Orly Breathable Super Bloom czyli preludium lata

wtorek, kwietnia 27, 2021

Orly Breathable Super Bloom czyli preludium lata

Wkrótce nadejdzie lato, więc marka ORLY odpowiada na wezwanie do letniej przygody za pomocą nowej, bardzo letniej kolekcji lakierów z kolekcji Super Bloom. Zanurzcie się zatem w zainspirowane stylem retro cukierkowe czerwone jabłka i rumieniące się brzoskwinie, które zachęcają do pełnego relaksu. Unieście dłonie ku niebu w geście deklaracji wolności i obserwujcie, jak słońce oświetla metaliczny shimmer na paznokciach - inspirowany oczywiście muśnięciem słońca na skórze.


Koral, barwinek i lilia połyskują i lśnią niczym poranna rosa na świeżych płatkach, gdy wita je poranne słońce. Miękki, błękitny krem tworzy idealne tło dla promiennych kwiatów. Gdy nadchodzi wiosna i lato, kwiaty kwitną, a świat staje się nieco bardziej kolorowy. Dlatego nowa kolekcja wypełniona jest  delikatnymi odcieniami inspirowanymi przesyconą ogrodową krainą czarów.


Orchid You Not - ten liliowy lakier ma uroczy różowy shimmer, który jest idealny, gdy szukasz odrobiny lekkiego połysku. Jest to odcień półprzezroczysty. Można go również nałożyć na ciemniejszy, kremowy lakier aby uzyskać ciekawe połączenie lub najlepiej nałożyć dwie warstwy, aby uzyskać bardziej kryjące wykończenie.


Downpour Whatever to przepiękny, gęsty i kremowy odcień niebieskiego. Idealna kwintesencja lata i morskiej toni. Z tak odważnym i troszkę dzikim kolorem, nasze letnie przygody nabiorą zupełnie nowego znaczenia. 


You Had Me At Hydrangea (niezapominajkowy) oraz Here Flora Good Time (limonkowy seledyn) to idealne połączenie kolorów na wakacyjne wojaże. Doskonale sprawdzą się również do pomalowania stópek odzianych oczywiście w letnie klapeczki. 


ORLY Breathable to moja ulubiona seria w szerokiej gamie profesjonalnych lakierów ORLY. Dlaczego? Bo stawia nie tylko na upiększenie naszych paznokci ale również na ich regenerację. ORLY Breathable Treatment + Color to bowiem pierwszy w historii preparat oraz kolor w jednym. Advanced Oxygen Technology pozwala na to, aby tlen oraz woda przenikały w strukturę paznokcia. Formuła połączona z mieszanką olejku arganowego, prowitaminy B5 oraz witaminy C intensywnie nawilża, leczy zniszczone paznokcie oraz stymuluje ich zdrowy wzrost.

Wszystkie lakiery ORLY możecie kupić w oficjalnym sklepie internetowym www.orlybeauty.pl


Trussardi czyli zapach nowych kobiecych możliwości

sobota, kwietnia 24, 2021

Trussardi czyli zapach nowych kobiecych możliwości

Współczesna kobieta musi być „nowa i świadoma swojej podmiotowości”: wyemancypowana, wolna, silna, niezależna; ma zawsze panować nad sytuacją i kontrolować swoje życie. W oparciu o te podstawowe ideały nowoczesnej kobiecości marka Trussardi Parfums stworzyła nowy klasyk sztuki perfumiarskiej - produkt obdarzony autentyczną tożsamością, która definiuje markę pod znakiem charta. Nowy zapach dla kobiet podniósł rangę opakowania. Przeobraził je w obiekt luksusowego włoskiego wzornictwa, charakteryzujący się dbałością o szczegóły, co jest istotą DNA i tradycji marki Trussardi.


Trussardi to pierwsze perfumy Domu Trussardi przeznaczone dla nowych kobiet, które wiedzą, jak połączyć etykę z estetyką i umiłowaniem sprawiedliwości oraz piękna. Są pełne determinacji, aby zawsze kierować swoim losem i potrafią przekazać to przesłanie przyszłym pokoleniom. Zapach dla kobiet stworzony przez kobiety. Julie Massé i Violaine Collas to niezwykle utalentowane wschodzące gwiazdy słynnego domu perfumeryjnego Mane. Kreatorki pracowały nad tym projektem, podążając podwójną drogą: nowego feminizmu oraz zamiłowania do stylu i elegancji.


W nutach głowy świeżość włoskiego akordu i kompozycji włoskiej mandarynki łączy się z promienną słodyczą neroli. W nutach serca prosta, krzepka lawenda (tradycyjnie stosowana w zapachach męskich) splata się z ekscytującym duetem hipnotyzujących nut jaśminu i białej dalii. Kompozycję dopełniają aksamitne nuty głębi, otwierające się akordami zamszu (DNA marki) i doskonale uwydatniające akordy fiołka. Całość wieńczy olejek eteryczny paczuli.

PIRAMIDA ZAPACHOWA

JESTEM ŚMIAŁA I WOLNA
neroli, włoska mandarynka, akord włoski
JESTEM ODWAŻNA I DUMNA
lawenda, absolut jaśminu, akord białej dalii
JESTEM KOBIECA I HIPNOTYZUJĄCA
akord zamszowy, akord fiołka, paczula


Jest autentycznym dziełem współczesnego włoskiego wzornictwa! Jego doskonały cylindryczny kształt przywodzi na myśl wyrafinowany krój kolumnowych sukienek z lat 70., kiedy narodził się ruch wyzwolenia kobiet. Przypomina również elegancki obiekt designerski z magicznego okresu Memphis, kreatywnej pracowni Mendiniego i Sottsassa. Tę ideę odzwierciedla również motyw pasków w górnej części flakonu. Na cokole wypisano czarnymi literami nazwę zapachu: Trussardi


Wewnątrz flakonu migocze różowocielisty płyn. Taki odcień przybierają skóra i kobiece marzenia. W połowie naczynia zaczyna się ornament z kryjących różowych oraz błyszczących czarnych i białych pasków, zakończony złotą metalową opaską. Całość wieńczy korek w różowocielistym kolorze, wykończony złotym metalem. Jego wierzchołek, wykonany ze skóry bio produkowanej z włókien roślinnych, ozdobiono termodrukowanym emblematem charta.


Flakon jest autentycznym dziełem współczesnego włoskiego wzornictwa! Jego doskonały cylindryczny kształt przywodzi na myśl wyrafinowany krój kolumnowych sukienek z lat 70., kiedy narodził się ruch wyzwolenia kobiet. Przypomina również elegancki obiekt designerski z magicznego okresu Memphis, kreatywnej pracowni Mendiniego i Sottsassa. Tę ideę odzwierciedla również motyw pasków w górnej części flakonu. Na cokole wypisano czarnymi literami nazwę zapachu: Trussardi. 

Wewnątrz flakonu migocze różowocielisty płyn. Taki odcień przybierają skóra i kobiece marzenia. W połowie naczynia zaczyna się ornament z kryjących różowych oraz błyszczących czarnych i białych pasków, zakończony złotą metalową opaską. Całość wieńczy korek w różowocielistym kolorze, wykończony złotym metalem. Jego wierzchołek, wykonany ze skóry bio produkowanej z włókien roślinnych, ozdobiono termodrukowanym emblematem charta.

Pudełeczko ma kształt eleganckiego walca. Wykonano je z tektury pochodzącej z recyklingu, posiadającej certyfikat FSC. Opakowanie zewnętrzne odzwierciedla w większej skali wyrafinowaną współczesną elegancję flakonu dzięki barwnym paskom w kolorach bieli, róży, czerni i złota. Ta kolorystyka jest typowa dla nowego oblicza feminizmu, który nie odrzuca kobiecości. Nad białym cokołem przebiegają kolejno pas różowocielisty i lśniący czarny. W środkowej białej części widnieje nazwa „Trussardi” wypisana czarnymi literami i obramowana dwoma złotymi paskami.


Skoro nowa kobieta marki Trussardi jest tak nowoczesna i głęboko świadoma potrzeb współczesnego świata, to musi również myśleć proekologicznie. Kreatywne i produkcyjne zaangażowanie skoncentrowano zatem przede wszystkim na znalezieniu takich partnerów, którym przyświeca ten sam cel: ekokompatybilność.

Dlatego wybrany producent szkła stosuje technologię produkcji, która zmniejsza zużycie wody o 55%, emisję tlenku azotu i dwutlenku węgla o 30%, a emisję cząstek stałych o 35%. Flakon i opakowanie zewnętrzne również są zgodne z tą dewizą: wybrano takich partnerów produkcyjnych, którzy opracowują i produkują artykuły ekologiczne. Na przykład część korka wykonana jest z biologicznego polipropylenu produkowanego w dużej mierze z zasobów odnawialnych. Górna część natomiast zrobiona jest z ekologicznej skóry produkowanej z włókien pochodzących z przemysłowego przetwarzania produktów roślinnych – w tym przypadku jabłek. 


Eleganckie pudełko w kształcie walca wykonano z kartonu, który posiada certyfikat FSC. Ozdobiono je farbą na bazie wody zamiast związków chemicznych. „Zielone Nastawienie” było także wartością nadrzędną przy doborze składników użytych w kompozycji zapachu. Firma Mane, producent perfum i partner projektu, opracowała ekologiczne narzędzie o nazwie Green MotionTM, które służy do oceny wpływu składników na zdrowie, bezpieczeństwo i środowisko. Metoda ta pozwala ocenić każdy składnik i przydziela mu Zieloną Punktację. 

Nie jest to pierwszy ekologiczny projekt Trussardi, ponieważ już od pewnego czasu marka rozwija współpracę partnerską z plantatorami, którzy produkują w sposób zrównoważony takie surowce jak wanilia, geranium i wetiwer na Madagaskarze, mirrę w Namibii i pieprz Timur w Nepalu, pomagając w ten sposób jednocześnie lokalnym społecznościom.


Zapach Trussardi miał swoją premierę w kwietniu br., a możecie go kupić wyłącznie w perfumeriach Douglas: Eau de Parfum 30 ml Natural Spray 30 ml Cena: 249 zł; Eau de Parfum 30 ml Natural Spray 60 ml Cena: 369 zł, Eau de Parfum 30 ml Natural Spray 90 ml Cena: 429 zł.
Podróż na rajską wyspę czyli Bath & Body Works Hibiscus Paradise

środa, kwietnia 21, 2021

Podróż na rajską wyspę czyli Bath & Body Works Hibiscus Paradise

Egzotyczny. Beztroski. Ciepły. Poznaj najnowszą - niezwykle letnią linię Bath & Body Works Hibiscus Paradise. Niech różowy hibiscus, soczysta guava i kokos przeniesie Cię do Twojej osobistej, tropikalnej oazy. Bo raj to nie miejsce, to wyłącznie stan umysłu.


Cała kolekcja to kompleksowa linia do pielęgnacji ciała - od luksusowej wody perfumowanej, przez kremowy peeling do ciała, po nawilżający balsam do ciała i lekką jak powietrze, delikatną mgiełkę zapachową.


Niezależnie od tego, czy spryskujesz się obficie czy lekko, zakochasz się od pierwszego pryśnięcia. Starannie zaprojektowana butelka i efektywna pompka, zapewnia idealne rozproszenie mgiełki na ciele a kondycjonująca mgiełka aloesowa odżywia skórę, zapewniając najlżejszy, najbardziej orzeźwiający sposób na zapach!


Delikatne mydło w piance do rąk z naturalnymi olejkami eterycznymi łączy w sobie odżywczą witaminę E ze zmiękczającym ekstraktem z shea i aloesem, tworząc luksusową piankę, która myje ręce z zarazków, jednocześnie dbając o zachowanie naturalnej bariery nawilżającej skóry. Tradycyjne mydła do rąk są tak samo skuteczne, jak mydła antybakteryjne, gdy myjesz ręce przez 20 sekund.


Nawilżający płyn do mycia ciała został nasycony masłem shea i masłem kakaowym, przebadany klinicznie, nawilża już po jednym prysznicu. Jego iście rajska, bogata i kremowa piana delikatnie myje oraz błyskawicznie nawilża skórę.
A teraz i Ty możesz wziąć udział w konkursie, który dla Bath & Body Works organizuję na Instagramie @SiouxieBeauty. Możesz w nim wygrać 1 z 3 zestawów kosmetyków Hibiscus Paradise

 
REGULAMIN KONKURSU „Hibiscus Paradise” 

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE 

1. Organizatorem konkursu i Fundatorem nagród w konkursie pod hasłem HIBISCUS PARADISE” (dalej: „Konkurs”) jest spółka pod firmą: ALSHAYA POLAND Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Łucka 2/4/6 00-845 Warszawa), posiadająca numer statystyczny REGON 140537349, numer identyfikacji podatkowej (NIP) 527-25-06-584 (dalej: „Organizator i Fundator”) we współpracy https://www.instagram.com/siouxiebeauty/.

2. Właściciel portalu www.instagram.com nie jest organizatorem ani współorganizatorem Konkursu. 

3. Konkurs jest organizowany na zasadach określonych niniejszym regulaminem (dalej: „Regulamin”)
i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. 

4. Konkurs nie jest grą hazardową w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz. U. 2009, nr 201 poz. 1540 z późn. zm.). 

5. Udział w Konkursie oznacza wyrażenie przez Uczestnika Konkursu zgody na postanowienia Regulaminu oraz akceptację opisanych w Regulaminie zasad Konkursu. Biorąc udział w Konkursie, Uczestnik potwierdza, że spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie. 

6. Zasady Konkursu określone są postanowieniami Regulaminu, który jednak nie wyłącza uprawnień przyznanych Uczestnikom na mocy odrębnych przepisów prawa.    

§ 2 TERMIN I MIEJSCE PRZEPROWADZENIA KONKURSU 

1. Konkurs przeprowadzany jest na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, na profilu pod adresem: https://www.instagram.com/siouxiebeauty/ /dalej: „Profil”).

2. Konkurs rozpoczyna się w dniu 21 marca 2021 roku opublikowaniem postu konkursowego, o którym mowa w § 4.1. Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 1 maja 2021 roku. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone na Profilu w ciągu 14 dni od zakończenia przyjmowania zgłoszeń.

§ 3 UCZESTNICY KONKURSU 

1. Uczestnikiem Konkursu może być pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 k.c., zamieszkała na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i posiadająca aktywne konto na portalu: www.instagram.com, a podane przez nią podczas rejestracji na Instagramie dane osobowe są prawdziwe i która zapoznała się z niniejszym Regulaminem i go zaakceptowała (dalej: „Uczestnik”).  

2. W Konkursie nie mogą̨ brać udziału pracownicy Organizatora i Fundatora oraz inne osoby współpracujące przy organizacji Konkursu, jak również̇ ich wstępni, zstępni, małżonkowie, rodzice małżonków, rodzeństwo oraz osoby pozostające z nimi w stosunku przysposobienia. 

3. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.   

§ 4 ZASADY KONKURSU 

1. Aby wziąć udział w Konkursie należy wykonać zadanie konkursowe opublikowane przez Organizatora na Profilu „ Rajskie wakacje z Bath & Body Works Hibiscus Paradise „dalej: „Zadanie Konkursowe”).

2. Rozwiązanie Zadania Konkursowego składa się z kolejnych kroków: a) zaobserwowanie profilu @bathandbodyworkspolska oraz @siouxiebeauty b) polubić zdjęcie konkursowe c) zaprosić do zabawy dwie znajome osoby i  d) zostawić pod postem komentarz odpowiadając KRÓTKO na pytanie "Co zabrałabyś (zabrałbyś) ze sobą na bezludną, rajską wyspę?", przy czym powinno to nastąpić do godziny 23.59 dnia 1 maja  2021r.   

3. Wykonanie Zadania Konkursowego zgodnie z postanowieniami § 4 ust. 1 i 2 powyżej stanowi zgłoszenie udziału w Konkursie. 

4. Uczestnik może wziąć udział w Konkursie jednokrotnie i wykonać Zadanie Konkursowe tylko jeden raz. W przypadku wykonania Zadania Konkursowego więcej niż jeden raz Organizator pod uwagę weźmie tylko pierwsze z opublikowanych Zadań Konkursowych. 

5. Uczestnictwo w Konkursie jest nieodpłatne. 

6. Zadanie Konkursowe musi być wyłącznie autorstwa Uczestnika i nie może naruszać praw lub dóbr osobistych osób trzecich. 

7. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zasad określonych w Regulaminie, a wykonując Zadanie Konkursowe potwierdza, że spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie, w tym oświadcza, że utwory w rozumieniu prawa autorskiego, w szczególności zdjęcie/kolaże zdjęć zamieszczone w wykonaniu zadania konkursowego stanowią jego wyłączną własność, w szczególności w zakresie autorskich praw osobistych i majątkowych, nie naruszają praw osób trzecich (w tym praw autorskich), a także umieszczenie w nich wizerunków, w tym wizerunków osób trzecich oraz innych elementów reprezentujących prawa osób trzecich następuje za zgodą uprawnionych, w szczególności właścicieli praw do wizerunków, a Uczestnik jest uprawniony do przeniesienia na Organizatora tych praw w zakresie pozwalającym na przeprowadzenie Konkursu zgodnie z Regulaminem.


8. W Konkursie nie będą brały udziału Zadania Konkursowe, które: a. naruszają obowiązujące przepisy prawa, w tym RODO (definicja poniżej) lub krajowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, prawo autorskie oraz prawa ochronne do znaków towarowych, wzorów przemysłowych, użytkowych lub nie są wyłącznego autorstwa Uczestnika, wzywają do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej itp. lub zawierają treści faszystowskie, pornograficzne lub powszechnie uznane za wulgarne, propagujące przemoc, obrażające uczucia religijne lub dobre obyczaje,  b. zawierają dane osobowe, teleadresowe lub adresy mailowe, numery GG, Skype, itp., c. są sprzeczne z regulaminem www.instagram.com.

9. Nadzór na prawidłowym przebiegiem Konkursu sprawuje wewnętrzna komisja (dalej: „Komisja”) powołana przez Organizatora, w składzie: a. przewodniczący Komisji; b. członek Komisji; c. sekretarz Komisji. 

10. Posiedzenie Komisji, na którym nastąpi wybór wyłącznie 3 (trzech) laureatów Konkursu (dalej: „Laureat”) odbędzie się dnia 2 maja 2021 roku o godzinie 10:00. Obrady mają charakter niejawny i odbywają się w siedzibie Organizatora. 

11. Kryterium wyboru zwycięskiego Zadania Konkursowego jest nieszablonowość w podejściu do tematu oraz inwencja twórcza autora.

12. Wyniki Konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości Profilu w ciągu 14 dni od zakończenia przyjmowania zgłoszeń poprzez ich ogłoszenie na Profilu https://www.instagram.com/bathandbodyworkspolska/ z podaniem imion i nazwisk Laureatów, bądź nicków, którymi Laureaci posługują się na portalu: www.instagram.com .      

§ 5 NAGRODY 

1. W Konkursie każdemu z 3 Laureatów zostanie przyznana nagroda (dalej: „Nagroda”): Nagrodą są trzy zestawy kosmetyków o wartości: 374 zł brutto.

2. Laureat Konkursu nie jest uprawniony do przeniesienia prawa do otrzymania Nagrody na osoby trzecie. 

3. Nagroda nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny lub inną nagrodę ani obrotowi handlowemu. 

4. Warunkiem przekazania Nagrody Laureatowi jest podanie przez niego Organizatorowi za pośrednictwem aplikacji konkursowej niezbędnych danych osobowych celem realizacji prawa do Nagrody – imię i nazwisko, adres e-mail. Podanie danych powinno nastąpić przy wysyłaniu zadania konkursowego w aplikacji konkursowej. Zgłoszenia bez podania pełnych danych osobowych nie będą brane pod uwagę przy wyłanianiu Laureata.

5. Laureat traci prawo do Nagrody w przypadku nieprzestrzegania warunków Regulaminu. W każdym z wymienionych przypadków Organizator powiadamia Laureata o fakcie utraty prawa do Nagrody poprzez adres mailowy podany w zgłoszeniu. W przypadku utraty przez Laureata prawa do Nagrody, przechodzi ona na rzecz Organizatora.  

6. Przekazanie Nagrody nastąpi w terminie 7 dni od daty przekazania danych Laureata, o których mowa § 5 pkt 4 powyżej na adres mailowy wskazany przez Laureata. 

§ 6 OŚWIADCZENIA UCZESTNIKA 

1. Uczestnik Konkursu oświadcza, że: a) jest wyłącznym autorem Zadania Konkursowego i posiada do niego pełne prawa autorskie, b) osobom trzecim nie przysługują żadne prawa i roszczenia do Zadania Konkursowego,  c) Zadanie Konkursowe nie stanowi zapożyczenia lub opracowania innego utworu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 2006, nr 90, poz. 613 j.t.), d) Zadanie Konkursowe nie narusza żadnych praw ochronnych
w rozumieniu ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. (Dz.U.2017 nr 776 t.j. z dnia 2017.04.13) Prawo własności przemysłowej, e) Zadanie Konkursowe nie narusza jakichkolwiek praw osób trzecich, w tym ich danych osobowych f) nie zachodzą żadne inne okoliczności, które mogłyby narazić Organizatora i Fundatora na odpowiedzialność wobec osób trzecich z tytułu wykorzystania Zadania Konkursowego. 

2. Uczestnik oświadcza, iż z chwilą dokonania zgłoszenia Zadania Konkursowego przenosi na Organizatora autorskie prawa majątkowe do Zadania Konkursowego i upoważnia Organizatora do jego dowolnego wykorzystania na potrzeby Organizatora. Uczestnik oświadcza, iż zapoznał się regulaminem platformy społecznościowej Instagram (www.instagram.com).     

§ 7 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE 

1. Do kompetencji Komisji należy rozpatrywanie reklamacji wpływających od Uczestników Konkursu. 

2. Wszelkie reklamacje i zastrzeżenia dotyczące przebiegu Konkursu Uczestnicy powinni zgłaszać w formie pisemnej w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia wyników Konkursu. O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.  

3. Reklamacje powinny zostać wysłane listem poleconym na adres Organizatora, zdefiniowany w § 1.1 Regulaminu i zawierać dopisek „Reklamacja – Konkurs DAHLIA” oraz zawierać imię i nazwisko Uczestnika, adres pocztowy Uczestnika, datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy roszczenie oraz treść żądania.  

4. Złożone reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.  

5. Zainteresowani są powiadamiani listem poleconym o sposobie rozpatrzenia reklamacji najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji. Przy rozpatrywaniu reklamacji Komisja opiera się na treści Regulaminu oraz obowiązujących przepisach prawa. 

6. Tryb reklamacyjny nie pozbawia Uczestnika możliwości dochodzenia roszczeń przed sądami powszechnymi.   

§ 8 DANE OSOBOWE 

1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Przetwarzanie danych osobowych Uczestników odbywa się na zasadach przewidzianych obowiązującym prawem oraz zgodnie z polityką prywatności Organizatora dostępną w okresie trwania Konkursu na stronie https://www.bathandbodyworks.pl/polityka-prywatnosci/

2. Dane osobowe Uczestników przetwarzane są przez Organizatora w celu przeprowadzenia Konkursu, przekazania Nagród oraz wykonania obowiązków Organizatora wynikających z Regulaminu np. rozpatrzenie reklamacji, a także jeśli istnieją, innych podstawach prawnych zgodnie z polityką prywatności Organizatora, o której mowa w § 8 ust. 1. 

3. Organizator niniejszym informuje, że dane osobowe podane (przekazane) w związku z organizacją Konkursu przetwarzane są:

  1. w celu udziału i przeprowadzenia Konkursu, ogłoszenia wyników Konkursu, przekazania Nagrody, rozpatrywania reklamacji, w celach podatkowych i księgowych oraz wykonania innych obowiązków wynikających z Regulaminu, a w związku z tym celem (tymi celami): (i) podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby przekazującej art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”), (ii) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie, przekazania Nagrody, ogłoszenia wyników Konkursu, rozpatrywania reklamacji, do celów podatkowych i księgowych, o których mowa w Regulaminie, (iii) odbiorcami danych osobowych są lub będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz Organizator i Fundator, platforma społecznościowa www.instagram.com, podmioty współpracujące i świadczące usługi wspomagające, w tym wsparcie techniczne dla przechowywania danych osobowych, dostawca serwera, podmioty współpracujące przy organizacji Konkursu, (iv) dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane do chwili wygaśnięcia wszelkich ewentualnych roszczeń wynikających z Konkursu, (v) przetwarzanie obejmuje: imię (imiona) i nazwisko, nick, nr telefonu, adres zamieszkania, adres do doręczeń, adres e-mail, przyznanie Nagrody, przekazanie Nagrody, udział w Konkursie, datę zgłoszenia w Konkursie;

  2. w celach marketingowych, a w związku z tym celem: (i) podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby przekazującej dane art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, (ii) odbiorcami danych osobowych są lub będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz Organizator i Fundator, platforma społecznościowa www.instagram.com, podmioty współpracujące i świadczące usługi wspomagające, w tym wsparcie techniczne dla przechowywania danych osobowych, dostawca serwera, podmioty współpracujące przy organizacji Konkursu, (iii) dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody, (iv) przetwarzanie obejmuje: imię (imiona) i nazwisko, nick, nr telefonu, adres zamieszkania, adres do doręczeń, adres e-mail, przyznanie Nagrody, przekazanie Nagrody, udział w Konkursie, datę zgłoszenia w Konkursie, (v) Uczestnik nie ma obowiązku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.

4. Dane osobowe Uczestników podawane są dobrowolnie, ale ich podanie jest niezbędne do udziału w Konkursie, w szczególności w celach wskazanych w poprzednim punkcie. Dane osobowe uczestników Konkursu są niezwłocznie usuwane po zakończeniu Konkursu, w tym wydaniu Nagród i dochowaniu obowiązków publiczno-prawnych, z zastrzeżeniem przypadków, w których istnieje inna podstawa ich przetwarzania, w tym obowiązek przechowywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz gdy, Uczestnik w drodze odrębnego oświadczenia wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych. Uczestnikom przysługują prawa do: i) dostępu do swoich danych osobowych, ii) sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, iii) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, iv) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie celów, na jaki była udzielona, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, v) przeniesienia danych osobowych, vi) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji praw przysługujących osobie, której dane dotyczą należy skontaktować się z Administratorem: ALSHAYA POLAND Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Łucka 2/4/6 00-845 Warszawa) lub na adres email: dane.osobowe.pl@alshaya.com .


§ 9  POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

1.  Regulamin wchodzi w życie z dniem 21 marca 2021 roku. 

2. Regulamin dostępny jest na Profilu Fundatora oraz w siedzibie Organizatora.     

3. Poprzez akceptację niniejszego Regulaminu Uczestnik Konkursu zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, a także potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie. Uczestnik Konkursu, który nie spełni warunków określonych w niniejszym regulaminie traci prawo do otrzymania Nagrody.

4. Naruszenie przez Uczestników Konkursu któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności złożenie nieprawdziwych oświadczeń, naruszenie przepisów  powszechnie obowiązującego prawa w związku z uczestnictwem w Konkursie, upoważnia Organizatora do wyłączenia Uczestnika Konkursu z Konkursu.

Preludium lata czyli limitowana kolekcja Yves Rocher My Kiwi Kiss

wtorek, kwietnia 20, 2021

Preludium lata czyli limitowana kolekcja Yves Rocher My Kiwi Kiss

Limitowane, niezwykle letnie linie od Yves Rocher zawsze wprawiają mnie w doskonały i trochę wakacyjny nastrój. Chociaż aktualna sytuacja nie sprzyja podróżowaniu to jednak z taką soczystą i letnią kolekcją, możemy sobie urządzić wakacje we własnym domu. Tegoroczna limitowana, letnia kolekcja od Yves Rocher nosi przeuroczą nazwę My Kiwi Kiss i jest kwintesencją nadchodzącego wielkimi krokami lata. 


W kolekcji znajdziemy mgiełkę do ciała i włosów, żel pod prysznic, peeling do ciała, wodę toaletową oraz co ciekawe... kosmetyki do wykonania letniego makijażu. 

Jak o dowolnej porze roku przywołać wiosenno-letni klimat? Marka Yves Rocher wierzy, że jednym z najlepszych sposobów jest użycie zapachu, który kojarzy się z przyjemnymi, ciepłymi dniami. Właśnie z taką myślą eksperci Yves Rocher stworzyli Mgiełkę do ciała i włosów My Kiwi Kiss o lekkiej formule. Zapach kiwi i imbiru jest delikatny, ale bardzo orzeźwiający. 

Mgiełka do ciała i włosów My Kiwi Kiss znajduje się w butelce, która powstała z tworzywa sztucznego z recyklingu. Jednocześnie butelka nadaje się do powtórnego przetworzenia, więc po ostatnim użyciu koniecznie wrzuć opakowanie mgiełki do odpowiedniego pojemnika - a potem… możesz już otwierać kolejną butelkę!

Wyjątkowy zapach orzeźwiającego kiwi z cierpką nutą imbiru specjaliści Yves Rocher uzyskali dzięki połączeniu czterech olejków:
  • świeżego, energetyzującego olejku cytrynowego, który skutecznie orzeźwia i poprawia samopoczucie,
  • ostrego, intensywnego olejku imbirowego, który pobudza do działania,
  • wyraziście owocowego olejku ze skórki pomarańczy, który relaksuje i koi zmysły,
  • słodkiego, owocowego olejku litsea, który ma działanie uspokajające i wpływa na redukcję stresu.

Połowa olejków, które znalazły się w składzie Mgiełki do ciała i włosów My Kiwi Kiss ma działanie energetyzujące i pobudzające. Kolejne dwa z czterech składników uspokajają i koją. Zestawienie ze sobą olejków o tak kontrastowych właściwościach to przepis na kosmetyk, z którym trudno się rozstać!


Żel pod prysznic Yves Rocher My Kiwi Kiss swoim owocowym zapachem przywołuje na myśl ciepłe, wiosenne i letnie dni. Jego biodegradowalna formuła jest oparta na naturalnych i korzystnych dla skóry składnikach. Świeży zapach to połączenie orzeźwiających nut kiwi z charakterystyczną wonią imbiru powoduje, że każdy prysznic staje się prawdziwą ucztą dla zmysłów.

Żel pod prysznic My Kiwi Kiss jest również pozbawiony siarczanów, a do tego zapakowany w butelkę wytworzoną z materiału odzyskanego w procesie recyklingu. Co więcej, po zużyciu kosmetyku opakowanie można przetworzyć jeszcze raz. Jeśli zatem leży nam na sercu dobro środowiska naturalnego, umieść opakowanie po żelu w odpowiednim pojemniku na plastik.

Energetyzujący, świeży i orzeźwiający zapach Żelu pod prysznic My Kiwi Kiss to starannie dobrana kompozycja aromatów:
  • soczystego kiwi, które orzeźwia i pobudza do działania,
  • ostrego imbiru, który subtelnie równoważy owocową woń i nadaje całości nieoczywisty charakter.

Dzięki takiemu połączeniu, już podczas zwykłego prysznica poczujesz się jak na wiosennym spacerze lub pikniku. Perfumowany żel sprawi, że prysznic będzie jednym z najprzyjemniejszych momentów dnia - nawet ten pospieszny, brany pomiędzy wieloma codziennymi obowiązkami.


Oczyszczanie i nawilżanie ciała to dla wielu osób prawdziwy rytuał. Jeśli jesteś jedną z nich, to koniecznie wypróbuj Peeling do ciała My Kiwi Kiss, który sprawi, że pielęgnacyjna rutyna będzie jeszcze przyjemniejsza. Eksperci Yves Rocher opracowali go w naszej francuskiej fabryce z myślą o najbardziej wymagających użytkowniczkach, które cenią kosmetyki zarówno za dobroczynne działanie, jak i wyjątkowy, energetyzujący zapach – w tym przypadku przywodzący na myśl egzotyczne owoce.

Dla utrzymania takiego efektu wystarczy, że 1-2 razy w tygodniu zastosujemy Peeling My Kiwi Kiss na mokre ciało - najlepiej pod prysznicem. Z pewnością od razu pokochasz go za działanie, ale także za zniewalający, owocowy zapach!

Kiwi, które występuje oczywiście nie tylko w nazwie, ale i w składzie Peelingu do ciała My Kiwi Kiss, to naprawdę wyjątkowy owoc. Dlaczego? Ponieważ wykazuje dobroczynne działanie dla ludzkiego organizmu i to na wiele sposobów. Zawiera m.in. witaminę E, czyli naturalny antyoksydant, który chroni komórki ciała przed wolnymi rodnikami i procesem starzenia. To także doskonałe źródło kwasu foliowego, karotenoidów i potasu, niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu.

Ale kiwi warto nie tylko jeść - jego dobroczynne działanie od lat wykorzystuje się także w produkcji kosmetyków pielęgnacyjnych, które mają właściwości nawilżające, odżywiające, a także nadające skórze blask. W składzie peelingu My Kiwi Kiss znalazły się pestki tego owocu - te niepozorne, czarne nasiona działają na skórę złuszczająco i oczyszczająco. W połączeniu z drugim składnikiem peelingu My Kiwi Kiss, czyli pudrem z pestek moreli, powodują, że skóra staje się jedwabiście miękka i gładka na długi czas.


My Kiwi Kiss to także woda toaletowa, która idealnie nadaje się na okres wiosenno-letni. Posiada wyczuwalne nuty orzeźwiającego kiwi, subtelnie przełamane niewielką ilością ostrego imbiru. Produkt składa się w aż 94% z naturalnych składników, w tym z 4 wyjątkowych olejków: cytrynowego, ze skórki pomarańczy, imbirowego i litsea. Energetyzujący zapach Wody toaletowej My Kiwi Kiss będzie świetnym towarzyszem spotkania ze znajomymi, weekendu za miastem oraz pozornie zwykłego dnia w pracy, który dzięki niemu stanie się mniej zwyczajny.

Jeśli nie przepadasz za ciężkimi perfumami, ale jednocześnie cenisz sobie orzeźwienie za pomocą Twojej ulubionej nuty zapachowej, woda toaletowa My Kiwi Kiss będzie świetnym rozwiązaniem. Energetyzująca woń niczym delikatna mgiełka sprawi, że poczujesz się świeżo  i to uczucie zostanie z Tobą na wiele godzin. Dzięki My Kiwi Kiss, o każdej porze roku będziesz czuć na sobie zapach wiosny i lata!

Aby stworzyć wyjątkowy zapach, Yves Rocher wykorzystało przemyślaną kompozycję naturalnych składników. Co ciekawe, nie ma wśród nich kiwi, które jednak jest wyraźnie wyczuwalne jako główna nuta zapachowa. 

Ten niezwykły efekt został osiągnięty, dzięki połączeniu:
  • olejku cytrynowego - zapach świeży, energetyzujący, cytrusowy - poprawia samopoczucie i orzeźwia,
  • olejku ze skórki pomarańczy - zapach świeżego owocu - posiada właściwości uspokajające,
  • olejku imbirowego - zapach charakterystyczny, ostry - pobudza i jest świetnym afrodyzjakiem,
  • olejku litsea - zapach słodki, owocowo-cytrusowy, intensywny – ma działanie uspokajające i relaksujące.


Jeśli masz ochotę poczuć na swojej skórze lato spod znaku kiwi, to koniecznie zajrzyj na stronę sklepu online Yves Rocher, bowiem limitowana, letnia kolekcja My Kiwi Kiss jest teraz w niezwykle atrakcyjnych - obniżonych cenach <KLIK>
Wiosenna obsesja czyli ARTDECO Feel This Bloom Obsession

niedziela, kwietnia 18, 2021

Wiosenna obsesja czyli ARTDECO Feel This Bloom Obsession

ARTDECO co roku nas nowymi, limitowanymi kolekcjami do makijażu. W ofercie marki zawsze znajdziemy także kolekcje nawiązujące do poszczególnych pór roku. Tym razem, na wiosnę 2021 roku, marka wprowadziła linię kosmetyków inspirowanych płatkami kwitnących piwonii. Piwonia symbolizuje bowiem szczęśliwe życie, jest kwiatem miłości i pasji. To właśnie kwiat piwonii oraz jego zapach jest inspiracją nowej kolekcji ARTDECO Feel This Bloom Obsesion.


Najnowsza kolekcja ARTDECO Feel This Bloom Obsesion daje możliwość zanurzenia się we wspaniałym świecie kwitnących piwonii i stworzenia kwiatowego akcentu za pomocą makijażu. Różowe i różowe odcienie, pastelowe odcienie zieleni i błękitu w połączeniu z harmonijnymi aktami tworzą piękny, kwiatowy i kobiecy makijaż.


ARTDECO Blossom Duo Blush to podwójny róż do policzków, który posiada perfekcyjnie harmonizujące ze sobą kolory, pasujące do każdej karnacji. Podkreślają kości policzkowe i nadają im delikatne rozświetlenie. W środku oryginalnego opakowania ozdobionego motywem kwiatów znajduje się lusterko. Piękne tłoczenie połączone z zapachem produktu który pachnie peoniami tworzą wyjątkowy kosmetyk.


Trwała pomadka ARTDECO Perfect Color Lipstick to kremowa i optymalnie kryjąca, lekko połyskująca pomadka do ust. Zawiera odżywcze woski oraz innowacyjną żelową bazę, która utrwala pomadkę na ustach. Struktura pomadki 3D sprawia, że usta wydają się pełniejsze. Zawiera bogactwo składników :nawilżające woski, aminokwasy odpowiedzialne za prawidłowe pH, wyciąg z mango, ekstrakt z kwiatu lilii wodnej, olejek kukurydziany, witamina E, kwas hialuronowy. Wygładza usta i pachnie wanilią.


W kolekcji znajdziemy również tusz ARTDECO The Volume Supreme Mascara podkręcający rzęsy dzięki specjalnie zaprojektowanej szczoteczce oraz połyskujący błyszczyk ARTDECO Lip Brilliance, którego nowa technologia zawiera aktywne składniki, które zapewniają świetliste wykończenie makijażu ust, doskonałą trwałość oraz komfort noszenia.


Błyszczyk zawiera kwas hialuronowy i kolagen dzięki czemu intensywnie nawilża i wygładza usta dodatkowo nadając im objętości. Ekstrakt z brazylijskiego drzewa pieprzowego w połączeniu z olejkiem z krokosza barwierskiego zapewnia ustom doskonale odżywienie i uczucie wypielęgnowania. Wyciągi z egzotycznych roślin działają odżywczo oraz pobudzają syntezę kolagenu dzięki czemu poprawiają napięcie delikatnej skóry ust. Zawiera filtr SPF 6.


Ciekawostką jest również to, że ARTDECO wprowadziło do sprzedaży również kosmetyki do pielęgnacji ciała i skóry twarzy. Krem ARTDECO Skin Yoga to intensywnie nawilżający krem z kwasem hialuronowym i ekstraktem z lotosu zmniejsza widoczność zmarszczek, zapewniając wygładzoną cerę. Wysokiej jakości kwas hialuronowy zawarty w kremie oraz  składnik nawilżający Aquaxyl ™ zapewniają skórze natychmiastowe, długotrwałe nawilżenie. Idealny dla skóry suchej, dojrzałej, a nawet wrażliwej.


Wszystkie kosmetyki marki ARTDECO kupicie wyłącznie w sklepie Puder i Krem a link do kosmetyków znajdziecie TUTAJ. Aktualnie trwa promocja na linię ARTDECO Feel This Bloom Obsession, dlatego zachęcam Was do odwiedzenia sklepu.
Podaruj skórze Ole Glow czyli fenomen kosmetyków OLEHENRIKSEN

środa, kwietnia 14, 2021

Podaruj skórze Ole Glow czyli fenomen kosmetyków OLEHENRIKSEN

OLEHENRIKSEN to jedna z gorących marek dostępnych od niedawna w perfumerii Sephora. Skandynawski ekspert w dziedzinie pielęgnacji skóry OLEHENRIKSEN już od ponad 40 lat daje klientom swój podpis Ole Glow™ - czyli czysty blask od wewnątrz. OLEHENRIKSEN to połączenie naturalnych składników roślinnych, silnych substancji czynnych i niezbędnych kwasów tłuszczowych, które złuszczają, pielęgnują i koją skórę - w efekcie czego, na naszej skórze powstaje właśnie Ole Glow.


Trzy produkty, których używam od jakiegoś czasu - pomimo swoich niewielkich rozmiarów - mają właśnie obiecaną moc Ole Glow - dodają skórze blasku, nawilżają ją i rozjaśniają. 

OLEHENRIKSEN Truth Serum to beztłuszczowe, niezwykle lekkie i komfortowe w stosowaniu serum z witaminą C i kolagenem, które rozświetla, ujędrnia i nawilża skórę. Ma wodnistą, lejącą konsystencję i natychmiastowo się wchłania pozostawiając na skórze delikatny ale niewyczuwalny w dotyku glow. 

Serum zawiera ustabilizowaną pochodną witaminy C oraz ekstrakt z pomarańczy, które rozświetlają cerę i walczą z oznakami starzenia się skóry. Ponadto zawartość kwasu hialuronowego zapewnia skórze całodniowe nawilżenie, a sok z aloes łagodzi podrażnienia i wzmacnia skórę twarzy. 

Doskonale się sprawdza nawet na bardzo suchej skórze - która w mig odzyskuje utraconą sprężystość i staje się nawilżona i rozświetlona. Serum, z uwagi na swoją lekką konsystencję, może z powodzeniem być stosowane jako baza pod makijaż - bowiem świetnie nawilża skórę. Stosowane na noc - może być za lekkie - dlatego warto nałożyć na nie ulubiony krem. 


OLEHENRIKSEN PHAT Glow Facial to złuszczająca maska do twarzy, która natychmiastowo zwalcza drobne linie, zmarszczki i zaskórniki a także niweluje widoczność porów skóry, jednocześnie nawilżając skórę, pozostawiając ją gładszą i bardziej promienną.

Dzięki zawartości kwasu PHA, maska PHAT Glow Facial  wyrównuje zarówno koloryt, jak i teksturę skóry. Ponadto, sok z brzozy skandynawskiej głęboko nawilża cerę, a zawartość w masce oleju z nasion Chia działa wzmacniająco i odżywiająco. Ekstrakt z bawełny zmiękcza i łagodzi skórę. Natomiast obecność różowej glinki bentonitowej usuwa ze skóry nadmiar sebum, zanieczyszczenia i brud. Maska idealnie nadaje się do skóry poszarzałej, z nierównym kolorytem, rozszerzonymi porami i pierwszymi oznakami starzenia.

Maseczka ma różowy kolor i konsystencję przypominającą gumę balonówę do żucia. Zmienia swój kolor w czasie trzymania jej na skórze. Jako posiadaczka skóry mieszanej - jestem bardzo zadowolona z efektu jaki daje - stosowana raz na tydzień - hamuje wydzielenie sebum i ładnie rozświetla i wygładza skórę. 


Nowością w ofercie OLEHENRIKSEN jest Wrinkle Blur Bakuchiol Eye - przeciwstarzeniowy krem-żel na okolice oczu. Jest to silny krem ​​pod oczy o podwójnym działaniu, który natychmiast rozmywa (bluruje) zmarszczki w okolicy oczu - dzięki formule zawierającej bakuchiol, peptydy i komórki macierzyste orchidei.

Dzięki peptydom, bakuchiolowi, naturalnej alternatywie dla retinolu, ten rewolucyjny produkt pod oczy - poprawia elastyczność i jędrność skóry oraz redukuje widoczność cieni po oczami.

Krem w swoim składzie zawiera m.in:
  • Bakuchiol pochodzący z ajurwedyjskich babchi to naturalna alternatywa dla retinolu, który pomaga ujednolicić cerę i wygładzić teksturę skóry oraz działa na drobne linie i zmarszczki.
  • Komórki macierzyste orchidei zmniejszają widoczność drobnych linii i zmarszczek oraz poprawiają jędrność skóry.
  • Białko sojowe i ryżowe pomaga zmniejszyć obrzęki i cienie pod oczami.
  • Peptydy poprawiające wygląd skóry i ją ujędrniające.
  • Wyciągi z drzewa sandałowego, korzenia lukrecji i rumianku działające uspokajająco i zmiękczająco na skórę.


Ważne podkreślenia jest również to, że kosmetyki OLEHENRIKSEN to produkty przyjazne weganom, bez składników pochodzenia zwierzęcego. To także synergiczne połączenie naturalnych składników roślinnych i silnych substancji czynnych. Kosmetyki OLEHENRIKSEN dostępne są wyłącznie w perfumeriach Sephora <KLIK>.