Nowa, odświeżona GlamGlow Youthmud Glow Stimulating Treatment

niedziela, listopada 03, 2019

Nowa, odświeżona GlamGlow Youthmud Glow Stimulating Treatment

Maska GlamGlow Youthmud Glow Stimulating Treatment była moim pierwszym produktem od GlamGlow, gdy tylko marka pojawiła się na rynku i mam do niej ogromny sentyment. Jako posiadaczka problematycznej cery stosowałam ją aby pozbyć się ze skóry zanieczyszczeń i pryszczy, a także aby wyrównac jej teksturę i poprawić koloryt. Teraz, maska GlamGlow Youthmud Glow Stimulating Treatment powróciła do sprzedaży w nowej, ulepszonej odsłonie z jeszcze skuteczniejszą formułą.


GlamGlow Youthmud Glow Stimulating Treatment zawiera śródziemnomorską glinkę, wyciąg z liści zielonej herbaty oraz wulkaniczny pumeks. Już 10-cio minutowe zastosowanie maski daje natychmiastowe rozświetlenie i oczyszczenie skóry twarzy. GlamGlow Youthmud Glow Stimulating Treatment absorbuje zanieczyszczenia, nie usuwając przy tym naturalnej warstwy lipidowej, ujędrnia skórę i zwęża pory. 


Śródziemnomorska glinka wchłania zabrudzenia bez uszczerbku dla blasku naszej skóry. Wyciąg z liści zielonej herbaty TEAOXI® rozświetla cerę i chroni przed wolnymi rodnikami, a Wulkaniczny pumeks - wielowymiarowa substancja złuszczająca - wygładza drobne linie i zmiękcza skórę odsłaniając błyskawicznie odmłodzoną cerę.


Maskę nakładamy cienką, równomierną warstwą na oczyszczoną i osuszoną skórę - omijając okolice oczu. Czekamy nie dłużej niż 10 minut, aż skóra zacznie lekko szczypać, co oznacza, że formuła działa. W tym czasie maseczka zasycha na naszej skórze i zmienia kolor na jaśniejszy. Zmywamy ją letnią wodą okrężnymi ruchami złuszczając jednocześnie naskórek. Po zmyciu, obowiązkowo nakładamy dowolny krem nawilżający, lub nawilżająca maseczkę (turkusową) GlamGlow Thirstymud Hydrating Treatment.


Maskę należy stosować dwa-trzy razy w tygodniu. Jej działanie jest bowiem bardzo silne. Maska cudownie złuszcza stary naskórek i wygładza skórę odsłaniając nową. Lekkie mrowienie, które czujemy nie jest nieprzyjemne - gdy je czujemy, wiadomo, że składniki w niej zawarte działają. Maska idealnie nadaje się do skóry tłustej, mieszanej, ze skłonnością do zanieczyszczeń, zaskórników oraz o nierównej strukturze.

Jeśli zapytacie mnie czy widzę różnicę pomiędzy "starą" maską GlamGlow Youthmud a odświeżoną wersją - owszem, widzę - aczkolwiek niewielką. Nowa maska mocniej peelinguje skórę i dużo lepiej ją oczyszcza. Ale generalnie zarówno sposób użycia jak i efekt po jej aplikacji są bardzo zbliżone.


Nowa, odświeżona maska GlamGlow Youthmud Glow Stimulating Treatment to również nowe pojemności maski - teraz możecie ją kupić w małym 15g opakowaniu za 65 zł, opakowaniu regularnym 50g za 229 zł oraz opakowaniu XXL 100g za 309 zł.
Naturalna doskonałość czyli podkład Sisley Paris Phyto-Teint Ultra Éclat

wtorek, października 29, 2019

Naturalna doskonałość czyli podkład Sisley Paris Phyto-Teint Ultra Éclat

Makijaż działa niczym ochronna tarcza, która chroni skórę przed utlenianiem i zanieczyszczeniami atmosferycznymi. Nasza skóra znajduje się na pierwszej linii ognia podczas kontaktu z zanieczyszczeniami atmosferycznymi, a przez to, cera może stać się matowa, ziemista i zniszczona. Makijaż powinien zatem działać niczym bariera ochronna. Dział Badawczy marki Sisley postanowił wzbogacić nową formułę podkładu Phyto-Teint Ultra Éclat o składniki, które przeciwdziałają polutantom i mają działanie antyoksydacyjne, aby chronić naturalny blask naszej cery i zapobiegać jej matowieniu.


Nowa formuła Phyto-Teint Ultra Éclat zawiera zatem kompleks minerałów (cynk, miedź i magnez), który pozwala skórze swobodnie oddychać i uwalnia jej blask. Dzięki temu, blask skóry jest podkreślony, skóra staje się promienna, świeża i nieskazitelna.

Bo przecież to właśnie nawilżona skóra jest źródłem zdrowego blasku. Optymalnie nawilżona, świeża i miękka skóra doskonale odbija światło i promienieje blaskiem przez cały dzień. Formuła Phyto-Teint Ultra Éclat zwiększa nawilżenie dzięki zawartym w niej ekstraktom z malwy (bogatym w cukry) oraz kwiatom gardenii (bogatym we flawonoidy). 


Nowy podkład Sisley Paris Phyto-Teint Ultra Éclat daje również rewelacyjny efekt bardzo naturalnego i lekkiego makijażu. Jego działanie wygładzające zostało wzmocnione dla bardziej aksamitnego wykończenia i efektu nieskazitelnej cery. Pigmenty soft focus działają niczym pryzmat, odbijając światło we wszystkich kierunkach, minimalizując niedoskonałości i oznaki zmęczenia. Dodają cerze jeszcze więcej rozświetlenia natychmiast po aplikacji i przez kolejne osiem godzin. W chwili aplikacji, podkład otula skórę wygładzającą i udoskonalającą poświatą, a cera staje się gładsza i młodziej wyglądająca. Niedoskonałości skóry i zmarszczki stają się mniej widoczne, a cera wygląda na skąpaną w promieniach światła - jest rozświetlona i wygładzona.

Phyto-Teint Ultra Éclat, łączy kolor z kompleksowym działaniem pielęgnacyjnym dzięki lekkiej i niewidocznej formule. Daje efekt „drugiej skóry” oraz nadaje gładkie i promienne wykończenie. Dzięki swojej beztłuszczowej formule sprawia, że cera pozostaje świeża nawet w upalne i wilgotne dni. Podkład nie jest matujący i chociaż moja skóra jest mieszana, to wcale mi to nie przeszkadza. Podkład nawilża skórę i pielęgnuje ją, a dzięki temu na mojej skórze pojawia się mniej niedoskonałości.


Podkład Sisley Paris Phyto-Teint Ultra Éclat występuje w 8 odcieniach: No 0 Porcelaine (beżowe poddtony), No 0+ Vanilla (różowe podtony), No 1 Ivory (różowe podtony), No 2 Soft Beige (różowe podtony), No 2+ Sand (beżowe podtony), No 3 Natural (różowe podtony), No 3+ Apricot (beżowe podtony) oraz No 4 Honey (różowe podtony). 


Przez ostatni rok moim ulubionym podkładem była poprzednia wersja podkładu, czyli Sisley Paris Phyto-Teint Éclat w odcieniu No 1 Ivory. To podkład, który idealnie współgra z moją mieszaną i pełną niedoskonałości cerą. Phyto-Teint Ultra Éclat jest bardzo zbliżony do mojego ulubieńca, jednak jest lżejszy i jeszcze mniej niewyczuwalny na skórze. Niestety odcień No 0+ Vanilla jest dla mnie o ton za jasny i mam nadzieję, że już niedługo zaopatrzę się w idealny dla mnie odcień 1 Ivory. Jeśli szukacie podkładu lekkiego i dającego bardzo naturalny efekt na skórze, to Phyto-Teint Éclat będzie dla Was doskonały. 

Tiffany & Love for Him i Tiffany & Love for Her

niedziela, października 27, 2019

Tiffany & Love for Him i Tiffany & Love for Her

Od ponad 130 lat Tiffany&Co., najważniejsza firma jubilerska na świecie, tworzy ponadczasowe dzieła, które afirmują związki i historie miłosne. Nowym rozdziałem w perfumiarstwie marka kontynuuje swoją tradycję celebrowania miłości i zaangażowania, wprowadzając zapachy Tiffany & Love for Her i Tiffany & Love for Him.


Zapachy Tiffany & Love for Him i Tiffany & Love for Her gloryfikują wiele różnych sposobów, w jakie miłość łączy dwoje ludzi. Energia, jaką roztaczają, wywołuje uczucie szczęścia i optymizmu. Dwa dopełniające się zapachy są hołdem dla emocjonalnych związków i wielu sposobów definiowania oraz wyrażania miłości. Zapachy Tiffany & Love to pierwszy projekt marki w kategorii podwójnych zapachów. Marka wprowadza po raz pierwszy swój męski zapach pod kreatywnym przewodnictwem Reeda Krakoffa.

„Jako marka zawsze afirmowaliśmy odwieczną siłę miłości we wszystkich jej przejawach.” - mówi Reed Krakoff, dyrektor artystyczny Tiffany&Co. „Nasze nowe zapachy ilustrują nowoczesną miłość i autentyczne więzi. Odzwierciedlają moc, radość i obietnice, jakie odnajdujemy w sobie nawzajem.”

Oba zapachy łączy wspólny główny składnik - niebieska sekwoja. Ta żywa nuta drzewna jednoczy ze sobą dwa zapachy Tiffany & Love i składa hołd legendarnemu odcieniowi Tiffany Blue®.


Tiffany & Love for Her to nowoczesny, kwiatowy zapach drzewny, skomponowany przez sławne kreatorki: Honorine Blanc i Marie Salamagne z firmy Firmenich, które współpracowały ze sobą przy tworzeniu tej inspirującej olfaktorycznej podróży. Zapach otwiera się gwałtowną eksplozją jasnych i musujących nut, począwszy od niebieskiej bazylii, roślinnego składnika opracowanego wyłącznie dla firmy Tiffany, połączonej z grejpfrutem w celu uzyskania aromatycznej świeżości. Słodki, kwiatowy bukiet neroli stanowi serce zapachu. W głębi drzewna kompozycja niebieskiej sekwoi wraz z wetiwerem i drewnem cedru określają fasetowany, kobiecy charakter zapachu.


Tiffany & Love for Him to cytrusowy, aromatyczny zapach z nutą głębi nasyconą drewnem. Kompozycję stworzyli uznani kreatorzy: Sophie Labbé i Nicolas Beaulieu z firmy IFF. Zapach uwodzi już od pierwszej chwili. Struktura rozpoczyna się od olejków imbiru, mandarynki i kardamonu. W nucie serca połączenie jałowca i cyprysu na drodze ko-destylacji, procesu stworzonego na wyłączny użytek marki Tiffany, nadaje zapachowi nowoczesny i niepowtarzalny charakter. W efekcie uzyskano aromatyczną świeżość jałowca, zaakcentowaną ciepłymi żywicznymi akcentami cyprysu. W nucie głębi tę mistrzowską kompozycję dopełnia drewno sandałowca, wetiwer i charakterystyczna niebieska sekwoja.


Marka Tiffany, inspirując się dziedzictwem swego niezwykłego rzemiosła i ponadczasowego wzornictwa, wybrała dla zapachów szklane, cylindryczne flakony. Flakony dopełniają się, lecz jednak są odmienne, zabarwione innymi odcieniami nawiązującymi do Tiffany Blue®. Oba flakony zdobi lśniący typograficzny element &, który nawiązuje do legendarnego logo Tiffany&Co. i stanowi symbol połączenia. Na srebrnych tabliczkach na ramionach każdego flakonu widnieją charakterystyczne składniki każdej kompozycji. Jasny korek Tiffany Blue® dla Niej i kontrastujący z nim czarny dla Niego ozdobiono graficznym znakiem T. Opakowanie flakonów - legendarny Tiffany Blue Box® - mają na sobie ten sam motyw T.


Kampania Tiffany & Love rozpoczyna nowy rozdział w historii zapachów Tiffany. Obrazuje romans, kreatywność i energetyczną atmosferę Nowego Jorku. Inspirowana wizją Reeda Krakoffa, kampania reklamowa ilustruje wiele różnych sposobów, w jakie łączy nas miłość oraz jak miłość jest subiektywnie definiowana, wyrażana i afirmowana.


Czarno-białe zdjęcia zrobione przez Cassa Birda na ulicach Nowego Jorku ukazują intymne chwile między prawdziwymi parami, których dłonie splatają się w gestach miłości. Aby ukazać tę ideę oddania, akceptacji i wspólnoty, Tiffany wykorzystuje swój symbol „&”, który oznacza osobiste zaangażowanie tworzące więzi między ludźmi. Luksusowy Dom Tiffany podjął współpracę z producentem muzycznym Markiem Ronsonem i piosenkarką oraz kompozytorką King Princess, dzięki której zrealizowano ścieżkę dźwiękową z remakiem piosenki „Happy Together” zespołu The Turtle stanowiącej odę do miłości.


Te zapachy to luksus od Tiffany'ego zamknięty w prostych ale i niezwykle uroczych flakonach. Zapachy doskonale się uzupełniają i stanowią idealny duet dla zakochanej pary. Bo przecież miłość w odcieniu Tiffany Blue® jest wieczna.
Givenchy L’Interdit EDT i matowa pomadka Le Rouge Deep Velvet Rose Boisé

środa, października 23, 2019

Givenchy L’Interdit EDT i matowa pomadka Le Rouge Deep Velvet Rose Boisé

Jesień to taki czas, gdy uwielbiam otulać się niezwykłymi zapachami, a na ustach nosić zdecydowane i odważne kolory. I takie też są jesienne nowości od Givenchy. Najnowsza Woda Toaletowa Givenchy L’Interdit to kolejna, po Wodzie Perfumowanej z ubiegłego roku, odsłona tego urzekającego i wielowymiarowego zapachu. Podczas gdy Woda Perfumowana zachęcała nas by łamać reguły, Woda Toaletowa wyzwala swobodny oddech i podkreśla nieskrępowaną, ciemną stronę każdej kobiety.


Woda Toaletowa Givenchy L’Interdit, stworzona przez trio mistrzów perfumiarstwa, Dominique Ropiona, Anne Flipo i Fanny Bal, to intensywny i lekki zapach, wywołujący na skórze dreszcz zachwytu. Nowy zapach, w lżejszej wersji, odsłania niemal przezroczysty kwiat maku, którego ciemne wnętrze wprowadza niepokój w całej kompozycji. Ten dwoisty kwiat wnosi roślinną promienność. W narkotyczny biały bukiet (kwiat pomarańczy i tuberoza) i mąci ciemne głębie buntowniczego akordu wetiwerii i paczuli.


By oddać hołd oryginałowi z 1957 roku, flakon Wody Toaletowej L’Interdit łączy ponadczasowość z nowoczesnością. Jego zaokrąglone kanty podkreślają czyste i delikatne linie. Elegancja oparta na sile i niedopowiedzeniu. Szara, satynowa wstążka opleciona wokół szyjki, opatrzona symbolem Domu Givenchy, logo ze srebrnymi 4G, wyczarowuje promienność i świeżość Wody Toaletowej. Smukłe białe pudełko ozdobione logo w kolorze miedzianozłotym po otwarciu ujawnia zaskakujący i niezwykły kolor, śmiały szkarłat z podpisem Monsieur de Givenchy.


Givenchy Le Rouge, to absolutna ikona, która ucieleśnia kody Domu Givenchy. Ambasadorka piękna. Najmodniejsza ze szminek. Nowa, jesienna odsłona pomadek Givenchy Le Rouge w 2019 roku Le Rouge, pod czujnym okiem Nicolasa Degennesa, zyskała nowy wymiar i pojawiła się w nowych wariacjach. Teraz dostępna jest w trzech różnych, uzupełniających się wersjach - matowo-pudrowej, migoczącej i świetlisto-matowej. Trzy interpretacje zostały zainspirowane najbardziej pożądanymi materiałami. Le Rouge w 2019 roku to oznaka przynależności do rodziny Givenchy i Twój paszport do jej królestwa.


Le Rouge Deep Velvet to wysoka pigmentacja i pudrowo-matowe wykończenie na ustach. Nowa formuła, nowa, cudownie ekskluzywna oprawka. Le Rouge Deep Velvet to zupełnie nowa wariacja na temat kultowej pomadki Le Rouge - oprawiona w czerwone, zamszowe etui, której aksamitny dotyk zapowiada efekt makijażu: intensywny kolor połączony z pudrowo-matowym wykończeniem.


Dzięki swojej konsystencji, pomadka Le Rouge Deep Velvet  rozprowadza się z niezwykłą łatwością i stapia z ustami, nadając im intensywny kolor od pierwszego pociągnięcia. Jej formuła została wzbogacona w masło mango i dzieki temu daje uczucie całkowitego komfortu i niezwykłej trwałości koloru - nawet do 12 godzin.

Beige Nu, Rose Boisé, Fuchsia Vibrant, Orange Sable, Rouge Grainé, Violet Velours... Le Rouge Deep Velvet dostępny jest w sześciu odcieniach, a każdy z nich jest bogatszy od poprzedniego. Ultranasycony kolorem, cudownie matowy i długotrwały. Od Ciebie zależy czy tej jesieni dołączysz do rodziny Givenchy dzięki zapachowi L’Interdit EDT, a może za pomocą jednej z nowych pomadek Le Rouge. Ja jestem pewna, że odcień Rose Boisé to będzie mój najlepszy przyjaciel tej jesieni.
Magia kolorów od Benefit Cosmetics

poniedziałek, października 21, 2019

Magia kolorów od Benefit Cosmetics

Hello Gorgeous!!! Czy jesteście gotowe na jesień w roziskrzonych kolorach? Czy chcecie mieć pięknie podkreślone brwi i zero cieni pod oczami? Benefit Cosmetics przychodzi właśnie z nowościami, które sprawią, że tej jesieni zostaniesz prawdziwą gwiazdą makijażu. Cudownie błyszczące w słońcu nowe rozświetlacze Cookie oraz Tickle pomogą wydobyć Twój wewnętrzny blask a korektor Boi-ing Cakeless nie będzie ciastkował się pod oczami. Najnowszy kosmetyk do podkreślania brwi Brow Styler to totalny hit 2 w 1. Poczuj już teraz magię kolorów od Benefit!


Benefit Cheekleaders Pink Squad to paleta dodająca rumieńców, opalenizny i rozświetlająca twarz. Ta różowa paletka przyprawi Cię dosłownie o obłędny rumieniec! Ozdób twarz świeżym, wdzięcznym rumieńcem dzięki naszej palecie w limitowanej edycji zawierającej róż do policzków, bronzer i rozświetlacz. Zawiera nowy i ekskluzywny, złociście perłowy, jedwabisty rozświetlacz Tickle, słynny matowy puder brązujący Hoola, bestsellerowy róż Dandelion w niewinnie różanym odcieniu, Dallas puder, który przeniesie Twoją cerę w zalany słońcem kanion oraz pozłacany słońcem róż do policzków Galifornia . Jako uzupełnienie w paletce znajdziesz pełnowymiarowy pędzel. 


Rozświetlacz w pudrze Cookie to kosmiczny blask za jednym machnięciem pędzla! Nanieś ten jedwabiście drobny rozświetlacz w pudrze wzdłuż kości policzkowych, aby uzyskać promienne, lekko złote wykończenie. To iście szampański rozświetlacz, który w słońcu migocze niczym gwiazdki na niebie. 

Tickle, to lekko holograficzny rozświetlacz z różowym glow. Lekki jak piórko, miękki jak aksamit. Naniesiony na kości policzkowe sprawi, że zarumienisz się niczym płatek róży. Postaw zatem na różany blask od Tickle!

Korektory, to mocna strona kosmetyków od Benefit. Tutaj każda z nas znajdzie coś dla siebie w idealnym kolorze. ja od lat używam korektorów Benefit w odcieniu No 2. To jasny kolor z lekkimi żółtymi podtonami.

Korektor Benefit Boi-ing Cakeless to korektor maskujący w płynie. Ten wielozadaniowy moco kryjący korektor w płynie pomaga ukryć wszystko: od cieni pod oczami po niedoskonałości i przebarwienia... a przy tym pozostawia przyjemne uczucie lekkości, nie kruszy się i nie pozostawia efektu maski. Zakończona poduszeczką końcówka umożliwia gładką aplikację i pozwala na równomierne rozprowadzenie produktu, zapewniając długotrwałe, wodoodporne krycie.


Benefit Brow Styler 2 w 1 to wielozadaniowa kredka i puder do brwi. Odkryj zatem moc stylizacyjną Brow Stylera! Ta kredka o dwóch końcach - woskowym i z pudrem - jest wszystkim, czego potrzebujesz, aby w kilka minut zrealizować stylizację swoich brwi.


Wodoodporna, utrzymująca się przez 18 godzin, woskowa kredka rzeźbi i modeluje, oferując czysty, wyrazisty makijaż, natomiast sypki puder pozwala w prosty sposób uzyskać gęstość. Stosuj je jednocześnie, aby uzyskać pełne i wyraziste łuki!


Strona z pudrem jest mocniej napigmentowana, dlatego też zalecane jest stosowanie go w pierwszej kolejności, a następnie wypełnienie i zdefiniowanie brwi woskową kredką... Można tez używać ich oddzielnie, aby otrzymać zupełnie różne stylizacje brwi. Benefit Brow Styler jest dostępny w 8 odcieniach. Mój kolor to No 3 Warm Light Brown.

Mam nadzieję, że chociaż część z Was - Ślicznotki, znalazła tu coś dla siebie. Bez którego produktu ja nie mogę wyobrazić sobie codziennego makijażu? Oczywiście bez korektora Boi-ing Cakeless oraz cudownego rozświetlacza Tickle. To właśnie on towarzyszy mi na co dzień i nie mam go dość! Więcej o korektorach od Benefit przeczytacie TUTAJ.
#CzasPokonaćRakaPiersi z Estee Lauder Companies

sobota, października 19, 2019

#CzasPokonaćRakaPiersi z Estee Lauder Companies

Na świecie co 15 sekund kobiety dowiadują się, że chorują na raka piersi. Marka Estee Lauder Companies jednoczy się więc wokół  jednego, wspólnego celu  - wyeliminowania raka piersi z naszego życia. Co roku, w październiku - miesiącu walki z rakiem piersi, rozpoczyna się Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi, której międzynarodowym symbolem jest Różowa Wstążka.


Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie szerzymy świadomość o raku piersi oraz zbieramy fundusze na naukowe badania medyczne. Poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów z Różową Wstążką, firma Estee Lauder (Polska) przekaże 20% zysków ze sprzedaży na rzecz wsparcia badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1.


Słuszna idea przedsięwzięć związanych z Różową Wstążką przyciąga nie tylko osoby prywatne, ale też celebrytów i osoby publiczne. Światową Ambasadorką Różowej Wstążki jest modelka i aktorka Elisabeth Hurley. W Polsce Ambasadorami zostali m.in. Magdalena Boczarska, Joanna Przetakiewicz, Sandra Kubicka, i Olivier Janiak. Celem wszystkich ambasadorów jest budowanie świadomości na temat zdrowia poprzez szerzenie podstawowej wiedzy o profilaktyce raka piersi. 

Od 27 lat Polski oddział Estée Lauder Companies szerzy świadomość o raku piersi oraz zbiera fundusze na naukowe badania medyczne. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg a do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.


Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są najważniejsi partnerzy detaliczni Estée Lauder Companies, czyli perfumerie Douglas oraz Sephora. Jak co roku w październiku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas), Bobbi Brown (salon firmowy i Perfumerie Douglas), a także Origins (Dostępność: Salony Firmowe Origins, Perfumerie Sephora) oraz GLAMGLOW®. 


20% ceny sprzedaży limitowanych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi. Nieodłącznym elementem Kampanii od 27 lat są różowe wstążeczki (wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu) jako symbol zdrowych piersi.


Firma Estée Lauder Poland Sp. z o.o., organizator Kampanii na rzecz walki z Rakiem Piersi przekazuje w tym roku kwotę 117 000 (stu siedemnastu tysięcy) złotych zebraną podczas Kampanii w 2018 roku, na badania nad zastosowaniem cisplatyny w chemioterapii u kobiet będących nosicielami mutacji w genie BRCA1 prowadzone przez Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Tym samym zbiera dalej środki na swoją kampanię.

 #TimetoEndBreastCancer
#CzasPokonaćRakaPiersi