Estée Lauder Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex Synchronized Recovery

niedziela, października 14, 2018

Estée Lauder Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex Synchronized Recovery

Badania Estée Lauder dowodzą, że nocne wystawienie na niebieskie światło ma wpływ na naturalny dobowy cykl komórek skóry. Niebieskie światło, zwane również światłem widzialnym o wysokiej energii, to długość fali światła w kolorze od niebieskiego do fioletu. Niebieskie światło ma najwyższą energię długości fali w spektrum światła widzialnego, a jej częstotliwość przewyższa tylko promieniowanie ultrafioletowe, rentgenowskie i gamma.


Głównym źródłem niebieskiego światła jest słońce, dlatego przebywanie na zewnątrz w dzień jest podstawowym sposobem na wystawienie na działanie niebieskiego światła. Niebieskie światło jest emitowane także przez nowoczesne oświetlenie energooszczędne (CFL, LED), telewizory, telefony komórkowe, tablety i ekrany komputerowe, co znacząco zwiększa nasze wystawienie na jego działanie, zwłaszcza w nocy.


Wystawienie na działanie niebieskiego światła w ciągu dnia może mieć zarówno pozytywne, jak i negatywne skutki. Badania dowodzą, że dzienne niebieskie światło pomaga regulować naturalny dobowy rytm organizmu, podnosząc czujność, poprawiając pamięć, funkcje poznawcze i nastrój. Jednak pochodzące ze słońca niebieskie światło może powodować też uszkodzenia skóry. Dlatego konieczna jest ochrona przed uszkodzeniami, aby przeciwdziałać występowaniu przedwczesnych oznak starzenia się. Wystawienie na sztuczne niebieskie światło w nocy może stanowić dla organizmu sygnał, że wciąż jest dzień, i że ciało powinno być w gotowości do działania. Może to znacznie zakłócać naturalny dobowy cykl organizmu. Każdy rodzaj światła może zaburzyć wydzielanie melatoniny i wpływać na sen, jednak działanie niebieskiego światła ma wyjątkowo silny wpływ.


Wyniki badań Estée Lauder jako pierwsze wykazały, że nocne wystawienie na niebieskie światło może zaburzyć naturalny dobowy cykl skóry, sprawiając, że komórki będą „myślały”, że jest dzień, a tym samym może hamować ich naturalny nocny proces regeneracji. Zakłócenie tego kluczowego nocnego procesu prowadzi do nagromadzenia uszkodzeń, co może powodować pojawianie się oznak starzenia skóry. Dlatego marka Estée Lauder stworzyła Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex Synchronized Recovery, specjalnie do delikatnej skóry okolic oczu, o 40% cieńszej od pozostałej skóry twarzy, na którą silniejszy i bardziej widoczny wpływ mają czynniki zewnętrzne, takie jak niebieskie światło.


Nowy żel-krem pod oczy Estée Lauder  Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex Synchronized Recovery - to kompleks, który regeneruje skórę i przeciwdziała widocznemu wpływowi szkodliwych czynników, takich jak brak snu, promieniowanie UV, zanieczyszczenia, a nawet nocne wystawienie na działanie niebieskiego światła. To zapewniające 24-godzinne nawilżenie serum o potrójnym działaniu aktywnie regeneruje, znacznie zmniejszając widoczność podstawowych oznak starzenia się, takich jak linie mimiczne, obrzmienie i suchość; rozjaśnia ciemne kręgi w zaledwie trzy tygodnie: oraz pomaga zapobiegać działaniu wolnych rodników dzięki 8-godzinnej ochronie antyoksydacyjnej.


Wzmocniona formuła o potrójnym działaniu, zapewniająca 24-godzinne nawilżenie dzięki zawartości takich składników jak kwas hialuronowy, wykorzystuje przed wszystkim następujące technologie :

Regeneruje
Wyjątkowa, opatentowana technologia ChronoluxCB™ wspiera nocne oczyszczanie skóry – katabolizm - przywracając równowagę naturalnemu nocnemu procesowi regeneracji skóry, który może być zaburzony przez wystawienie na działanie niebieskiego światła w nocy.

Rozjaśnia
Nowa 10-krotnie skoncentrowana 2 technologia regeneracyjna, silny ekstrakt z drożdży, pomaga zwalczać nadmierną pigmentację skóry, które przyczynia się do powstawania ciemnych kręgów pod oczami. Skoncentrowane, kojące połączenie trzech silnych ekstraktów z alg przynosi ulgę delikatnej skórze okolic oczu.

Zapobiega
Technologia przeciwdziałająca zanieczyszczeniom, zawierająca silne antyoksydanty, w tym witaminę E, chroni przed uszkodzeniami spowodowanymi szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak zanieczyszczenie powietrza, promieniowanie UV czy niebieskie światło.


Estée Lauder  Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex Synchronized Recovery przywraca naturalny proces regeneracji delikatnych okolic oczu i zapobiega widocznym uszkodzeniom spowodowanym czynnikami zewnętrznymi, w tym zanieczyszczeniem powietrza i niebieskim światłem:
  • W zaledwie 3 tygodnie zmniejsza widoczność ciemnych kręgów, widocznie rozjaśniając okolice oczu;
  • Regeneruje i zmniejsza widoczność oznak starzenia, w tym linii mimicznych i zmarszczek, obrzęków, nierównomiernego kolorytu skóry i odwodnienia – sprawiając, że oczy wyglądają młodo i są pełne blasku;
  • zapewnia 8-godzinną ochronę antyoksydacyjną zapobiegajacą szkodliwemu działaniu wolnych rodników.
 
Nude by Nature czyli postaw na 100% naturalny makijaż ust

sobota, października 13, 2018

Nude by Nature czyli postaw na 100% naturalny makijaż ust

Firma Nude by Nature powstała w 2008 roku w Sydney w Australii, rozpoczynając od  trzech podkładów mineralnych, bronzera i pudru. Została stworzona w odpowiedzi na oczekiwania cywilizacji, coraz bardziej świadomie podchodzącej do zdrowego stylu życia. 


Nude by Nature  tworzy kosmetyki do makijażu, które dbają o dobry i zdrowy wygląd skóry. Marka szybko stała się numerem jeden wśród marek kosmetyków naturalnych w Australii, budując liczną bazę lojalnych klientów. Nude by Nature powtórzyła swój sukces najpierw w Nowej Zelandii w 2012 roku, potem rozszerzyła zakres produktów i sieć dystrybucji na Europę i Amerykę Północną.


Produkty Nude by Nature bazują na naturalnych składnikach, w tym typowo australijskich, jak śliwka kakadu, znana jako najbogatsze na świecie źródło naturalnej witaminy C i wyciąg z rośliny Lilly Pilly, który wspomaga naturalne procesy odnowy skóry. Stosowane składniki wolne są od toksyn, parabenów, talku, bizmutu, i silikonu. Produktów nie testowano na zwierzętach, dzięki czemu wszystkie posiadają certyfikat PETA


Przez ostatnie 9 lat Nude by Nature zajmowało się tworzeniem wielu produktów w wielu odcieniach, dających różne efekty wykończenia makijażu i zapewniających nieskazitelny wygląd skóry.Teraz do kolekcji dołączyły naturalne kosmetyki do makijażu ust - pomadki, błyszczyki oraz konturówki.


Podobno przez całe życie kobiety nieświadomie spożywają nawet kilka kilogramów pomadki – to mnóstwo niepotrzebnej chemii! Nude by Nature to pomadki w 100% naturalne. nie zawierają karminu, parafiny, parabenów, silikonów, barwników węglowych i substancji syntetycznych. Wzbogacone o dobroczynne składniki, takie jak ekstrakt ze śliwki kakadu, masło shea, ekstrakt z limonki oraz olejek z mandarynki zagwarantują naturalny uśmiech.


Nude by Nature Creamy Matte Lipstick to kremowa, matowa szminka z pełną gamą odcieni i miękką, przyjemną konsystencją. Mocny kolor i formuła bogata w naturalne składniki, takie jak witamina E i ekstrakt z australijskiej śliwki Kakadu. Pielęgnujące masło z nasion mango, olej rycynowy i unikalne nawilżające mikrosfery zapewniają długotrwały komfort i odżywienie. Dostępna jest w 10 odcieniach: 01 Blush Nude, 02 Sunset, 03 Rose Quartz, 04 Peach, 05 Riberry, 06 Coral Pink, 07 Red Blossom, 08 Cerise, 09 Roseberry, 10 Aubergine.


Nude by Nature Defining Lip Pencil to mocno napigmentowana i trwała kredka do konturowania i podkreślania ust. Długotrwała formuła składa się z naturalnych składników aktywnych takich jak olejek z orzechów macadamia, witamina E i olej z nasion rzeżuchy łąkowej. To połączenie zmiękcza skórę, zaś samej kredce nadaje gładkości, która pozwala na uzyskanie jednolitego efektu przy minimum wysiłku. Sprawdza się zarówno samodzielnie, jak i jako baza wydłużająca trwałość makijażu ust. Kredka do ust dostępna jest w 6 odcieniach 01 Nude, 02 Blush Nude, 03 Rose, 04 Soft Pink, 05 Coral, 06 Berry. Kolory konturówek idealnie współgrają z matowymi pomadkami - kolor 03 Pink stanowi doskonałe uzupełnienie makijażu ust pomadką 05 Riberry, którą prezentuję poniżej.


Nude by Nature Sheer Glow Colour Balm to nawilżający krem koloryzujący, który podkreśla delikatnie usta i nadaje im naturalny blask. Jedwabista formuła opiera się na składnikach aktywnych, m. in. oleju migdałowym i wyciągu z australijskiej śliwki Kakadu o silnym działaniu przeciwutleniającym. Wzbogacony o masło z nasion mango, witaminę E oraz o komplekt nawilżających mikrosfer, balsam zapewnia muśnięcie delikatnego koloru bez konieczności spoglądaniu w lusterko. Występuje w 4 odcieniach 01 Coral, 02 Nude, 03 Pink, 04 Berry. Na ustach prezentuję kolor 03 Pink.


Nude by Nature Moisture Infusion Lipgloss to błyszczyk podkreślający usta dzięki intensywnym, błyszczącym odcieniom. Formuła błyszczyka została wzbogacona unikalnym kompleksem nawilżających mikrosfer, dzięki którym usta są zregenerowane, jędrne i naturalnie wydatne. Nieklejąca tekstura zawiera naturalne składniki takie jak odżywcze masło shea, witamina E oraz wyciąg z australijskiej śliwki Kakadu, znanej z właściwości antyoksydacyjnych. Dostępny jest w 10 odcieniach: 01 Bare, 02 Peach Nude, 03 Coral Blush, 04 Tea Rose, 05 Blush Beige, 06 Spice, 07 Dusk, 08 Violet Pink, 09 Crimson Pink, 10 Soft Rose. Na zdjęciu widzicie lekko mleczny i delikatny kolor 05 Blush Beige. 


Kosmetyki Nude by Nature są dostępne wyłącznie w perfumeriach Douglas. Jeśli szukacie świetnego jakościowo i wzbogaconego o szereg naturalnych składników makijażu - koniecznie zapoznajcie się bliżej z marką Nude by Nature. Bo nasza uroda jest tego warta.
Sposób na piękną skórę czyli PURITO Pure Vitamin C Serum

czwartek, października 11, 2018

Sposób na piękną skórę czyli PURITO Pure Vitamin C Serum

Witamina C jest na topie - zwłaszcza w kosmetykach. Rozjaśnia przebarwienia, wygładza zmarszczki, dodaje skórze blasku, pomaga rozprawić się z trądzikiem - zwłaszcza u osób dorosłych. Jednak stabilnej witaminy C na próżno szukać w kosmetykach. Drogeryjne produkty oferują wiele kosmetyków z witaminą C, jednak jest to wyłącznie chwyt marketingowy i takie kosmetyki ze stabilną witaminą C nie mają nic wspólnego. 


Serum z czystą 10% witaminą C od PURITO to sekret pięknej skóry. Kompleksowe połączenie czystej witaminy C, kolagenu, ekstraktu z białych kwiatów i żeń-szenia sprawi, że nasza skóra będzie piękniejsza niż zwykle. 

Dzięki zawartości kwasu hialuronowego serum gwarantuje skórze dużą dawkę nawilżenia. Produkt wspomaga syntezę kolagenu dzięki czemu zmarszczki staję się płytsze, a skóra jędrniejsza. Równowaga naturalnych składników zawartych w tym serum czyni ją bezpieczną i odpowiednią dla każdego typu skóry, nawet do cery tłustej i skłonnej do trądziku.


Pure Vitamin C serum od PURITO Rozjaśnia przebarwienia, minimalizuje pory, rozświetla skórę oraz dodatkowo zmniejsza cienie i worki pod oczami. Serum zawiera kwas askorbinowy, adenozynę oraz kompleks z białych kwiatów. To połączenie koi i wygładza ślady po trądziku.


Serum ma bardzo rzadką i lejącą konsystencję. Najlepiej nasączyć nim wacik - niczym tonikiem i przetrzeć skórę. Wchłania się całkowicie nie pozostawiając na skórze lepkiego filmu. Teraz nasza skóra przygotowana jest do dalszej pielęgnacji. Serum od PURITO nie zawiera parabenów, etanolu, surfakantów, sztucznych barwników oraz sztucznych substancji zapachowych. Nie jest też testowane na zwierzętach. Zastosowane w nim naturalne składniki sprawiają, że jest ono bardzo bezpieczne nawet dla osób z wrażliwą i trądzikową skórą. 


Serum pobudza skórę do produkcji kolagenu i elastyny, zmniejsza widoczność zmarszczek, rozjaśnia skórę i plamy pigmentacyjne, zwęża pory i poprawia stan skóry trądzikowej. Można stosować je również na świeże blizny po trądziku - powoduje ich rozjaśnienie i delikatne wygładzenie. Serum z witaminą C od PURITO kosztuje 89,90 zł a możecie kupić w sklepie internetowym z kosmetykami PURITO www.purito.pl


Francuski szyk czyli Givenchy L'Interdit Woda Perfumowana

wtorek, października 09, 2018

Francuski szyk czyli Givenchy L'Interdit Woda Perfumowana

W 1952 roku Monsieur Hubert de Givenchy przedstawił światu ponadczasowy i awangardowy zapach - niezwykle luksusowy i wyrafinowany, będący połączeniem siły i prostoty. Zapach glamour. Elegancki i zmysłowy, zachęcający do łamania reguł.


ZAKAZANE PRAGNIENIA

Niezwykła znajomość Audrey Hepburn oraz Huberta de Givenchy ukształtowała dom mody Givenchy. Nadała mu kierunek, który zdecydował o jego przyszłości. Ważnym elementem współpracy projektanta i aktorki stał się również zapach, stworzony najpierw wyłącznie dla Audrey. Podobno gdy Hubert de Givenchy zapytał, czy może wprowadzić go na rynek, Hepburn odpowiedziała: Je vous l’interdis! (Zabraniam Panu!).


PRZEKRACZAJ GRANICE

W 2018 roku, marka Givenchy otworzyła całkiem nowy rozdział i wprowadziła nowy zapach L’Interdit zachęcający by kobiety przekraczały granice i przeciwstawiały się zakazom. Nowy zapach Givenchy to zachęta, aby przekraczać przyjęte normy. Sygnał skierowany do kobiet aby zdobyły się na dreszcz wolności i zakazanych doznań, aby przekraczały wyobrażone, rzeczywiste lub wymyślone ograniczenia i łamały reguły. Bo czasem jedyne ograniczenie to te, które mamy w sobie. Zapach L’Interdit przypomina nam, że odwaga jest kluczem do wolności. Poza granicą tego, co nas powstrzymuje, czeka wiele niezwykłych doznań.


 PRZECIWSTAWIAJ SIĘ ZAKAZOM

L’Interdit to szokująca elegancja - zapach stworzony przez mistrzów perfumiarstwa, Dominique Ropion, Anne Flipo i Fanny Bal, roztacza bukiet białych kwiatów: pomarańczy, jaśminu i tuberozy. Kontrastują z nimi mroczne, ziemne nuty wetiwerii i paczuli.


PROSTOTA I WYRAFINOWANIE

L’Interdit to klucz do wolności. Talizman, który daje siłę aby odkryć siebie. Współczesny flakon to wyraźny hołd dla oryginału z 1957 roku. Ponadczasowy i nowoczesny, o kształcie zaokrąglonego prostopadłościanu. Prosty, kobiecy, delikatny. Elegancji dodaje mu wyrazista zakrętka, wokół której zawinięto matową grogramową wstążkę z lśniącym logo Givenchy. Flakon został zamknięty w czarno-białe pudełko o czystych, prostych liniach. Na wewnętrznej stronie zamknięcia znajdziemy podpis Monsieur de Givenchy, śmiały, w zaskakującym kolorze szkarłatu.


ŚMIAŁY KWIAT ZAKAZANYCH REWIRÓW

Givenchy L'Interdit to zapach jakiego nie znacie. Uosobienie francuskiego szyku i elegancji - spowija nas cudownymi nutami od stóp do głów i sprawia, że każda z nas chociaż na chwilę może poczuć się jak rodowita Francuzka. I chociaż w kampanii wzięła udział cudowna i enigmatyczna Rooney Mara, to doskonale oddaje hołd Audrey Hepburn i staje się synonimem współczesnej elegancji i francuskiego szyku. 


Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies

niedziela, października 07, 2018

Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies jednoczy i inspiruje ludzi na całym świecie w swojej misji, jaką jest stworzenie świata bez raka - jest to wizja, którą Evelyn H. Lauder zaczęła urzeczywistniać ponad 25 lat temu, gdy współtworzyła ikoniczną Różową Wstążkę oraz rozpoczynała działalność Kampanii w 1992 roku. W tym roku, już po raz 26, Polski oddział Estée Lauder Companies realizuje Kampanię Różowej Wstążki, do której poza markami  Estée Lauder Companies dołączyli również wspaniali Partnerzy. 


Co 19 sekund gdzieś na świecie u jednej kobiety diagnozowany jest rak piersi. Dla tych, które słyszą diagnozę, czas nabiera zupełnie nowego znaczenia. Rak piersi dotyczy nas wszystkich. Matek i babć. Córek i synów. Sióstr, braci, ojców, przyjaciół i rodziny. Wszyscy zostajemy dotknięci tą chorobą i wszyscy jesteśmy zgodni, że: Czas Pokonać Raka Piersi! 

W życiu czas jest czymś uniwersalnym, stałym. Jest skończony, cenny i nie można go kupić. Każdy z nas chciałby mieć go więcej. Czas zacząć działać; czas poprawić edukację. Czas, aby opracować leczenie i nowe formy terapii. Czas ufundować wiodące na całym świecie badania, które przybliżą nas do odkrycia leku. Czas, by odkryć więcej wskazówek o przyczynach i zapobieganiu. Czas, aby pacjenci i osoby, które już wyzdrowiały otrzymały lepsze, zdrowsze życie. Jeśli nie teraz, to kiedy?


W Polsce Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie od 26 lat Polski oddział Estée Lauder Companies szerzy świadomość o raku piersi oraz zbiera fundusze na naukowe badania medyczne. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg a do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.

Estée Lauder Companies oraz niektórzy Partnerzy oferujący limitowane edycje swoich produktów z Różową Wstążką, przekażą fundusze na wsparcie kontynuacji badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom i aktywnościom.


Marka Bobbi Brown wspiera Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi oferując zestaw przepięknych pomadek. Pinks with Purpose Lip Colour Duo występuje w dwóch odcieniach Original Lip Color: Sandwash Pink oraz Pink. Sugerowana cena detaliczna: 205 zł.


Limitowana edycja serum Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II z różowym brelokiem. Advanced Night Repair to najlepsze serum pielęgnacyjne od Estée Lauder na noc dla każdej kobiety. Maksymalizuje ono moc naturalnych mechanizmów regeneracyjnych skóry i pozostawia cerę gładką, promienną, młodzieńczą. Limitowana wersja serum Advanced Night Repair zawiera różowy brelok z frędzlami ze skóry ekologicznej, dzięki któremu klientki będą mogły pokazać swoje wsparcie dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi. Sugerowana cena detaliczna: 450 zł.


Estée Lauder Powerful Pink Color Collection. Podkreśl swoją pewność siebie pełnymi ustami i błyskiem w oku. Twórz wiele odsłon makijażu przy pomocy dzięki tej jedynej w swoim rodzaju kolekcji kosmetyków. Sugerowana cena detaliczna: 210 zł.


La Mer Cleansing Micellar Water. Ta lekka, odświeżająca woda micelarna inspirowana morzem usuwa zanieczyszczenia i pozostałości makijażu, pozostawiając skórę promienną i głęboko oczyszczoną. Sugerowana cena detaliczna: 220 zł.


Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są najważniejsi partnerzy detaliczni Estée Lauder Companies, czyli perfumerie Douglas oraz Sephora. Jak co roku w październiku 2018 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas), Bobbi Brown (salon firmowy i Perfumerie Douglas), Bumble and bumble, a także Origins (Dostępność: Salony Firmowe Origins, Perfumerie Sephora) oraz po raz pierwszy GLAMGLOW® oraz Jo Malone London (wyłącznie w wybranych Perfumeriach Douglas). 


20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi. Nieodłącznym elementem Kampanii od 26 lat są różowe wstążeczki (wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu) jako symbol zdrowych piersi. Wstążeczki te będą rozdawanie od 1 października 2018 r. we wszystkich Perfumeriach Douglas, Perfumeriach Sephora oraz salonach firmowych Estée Lauder, Clinique, Bobbi Brown i Origins.

Partnerami Kampanii są również następujące firmy: LOT, Restauracja Belvedere, Ania Kruk, Cardio Bunny, Elixa, Jet Story,  Be Juicy, Lamy, Moleskine, Medicover, Lourse, Poczta Kwiatowa, Millefiori Milano, Qchnia Artystyczna, Risk Made in Warsaw, Yankee Candle, Wittchen oraz Miasto Stołeczne Warszawa. 


Hasłem przewodnim tegorocznej Kampanii są dwa hastagi #TimeToEndBreastCancer oraz #CzasPokonaćRakaPiersi, dlatego też zachęcam Was do dzielenia się Kampanią oraz świadomością poprzez dodawanie ich  Waszych Social Media. Przyłączmy się zatem do tej jakże szczytnej akcji!


Wyjątkowym i unikatowym na skalę światową elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi będzie ÓSMA już edycja płyty muzycznej „in PINK” stworzona wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz Universal Music Polska.

#TimetoEndBreastCancer
#CzasPokonaćRakaPiersi

Produkty zaprezentowane w poście otrzymałam od Estée Lauder Companies.
Czas na sexy błysk z GlamGlow #GLOWPOWDER

środa, października 03, 2018

Czas na sexy błysk z GlamGlow #GLOWPOWDER

Nie wystarczy bywać. Trzeba zabłysnąć! GLOWPOWDER™ - nowa paleta kosmetyków z kwasem hialuronowym od najbardziej seksownej marki, czyli GLAMGLOW® sprawi, że Twoja cera rozjaśni się promiennym blaskiem. To pierwsza paleta rozświetlająca tej niezwykłej marki kosmetycznej. GLOWPOWDER™ to produkt, bez którego już wkrótce nie będziesz mogła się obejść. Ja już nie mogę. 


GLOWPOWDER™ to innowacyjna, ultranowoczesna paleta rozświetlających pudrów hybrydowych obejmująca trzy uzupełniające się odcienie rozświetlające - Pearl Glow, Nude Glow oraz Sun Glow, które można stosować na twarz oraz na całe ciało. Wszystkie pudry idealnie współgrają z każdą karnacją, można je łączyć i zestawiać jak również nakładać pojedynczo.


Dzięki formule zawierającej kwas hialuronowy, złotą glinkę brazylijską, kamienie szlachetne i TEAOXI® Vitalflower Complex, uniwersalne pudry rozpraszają światło, maskują niedoskonałości, wygładzają skórę i ulepszają jej teksturę. Pudry nie zawierają parabenów, ftalanów oraz siarczanów.


★ ROZŚWIETLAJ ★ OPTYMALIZUJ ★ ZMIĘKCZAJ★
 
Nałóż odcień PearGlow na kości policzkowe oraz łuk Kupidyna - rozświetl swoje seksowe miejsca! Nałóż Nude Glow zamiast różu na policzki a pokryją się cudowną i delikatną poświatą opalenizny. Sun Glow nałożony na obojczyk w wystających punktach sprawi, że zostaniesz królową nocy.  

Słodkie, różowe i bardzo seksowne opakowanie z gumy nigdy się nie zniszczy. Nawet podczas niefortunnego upadku sprawi, że nasze drogocenne pudry pozostaną nienaruszone. Same pudry są bardzo mocno napigmentowane ale ich moc na skórze możemy stopniować. Ja wybieram bardzo delikatne rozświetlenie na kościach policzkowych i w kącikach oczu. Dzięki czemu spojrzenie staje się świeże, wypoczęte a skóra nabiera zdrowego blasku. Paleta GlamGlow GLOWPOWDER™ kosztuje 169 zł a możecie ją kupić w drogeriach Sephora oraz Douglas.