Heart Beet czyli matowy lakier Estée Lauder Pure Color Matte Nail Lacquer

czwartek, października 09, 2014

Heart Beet czyli matowy lakier Estée Lauder Pure Color Matte Nail Lacquer

Od czasu do czasu trafiam na takie lakiery, obok których nie można przejść obojętnie. Konsystencja, szybkość wysychania i uzyskany efekt są po prostu obłędne. I tak też jest z lakierem z najnowszej jesiennej kolekcji lakierów od Estée Lauder.


Lakier nosi uroczą nazwę Heart Beet ma piękny, głęboki buraczkowy odcień (beet to właśnie po angielsku burak). Lakier ma idealną konsystencję, nie smuży podczas malowania i świetnie kryje. Wysycha w błyskawicznym tempie (ale to domena większości matowych lakierów) a błyszczący top po nałożeniu nadaje mu lustrzanego blasku. Lakier utrzymuje się na paznokciach ok. 4-5 dni, nie odpryskuje tylko delikatnie wyciera się na koniuszkach.  Cena lakieru - ale w końcu to Estée Lauder to ok. 100 zł za buteleczkę. 


Lakier występuje w 5 odcieniach: Arm Candy, Dark Desire, Diva Moment, Heart Beet, Negligee i jest uzupełnieniem przepięknej jesiennej kolekcji Estée Lauder na którą składają się nowe palety cieni oraz pomadki Pure Color Envy Sculpting Lipstick. Czy Wasze serce nie bije mocniej na jego widok? Moje tak!!! (Heart Beet dla niewtajemniczonych to gra słów - bicie serca "heart beat").

Czy to magia? Czyli puder Shiseido Sheer & Perfect Compact

środa, października 08, 2014

Czy to magia? Czyli puder Shiseido Sheer & Perfect Compact

W swojej kolekcji kosmetyków do makijażu najwięcej mam podkładów, pomadek oraz pudrów. Jako posiadaczka problematycznej cery z wieloma przebarwieniami szukam od zawsze czegoś kryjącego, matującego ale nie robiącego na twarzy maski. Ostatnio z pomocą przychodzi mi najnowsze dziecko Shiseido czyli puder w kompakcie Sheer & Perfect w ślicznym jasnym kolorze 020 czyli Natural Light Ochre. Ten odcień idealnie komponuje się z moją dość jasną cerą i nie ma w nim ani grama różowych podcieni, których bardzo nie lubię. 


Sheer & Perfect Compact to puder w kompakcie kamuflujący niedoskonałości i ujednolicający tonację skóry. Cera odzyskuje świeżość i promienny wygląd. Wyjątkowo gładka i lekka konsystencja pudru zapewnia naturalny efekt wykończenia, który utrzymuje się przez cały dzień. 

Niweluje chaos kolorystyczny, który zaburza równą i jednolitą tonację skóry. Formuła stworzona w oparciu o 3 rodzaje cząsteczek pudrowych: zielonych, niebieskich i białych, które odpowiednio "pracując" ze światłem skutecznie ukrywają nierówności w kolorycie skóry: zaczerwienienia, przebarwienia i cienie wokół oczu, piegi, niweluje rozszerzone pory oraz widoczne zmiany pigmentacyjne. Gładka i ultra-lekka konsystencja pudru łatwo się rozprowadza i doskonale przylega do skóry. Efekt makijażu jest niemal niewidoczny, skóra wygląda naturalnie, jest wygładzona i rozświetlona. Zapobiega błyszczeniu się skóry, nie powoduje uczucia lepkości na skórze, nie blaknie. Składniki pielęgnacyjne formuły pudru utrzymują nawilżenie wewnątrz skóry i zapobiegają jej przesuszeniu. Posiada filtr SPF 15. Jest delikatny i bezpieczny dla skóry. Testowany w kierunku wystąpienia alergii. Nie zatyka porów. Beztłuszczowy i bezzapachowy. Cena 169 zł. 


Puder doskonały? Same zobaczcie jak idealnie poradził sobie z zakryciem moich przebarwień, ujednolicił koloryt skóry, która wygląda jak po mocnym photoshopie. Nie jest nam potrzebny mocno kryjący podkład (ja nałożyłam go go na BB krem Missha Perfect Cover) - wystarczy pędzlem nałożyć Sheer & Perfect i cera staje się perfekcyjna. Puder rzeczywiście nie robi tapety, nie zapycha porów a jeśli chodzi o matowanie to muszę użyć bibułki matującej po jakiś 5-6 godzinach ale i tak uważam to za niezły wynik. Jeśli używacie produktów do makijażu z tzw. "górnej półki" i wysoka cena Wam nie straszna, to koniecznie sięgnijcie po Shiseido Sheer & Perfect Compact a z pewnością się nie zawiedziecie. 

Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę.

wtorek, października 07, 2014

Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę.

W ramach Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi (BCA) firma Estée Lauder z dumą zapowiada globalny Miesiąc Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w roku 2014. W tym roku kontynuuje działania pod hasłem „Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę.” Hasło to stanowi wezwanie do działania, którego celem jest przesunięcie nacisku z budowania świadomości na wzmożone akcje, które przybliżą nas do całkowitego wyeliminowania raka piersi z naszego życia. Do tej pory w ramach Kampanii zebrano ponad 53 milionów dolarów na wsparcie globalnych badań, edukacji i usług medycznych. Nic nie dzieje się samo. Gdy działamy razem… Mamy większą siłę.


W ciągu ostatnich dwudziestu jeden lat Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies, zapoczątkowana przez nieżyjącą już Evelyn H. Lauder, współtwórczynię Różowej Wstążki i założycielkę Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (Breast Cancer Research Foundation®, BCRF), stanowiła przewodni głos w budowaniu świadomości problematyki raka piersi i zapoczątkowała globalny ruch, który pomógł ocalić miliony istnień. Zgodnie z duchem przyszłościowej wizji pani Lauder tegoroczna Kampania rozszerzy działalność z budowania świadomości na zachęcanie ludzi do pójścia krok dalej i podjęcia konkretnych działań nakierowanych na zapobieganie chorobie i jej wyeliminowanie. Kampania oraz towarzyszące jej inicjatywy pobudzą światową społeczność do walki z rakiem piersi poprzez przeciwstawianie się stygmatyzacji i pogłębianie świadomości we wszystkich rejonach globu, a przy okazji przyczynią się do zebrania znacznych funduszy na kluczowe badania medyczne.



Kampania BCA poświęcona jest walce z rakiem piersi poprzez edukację i badania medyczne, działa obecnie w ponad 70 krajach i pozwoliła zgromadzić dotychczas ponad 53 miliony dolarów w celu wspierania globalnych badań, edukacji i usług medycznych, z czego 38 milionów w ciągu 20 lat posłużyło do sfinansowania 152 projektów badawczych BCRF na całym świecie. Fundusze te przełożyły się bezpośrednio na znaczące innowacje i poprawę opieki, w tym rozpoczęcie testów szczepionki na wczesnego raka piersi, lepsze sposoby oceny ryzyka u młodych dziewcząt z rodzin ze znaczną zachorowalnością na raka piersi oraz opracowanie programu odchudzającego na wczesnym etapie raka piersi, który zapobiega nawrotom i metastazie.

W Kampanii BCA na 2014 rok, poprzez sprzedaż produktów z Różową Wstążką lub przekazywanie dotacji, uczestniczą następujące, cieszące się ogromnym uznaniem i kultowe już marki Estée Lauder Companies: Aveda, Bobbi Brown, Bumble and bumble, Clinique, Coach, Darphin, Donna Karan Cosmetics, Estée Lauder, Jo Malone London, La Mer, Lab Series Skincare for Men, Origins, Prescriptives, Smashbox oraz Tom Ford Beauty. Zgodnie z hasłem „Razem mamy więcej siły” marki te podejmują wspólne działania w celu wsparcia misji Kampanii BCA, aby zwalczać raka piersi poprzez edukację i badania medyczne.

Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.



W tym roku do Kampanii ponownie włączyli się wszyscy najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie: Douglas oraz Sephora. Jak co roku, w październiku 2014 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, oraz La Mer, Bobbi Brown, Lab Series, Tommy Hilfiger (wyłącznie w Perfumeriach Douglas) oraz Bumble and bumble (wyłącznie w perfumeriach Sephora). Aż 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach będą rozdawane różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się Kampania.
DKNY MYNY czyli zakochaj się w Nowym Jorku

wtorek, października 07, 2014

DKNY MYNY czyli zakochaj się w Nowym Jorku

Nowy Jork - miasto, które kochamy. Miasto, którego serce bije szybciej i głośniej niż jakiejkolwiek innej metropolii - miasto pełne pasji i możliwości. Miasto tak różnorodne jak jego mieszkańcy, dzięki którym pulsuje życiem. To miejsce, w którym odkryjesz kim jesteś i kim możesz się stać, w który możesz żyć pełnią życia, spełnić swoje marzenia i wyrazić siebie bez żadnych zahamowań. 


Poznaj zatem zapach stanowiący kwintesencję Nowego Jorku - śmiały, radosny i wyrafinowany. Stworzony dla indywidualistek, chociaż inspirowany zbiorowością. Zapach, który urzeka miejską kompozycją nut owocowych, kwiatowych i ziołowych. To dzięki niemu poznasz prawdę o Nowym Jorku - mieście, którego cząstkę nosi w sobie każdy, kto chociaż raz tam był.


Zapach: nowoczesna miejska dusza - jednoznacznie niepowtarzalny, urzekająco nieodparty, spontanicznie radosny. 

Nuta głowy - seksowna woń maliny i galbanum przyprawiona szczyptą różowego pieprzu. 
Nuta serca - zmysłowość egipskiego jaśminu otulona aromatem frezji i korzenia irysa. 
Nuta bazy - mistycyzm serca paczuli, absolutu waniliowego i piżma, wzbogacony elektryzującą ambrą.

Opakowanie: serce miasta - powitajmy nową ikonę Nowego Jorku - przezroczysty flakonik w kształcie serca eksponujący perfumy w odcieniu różu, które zdobi srebrzyście metaliczna nakrętka. Projekt stanowi udaną kontynuację charakterystycznego dla bijącego rekordy popularności Be Delicious - jabłka - symbolu Nowego Jorku. 


Osobowość: Rita Ora - szalenie utalentowana, niezwykle oryginalna a do tego piękna i seksowna. Urodzona w Kosowie, wychowana w UK i do szaleństwa zakochana w Nowym Jorku. Wnosi nowoczesny indywidualizm we wszystkie aspekty swojego życia. Podobnie jak Nowy Jork - jest wyjątkowa pod każdym względem.


Kampania: wyreżyserowana przez Francesco Carozziniego - światła Nowego Jorku ogladamy oczami Rity Ora - ubrana w czarną kurtkę ze skóry z ustami podkreślonymi kr wiście czerwoną pomadką przebija się przez Times Square na niebotycznie wysokich obcasach. Wyróżnia się z tłumu stanowiąc za razem jego cześć. Mówi - "Kocham mój Nowy Jork. Bądź jego częścią"


Muszę się Wam przyznać, że nigdy nie byłam fanką kultowego Be Delicious (był dla mnie zbyt duszący), dlatego też gdy w moje ręce wpadło serce Nowego Jorku czyli DKNY MYNY byłam szalenie ciekawa tego zapachu. Zawsze i przy każdej okazji powtarzam, że jestem wielką miłośniczą słodkich, spożywczych zapachów - takich "do schrupania" i to jest właśnie to!!!! Słodycz maliny wymieszana z wanilią - to czuję najmocniej w tym zapachu i dlatego też tak niesamowicie mi się podoba - jest słodki ale i uwodzicielski - szalenie seksowny. To zapach dla osób młodych duchem - które lubią jak dookoła nich tętni życie. Rzeczywiście DKNY MYNY to serce Nowego Jorku. DKNY MYNY to mój zapach.

Cena DKNY MY NY EDP 30 ml - 185 zł; EDP 50 ml - 265 zł; EDP 100 ml - 369 zł.

Focus na brwi czyli mineralny zestaw Eyebrow Duo od Lily Lolo

poniedziałek, października 06, 2014

Focus na brwi czyli mineralny zestaw Eyebrow Duo od Lily Lolo

Odkąd pamiętam moim problemem były brwi - niesforne i żyjące własnym życiem. Te dziwne brwi powodują że moja niesymetryczna twarz wydaje się jeszcze bardziej niesymetryczna - co zresztą widać na zdjęciach a czego ja na co dzień nie widzę w lustrze :)

Do tej pory brwi poskreślałam za pomocą kredki do brwi od Benefit Instant Brow, bowiem ten produkt jest idealnie dopasowany do koloru moich brwi, które są lekko grafitowe. 


To jest właśnie problem dziewczyn, które są farbowanymi blondynkami jak ja - jasne włosy i cera oraz ciemne brwi. Większość produktów do makijażu brwi występuje bowiem w odcieniach brązu, który po nałożeniu na brwi wygląda dość osobliwie. Tak też jest w przypadku zestawu do brwi od Lily Lolo. Posiadam najjaśniejszy czyli Light i pomimo tego, że wydawał mi się nawet za jasny, to jednak po zetknięciu się ze skórą lekko ciemnieje i przybiera rudawy odcień, który dość dziwnie współgra z moją twarzą i mam wrażenie, że wyglądam nienaturalnie. Przynajmniej ja tak sądzę i chociaż odkąd go mam, często maluję nim brwi to jednak jakoś nie mogę się przyzwyczaić do takiego koloru - czy jestem przewrażliwiona czy jednak powinnam go unikać? Mówcie szczerze!!!


Tyle o moich przemyśleniach zatem wróćmy do produktu, który gdyby nie kolor byłby produktem idealnym - delikatna konsystencja cienia pozwala na idealną aplikację za pomocą ukośnego pędzla od Lily Lolo - bez niego nie dałabym rady. Do tego wosk, który po nałożeniu utrzymuje brwi na swoim miejscu - uwielbiam go, bo w końcu moje nieujarzmione brwi są na swoim miejscu. Cień nałożony rano utrzymuje się na swoim miejscu cały dzień - nie spływa, nie rozmazuje i wieczorem nie mamy na twarzy katastrofy. Gdyby Lily Lolo wprowadziło cień w kolorze grafitu - z pewnością od razu bym go kupiła, bowiem kosztuje niedużo jak na produkty mineralne - 42,90 zł.

Żelowo czyli lakiery gelPlay od deBBY odsłona druga

czwartek, października 02, 2014

Żelowo czyli lakiery gelPlay od deBBY odsłona druga

Pamiętacie piękny letni manicure lakierami żelowymi od marki deBBY? Dzisiaj kolejna odsłona dwóch soczystych i równie letnich kolorów, chociaż lato własnie się skończyło.


Mamy tutaj cudowny róż z żółtym odcieniem słoneczników. Te kolory podobnie jak te z poprzedniego postu dają niesamowity połysk i żelowy wygląd naszym paznokciom - szybko wysychają i utrzymują na paznokciach się spokojnie 5 dni. Szeroki pędzelek ułatwia dodatkowo ich nakładanie. Chętnie do nich wracam bo oprócz lakierów od Joko Find Your Moment to moje odkrycie lata.


Formuła lakierów to opatentowany poliester, który daje „mokre” wykończenie. Lśniący efekt wzmocniony dzięki zawartości żywicy i polimerów. Unikalny system, który tworzy na paznokciu specjalny film, który chroni i zapobiega łamaniu i odpryskiwaniu. 

Lakiery występują w 22 kolorach i kosztują 14,90 zł - do nabycia w Super-Pharm.