaprezentowała swój nowy kolor włosów.


Zaproszonych gości do świata, w którym nie trzeba martwić się o kondycję włosów po zabiegu rozjaśniania, dekoloryzacji, czy zmiany koloru wprowadziła Joanna Żuchowicz odpowiedzialna za działania PR dla marki FIBREPLEX. Na scenie pojawili się również Magdalena Wieczorek, Senior Trade Marketing Manager, Magdalena Krulikowska z działu Badań i Rozwoju Henkel Polska, oraz Ambasadorka FIBREPLEX w Polsce – Anna Kulec-Karampotis, właścicielka sieci Trendy Hair Fashion. 


O tym, że produkt jest wyjątkowo skuteczny przekonała się znana modelka, prezenterka oraz stylistka - Joanna Horodyńska. W czasie spotkania zaprezentowała swój nowy kolor włosów – słoneczny blond, który udało jej się uzyskać dzięki FIBREPLEX w czasie jednej wizyty w salonie. Tym samym przekonała zgromadzonych gości, że zachowanie włosów w dobrej kondycji po zabiegu rozjaśniania jest możliwe. 


System FIBREPLEX od Schwarzkopf Professional wzmacnia i pielęgnuje włosy w czasie zabiegu koloryzacji, dzięki czemu kobiety mogą dowolnie zmieniać swój kolor włosów! Działanie produktów FIBREPLEX opiera się na przełomowy 3-etapowowy Systemie Wzmacniającym Wiązania – Bond Enforcing System. Wykorzystana Technologia Fibre Bond łączy się z włóknami włosów wzmacniając wiązania strukturalne i ograniczając łamliwość włosów w trakcie zabiegów rozjaśniania, robienia pasemek lub koloryzacji. W efekcie czego łamliwość włosów zostaje ograniczona nawet o 94%! 


W czasie spotkania Magdalena Wieczorek zaprezentowała innowacyjne produkty FIBREPLEX, a Magda Krulikowska wyjaśniła, na czym polega i jakich efektów można spodziewać się po technologii Fibre Bond. Z kolei Ambasadorka FIBREPLEX – Anna Kulec-Karampotis opowiedziała jak wygląda cały zabieg wzmacniającej koloryzacji z nowymi produktami.


FIBREPLEX to również system do stosowania w domu - bez koloryzacji - w celu odżywienia i naprawy włosów. Produkt FIBREPLEX No 3 służy właśnie do tego. W domu umyłam włosy szamponem i na 25 minut nałożyłam preparat. Następnie ponownie umyłam włosy i nałożyłam odżywkę. Włosy odzyskały blask, przestały być przesuszone i połamane. W tej chwili są zdrowe jakbym nigdy ich nie farbowała - to działa jak magia. Taką kurację należy powtarzać co 3-4 tygodnie jeśli farbujemy włosy w domu i używamy często suszarki,prostownicy lub lokówki. FIBREPLEX naprawia nasze włosy już po jednym zastosowaniu. 

Wkrótce zamierzam poddać się koloryzacji z użyciem FIBREPLEX i wierzę, że dzięki temu systemowi moje włosy będą piękne jak nigdy. 
Różowy konkurs z essie Polska

wtorek, października 06, 2015

Różowy konkurs z essie Polska

Jak wiecie, październik jest miesiącem, który buduje świadomość problemu raka piersi. Wspólnie z różową wstążeczką, marką essie i odcieniami różu na paznokciach budujmy tę świadomość razem! Jako jurorka konkursu organizowanego przez markę essie chcę Was zaprosić do niesamowitego i różowego konkursu. Pomalujmy więc świat na różowo!!!


Dołącz do akcji ‪#‎essiekochakobiety‬

Zrób zdjęcie dowolnego różowego manicure lub buteleczki essie, dodaj do zdjęcia hashtag: #essiekochakobiety oraz oznacz profil "essie Polska" na Instagramie poprzez wpisanie: @essiePolska. 

Dla autorów najciekawszych zdjęć przygotowano nagrody-niespodzianki. Regulamin konkursu znajduje się TUTAJ

Pamiętajcie ‪#‎essiekochakobiety ‪#‎essie #‎essiepolska‬ ‪#‎essiepink i na Instagramie @essiePolska

Rzuć cień podejrzenia na...

poniedziałek, października 05, 2015

Rzuć cień podejrzenia na...

... swoje jajniki - to hasło kampanii Organizacji Kwiat Kobiecości, która ma przekonać kobiety do regularnych badań ginekologicznych oraz sprawdzania swoich rodzinnych obciążeń nowotworowych. Twarzą tej kampanii jest Anna Dereszowska a wspiera ją m.in.firma Golden Rose.


Każdego roku w Polsce rozpoznaje się około 3500 nowych zachorowań na raka jajnika, a umiera około 2 500 kobiet. Nowotwory złośliwe jajnika są na 5 miejscu pod względem częstości zgonów u kobiet.

Niestety ten nowotwór rozwija się „po cichu”, nie dając wczesnych specyficznych objawów, sugerujących, że coś niepokojącego dzieje się w ciele kobiety. Z tego też powodu ten typ nowotworu bardzo często wykrywa się dopiero w zaawansowanym stadium, kiedy szanse na wyleczenie są niewielkie. 


Ze względu na nietypowe objawy raka jajnika, bardzo istotne jest wykonywanie cyklicznych badań kontrolnych i przeprowadzanie szczegółowego wywiadu lekarskiego.

Firma Golden Rose pragnie być zawsze blisko kobiet i dlatego zależy jej na budowaniu świadomości i propagowaniu informacji, że regularne wizyty u lekarza ginekologa mogą uratować życie.

Dlaczego udział w tej akcji jest dla mnie ważny? Moja Mama zmarła 2 lata temu na raka - co prawda był to rak szyjki macicy - ale został zdiagnozowany za późno. Niestety Mama nie badała się regularnie - nie robiła cytologii i nie odwiedzała ginekologa. Dlatego też nie pozwólmy aby ta choroba zbierała takie żniwo - badajmy się i nakłaniajmy do badań bliskie nam kobiety. Ta akcja może uratować komuś życie - rzućmy razem cień podejrzenia na nasze jajniki!!!!!