Burberry Essentials One Brand Make-Up

poniedziałek, lipca 03, 2017

Burberry Essentials One Brand Make-Up

Marka Burberry wprowadziła wiosną tego roku kolekcję Essentials, będącej ucieleśnieniem makijażowej filozofii Burberry, której marka hołduje od początku swego istnienia. Burberry Essentials stawia bowiem na konturowanie i rozświetlenie. Twarzą nowej kolekcji jest Iris Law - brytyjska modelka i ambasadorka Burberry Beauty a prywatnie córka Jude Law oraz Sadie Frost. Kolekcja Essentials zawiera podstawowe produkty makijażowe, które pozwalają na rozświetlenie cery, podkreślenie kształtu twarzy, wydobywając tym samym naturalny blask oraz zapewniając idealnie gładkie i pełne usta.


Marka Burberry znana jest ze swego uwielbienia dla naturalnej, rozświetlonej cery. Kolekcja Essentials to zestaw niezbędnych produktów makijażowych - totalny „must have” dla osiągnięcia niewymuszonego, bardzo naturalnego naturalnego efektu rozświetlenia lansowanego przez Burberry. Kolekcja zawiera puder rozświetlający Fresh Glow Highlighter oraz innowacyjny produkt jakim jest Lip Colour Contour Pen - sztyft do konturowania i rzeźbienia kształtu ust, jak również znane już produkty z linii Fresh Glow - bazę pod pokład w płynie (pisałam o niej tutaj) oraz sztyft rozświetlający.


BURBERRY FRESH GLOW HIGHLIGHTER to lekki i rozświetlający puder z misternym koronkowym wzorem. Pozwala na uchwycenie naturalnego blasku Burberry poprzez stopniowanie rozświetlenia. Dzięki niemu uzyskujemy efekt delikatnego glow zarówno na kościach policzkowych, kącikach oczu oraz łuku Kupidyna. Oprószenie skóry tym perłowym, transparentnym pudrem rozświetli cerę i podkreśli te elementy twarzy, które naturalnie odbijają światło.

Burberry Fresh Glow Highlighter występuje w czterech odcieniach, z których dwa są wiosenną nowością - White, Nude Gold, Rose Gold (nowość), Pink Pearl (nowość). Na zdjęciach prezentuję odcień Rose Gold. 


BURBERRY LIP COLOUR CONTOUR to sztyft do konturowania i rzeźbienia kształtu ust Zainspirowany zakulisowymi technikami makijażu, sztyft Lip Colour Contour nadaje delikatny cień na linii ust, tworząc efekt pełniejszych, bardziej wydatnych ust.Specjalnie zaprojektowana wysunięta końcówka dla łatwej aplikacji zdecydowanie ułatwia konturowanie ust. Sztyft można również stosować jako podkład na usta sprawiając, że staną się gładkie i miękkie przed nałożeniem pomadki w zbliżonym kolorze. Kremowa, aksamitna i lekka lekka formuła zapewnia nawet 6 godzin nawilżenia, co sprawia, że produkt jest bardzo komfortowy i długotrwały. Dostępny w czterech kolorach w odcieniu skóry - Fair 01, Light 02, Medium 03 oraz Dark 4. 


Makijaż wykonany kosmetykami Burberry Essentials to kwintesencja subtelnej kobiecości - cudownie rozświetlona cera oraz pięknie zarysowane i pełne usta. I chociaż pomadka w odcieniu Medium nie do końca współgra z moją delikatną urodą, to jednak komfort jaki daje na ustach jest wręcz niesamowity. Na pierwszym zdjęciu mam na ustach jedną z moich ulubionych pomadek od Burberry - Full Kisses w odcieniu Nude Blush i to jest właśnie "mój" idealny kolor.

Mary Kay Całym Sercem z Kobietami i konkurs w kształcie serca

sobota, lipca 01, 2017

Mary Kay Całym Sercem z Kobietami i konkurs w kształcie serca

Kampania Mary Kay CAŁYM SERCEM Z KOBIETAMI jest częścią ogólnoświatowej kampanii Mary Kay „Beauty that Counts” (Piękno, które się liczy). Celem realizowanej od 10 lat globalnej kampanii Mary Kay jest bowiem niesienie pomocy kobietom oraz dzieciom na całym świecie. Co roku firma opracowuje produkt, z którego dochód ze sprzedaży zasila konta wybranych fundacji działających na rzecz kobiet i dzieci na całym świecie.


Zgodnie z tą misją, kampania CAŁYM SERCEM Z KOBIETAMI jest nie tylko skierowana do kobiet, ale też realizowana przez kobiety – sieć konsultantek Mary Kay w całej Polsce będzie dzielić się wiedzą na temat chorób serca wśród kobiet i edukować na temat objawów ataku serca.


Czy wiecie, że to właśnie choroby serca są główną przyczyną zgonów wśród Polek? Codziennie na serce umiera około 250 kobiet w Polsce (około 20 razy więcej niż z powodu raka piersi). Co 3 z nich umiera z powodu zawału serca. Rozpoznanie zawału u kobiet następuje średnio o 30 minut później niż u mężczyzn. 


Zawał może być bardziej niebezpieczny dla kobiet niż dla mężczyzn, przede wszystkim ze względu na trudne do zdiagnozowania objawy jakie mu towarzyszą. Bywają na tyle kłopotliwe do rozpoznania, że kobiety oraz ich otoczenie bagatelizują symptomy, które mogą świadczyć o ataku serca.


Objawy zawału u kobiet są często niejednoznaczne, mniej specyficzne niż u mężczyzn. Często są to nieswoiste objawy mogące sugerować grypę, przeziębienie lub niestrawność. Może to być ból ramienia lub karku, promieniujący do pleców lub żuchwy. Mogą pojawić się nagłe poczucie osłabienia i duszności oraz potliwość. Symptomy są na tyle niejednoznaczne, że rozpoznanie zawału u kobiety trwa średnio o 30 minut dłużej niż w przypadku mężczyzny - mówi dr Grzegorz Religa, kardiochirurg, członek zarządu Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. Prof. Zbigniewa Religi, która jest partnerem merytorycznym kampanii.


Specjalnie dla celów kampanii Mary Kay Polska nakręciło film, na którym można zobaczyć mamę i córkę w trakcie beztroskiej zabawy, podczas której mama zaczyna źle się czuć. Ten materiał ma zwrócić uwagę na problem chorób serca u kobiet oraz zachęcić Polki, by dowiedziały się więcej na temat objawów zawału. Filmik możecie zobaczyć TUTAJ.


W ramach programu marka Mary Kay uruchamia stronę internetową www.sercemzkobietami.pl, na której zgromadzono informacje na temat objawów, czynników ryzyka oraz profilaktyki chorób serca u kobiet. Kampanii towarzyszy produkt Mary Kay - Wypiekany Róż do Policzków - oczywiście w kształcie serca. Część dochodu ze sprzedaży produktu zasili Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. Prof. Z. Religi oraz przeznaczony zostanie na realizację celów statutowych Fundacji.

A dla Was mam 3 zestawy dwóch serduszek od Mary Kay. Musicie tylko wypełnić formularz i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. 


REGULAMIN

1. Organizatorem konkursu jest blog Siouxie and the City;
2. Fundatorem nagród jest firma Mary Kay;
3. Konkurs trwa od dnia 1 lipca br. do godz. 23.59 dnia 10 lipca br.
4. Nagrodą w konkursie są 3 zestawy po dwa Wypiekane Róże od Mary Kay. W konkursie wyłonionych zostanie trzech Zwycięzców.
5. Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej poprzez umieszczenie informacji na fan page SiouxieBlog oraz w aktualizacji niniejszego wpisu - w przeciągu 7 dni od daty zakończenia konkursu; 
6. Nagrody do Zwycięzców wysyła Fundator w ciągu 14 dni od daty publikacji wyników;
7. Przed wzięciem udziału w Konkursie każdy Uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem. 
8. Udział w Konkursie będzie równoznaczny z akceptacją Regulaminu Konkursu;
9. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie publiczni obserwatorzy mojego bloga.
10. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Fundatora oraz osoby współpracujące z tym podmiotem w sposób stały na innej podstawie niż stosunek pracy, a także członkowie ich najbliższych rodzin, tj. wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, rodzice małżonków i osoby pozostające z nimi w stosunku przysposobienia.
11. Wszyscy biorący udział muszą mieszkać na terenie Polski i być osobami pełnoletnimi;
12. Aby wziąć udział w konkursie należy prawidłowo wypełnić i przesłać formularz oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe;
13. Spośród wszystkich komentarzy wybiorę 3 odpowiedzi a ocena dokonywana w kontekście wyboru zwycięzców będzie całkowicie subiektywna;
14. Po wyłonieniu laureatów skontaktuję się z nimi wysyłając wiadomość na podane w formularzu adresy mailowe;
15. Biorąc udział w konkursie zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych (dotyczy wysyłki nagrody przez Fundatora);
16. Każda z nagród rzeczowych jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych na zasadzie art. 21 ust. 1 pkt. 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.
17. Nagrody w Konkursie nie podlegają wymianie na inne nagrody oraz na ekwiwalent pieniężny.
18. Wszelkie reklamacje i pytania proszę kierować na adres siouxie.blog@gmail.com
19. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

WYNIKI KONKURSU

Wiem, że zapewne czekacie na wyniki konkursu z serduszkiem - przebrnęłam poprzez bardzo liczne zgłoszenia i oto przedstawiam 3 Zwycięzców:
  • Łukasz Bier
  • Jolanta Marcinkowska
  • Lejdi Luna
Gratuluję, spodziewajcie się maila ode mnie, w którym podacie mi swoje adresy do wysyłki tych wspaniałych nagród ufundowanych przez markę Mary Kay. Niechaj serce będzie z Wami!

Givenchy Noir Interdit Lash Extension Effect Mascara

czwartek, czerwca 29, 2017

Givenchy Noir Interdit Lash Extension Effect Mascara

Givenchy to marka, która przełamuje konwencje i nieustannie poszukuje nowatorskich pomysłów. Właśnie prezentuje zupełnie nową koncepcję makijażu. Zatem uruchom swoją wyobraźnię… Rzęsy jeszcze dłuższe, grubsze i jeszcze bardziej czarne. Fantazja, powiadasz? Nie dla marki, która przywykła do modyfikowania reguł. ŚMIAŁOŚĆ to cecha Givenchy Le MakeUp. 

Girl power czyli MIYA myPOWERelixir

środa, czerwca 28, 2017

Girl power czyli MIYA myPOWERelixir

Kosmetyki MIYA myWONDERBALM szturmem podbiły serca kobiet, a co za tym idzie, zostały nagrodzone prestiżową nagrodą Glammies 2017. Nie trzeba było długo czekać, aby do kolorowej rodziny cudownych myWONDERBALM dołączyła nowość myPOWERelixir, czyli Naturalne Serum Rewitalizujące. Założycieli marki MIYA - dwie przesympatyczne Anie - pragnęły aby ich najnowszy kosmetyk był niczym magiczny eliksir, który naturalnie ożywi skórę, rozpromieni ją i doda blasku. W dodatku będzie skuteczny niczym serum, delikatny jak olejek i wygodny w użyciu, żeby można go używać codziennie - na wiele sposobów.


MIYA myPOWERelixir to energetyczna kompozycja 11 skoncentrowanych, skutecznych składników – naturalnych antyoksydantów, witamin i kwasów Omega 3+6 – to prawdziwa MOC dla skóry. Zawarte w nim olejki z gorzkiej pomarańczy, słodkich migdałów, masło mango oraz ekstrakt z planktonu, ożywiają i rozświetlają zmęczoną, szarą skórę; dodając jej energii i blasku. Olejki chia, jojoba, kokosowy oraz wosk ze skorki pomarańczy działają przeciwstarzeniowo, ujędrniając i napinając kontur twarzy. Olejek ryżowy oraz witaminy E i F wygładzają drobne zmarszczki, wzmacniając skórę.

Summer Lovin' ORLY Summer Fling

wtorek, czerwca 27, 2017

Summer Lovin' ORLY Summer Fling

Lakiery z kolekcja ORLY Coastal Crush to ostatnio moje ukochane odcienie - letnie i soczyste ideały. Kolejny lakier z tej kolekcji - Summer Fling, czyli Letni Romans to zdecydowanie mój ulubieniec. Bo ORLY Coastal Crush to po prostu kwintesencja lata i otaczających nas dookoła barw. 


Piękne zachody słońca, kolorowe drinki czy szalone kreacje na wieczornych dyskotekach. Wszystkie kolory kojarzące się z letnim szaleństwem możesz mieć od dzisiaj także na swoich paznokciach dzięki kolekcji ORLY Coastal Crush. 


SUMMER FLING przygotowano dla niewinnych dziewczyn, które może po raz pierwszy wdały się w LETNI ROMANS. To trochę nieoczywisty odcień - neonowa brzoskwinka kojarząca się z pierwszymi rumieńcami na policzkach zakochanej pary.

Przejdź na ciemną stronę mocy z ORIGINS Clear Improvement

poniedziałek, czerwca 26, 2017

Przejdź na ciemną stronę mocy z ORIGINS Clear Improvement

Skóra problematyczna wymaga specjalnej pielęgnacji - oprócz nawilżania, ja na pierwszym miejscu stawiam oczyszczanie oraz złuszczanie. ORIGINS stworzyło swój pierwszy oczyszczający puder – Clear Improvement™ Active Charcoal Exfoliating Cleansing Powder, który wykorzystuje siłę węgla drzewnego w jego najczystszej formie. Głównym zadaniem peelingującego pudru Clear Improvement™ jest oczyszczenie skóry z substancji toksycznych oraz jej delikatnie złuszczenie.


Mimo, że węgiel drzewny wygląda na „brudny”, w rzeczywistości jest mistrzem oczyszczania. Można powiedzieć, że działa on jak magnes, który wyciąga wszelkie niepożądane zanieczyszczenia zatykające pory. Głębokie zanieczyszczenia, brud i toksyny znikają. Pozostaje idealna, delikatna skóra. Widoczność porów jest wyraźnie zredukowana, skóra wygląda jasno i promiennie, a jej gładkość poprawia się już po pierwszym użyciu!


Wystarczy odrobina wody, aby Clear Improvement™ Active Charcoal Exfoliating Cleansing Powder zamienił się w delikatną, kremową pianę, która oczyszcza skórę. Ale to nie wszystko! Ten puder zawiera także naturalny węgiel drzewny z bambusa oraz sproszkowane łupiny orzecha włoskiego, które usuwają matowy, martwy naskórek, pozostawiając pory idealnie oczyszczone. A jeśli zależy nam na mocniejszym peelingu - dodajemy odrobinę mniej wody. 


Struktura węgla drzewnego z bambusa jest porowata. Zawarte w Clear Improvement™ Active Charcoal Exfoliating Cleansing Powder drobinki węgla drzewnego z bambusa złuszczają delikatnie skórę, usuwając niedoskonałości. Orzechy włoskie, bogate w kwasy Omega-3 i witaminę E, pomagają utrzymać skórę odżywioną i gładką. W Clear Improvement™ Active Charcoal Exfoliating Cleansing Powder sproszkowane łupiny orzecha włoskiego pomagają węglowi drzewnemu z bambusa w usuwaniu martwego naskórka. Połączenie olejków eterycznych z golterii, goździka, rozmarynu i mięty pozostawia skórę odświeżoną i promienną.


Doskonałym uzupełnieniem pielęgnacji skóry z problemami jest maska z serii Clear Improvement - ORIGINS Clear Improvement Active Charcoal Mask To Clear Pores. Zawarte w niej naturalne składniki oczyszczają skórę, aby z każdym dniem wyglądała lepiej. Węgiel drzewny pozyskiwany z bambusa działa jak magnes i przyciąga głęboko zalegające zanieczyszczenia blokujące pory, biała chińska glinka absorbuje toksyny wydzielane przez środowisko, a lecytyna rozpuszcza zanieczyszczenia. Nakładamy ją obficie na skórę i trzymamy 15-20 min. Następnie zmywamy dokładnie ciepłą ale nie gorącą wodą. Efekt? Skóra wygląda świeżo i jest perfekcyjnie oczyszczona.


Kosmetyki ORIGINS możecie kupić w drogerii Sephora lub stacjonarnie w salonach ORIGINS. Maska ORIGINS Clear Improvement Active Charcoal Mask To Clear Pores występuje w dwóch pojemnościach - za 50 ml opakowanie zapłacicie 59 zł a za tubę 100 ml - 99 zł. Puder Clear Improvement™ Active Charcoal Exfoliating Cleansing Powder kosztuje natomiast 115 zł - a buteleczka zawiera 125 g kosmetyku.