Tiffany & Love for Him i Tiffany & Love for Her

niedziela, października 27, 2019

Tiffany & Love for Him i Tiffany & Love for Her

Od ponad 130 lat Tiffany&Co., najważniejsza firma jubilerska na świecie, tworzy ponadczasowe dzieła, które afirmują związki i historie miłosne. Nowym rozdziałem w perfumiarstwie marka kontynuuje swoją tradycję celebrowania miłości i zaangażowania, wprowadzając zapachy Tiffany & Love for Her i Tiffany & Love for Him.


Zapachy Tiffany & Love for Him i Tiffany & Love for Her gloryfikują wiele różnych sposobów, w jakie miłość łączy dwoje ludzi. Energia, jaką roztaczają, wywołuje uczucie szczęścia i optymizmu. Dwa dopełniające się zapachy są hołdem dla emocjonalnych związków i wielu sposobów definiowania oraz wyrażania miłości. Zapachy Tiffany & Love to pierwszy projekt marki w kategorii podwójnych zapachów. Marka wprowadza po raz pierwszy swój męski zapach pod kreatywnym przewodnictwem Reeda Krakoffa.

„Jako marka zawsze afirmowaliśmy odwieczną siłę miłości we wszystkich jej przejawach.” - mówi Reed Krakoff, dyrektor artystyczny Tiffany&Co. „Nasze nowe zapachy ilustrują nowoczesną miłość i autentyczne więzi. Odzwierciedlają moc, radość i obietnice, jakie odnajdujemy w sobie nawzajem.”

Oba zapachy łączy wspólny główny składnik - niebieska sekwoja. Ta żywa nuta drzewna jednoczy ze sobą dwa zapachy Tiffany & Love i składa hołd legendarnemu odcieniowi Tiffany Blue®.


Tiffany & Love for Her to nowoczesny, kwiatowy zapach drzewny, skomponowany przez sławne kreatorki: Honorine Blanc i Marie Salamagne z firmy Firmenich, które współpracowały ze sobą przy tworzeniu tej inspirującej olfaktorycznej podróży. Zapach otwiera się gwałtowną eksplozją jasnych i musujących nut, począwszy od niebieskiej bazylii, roślinnego składnika opracowanego wyłącznie dla firmy Tiffany, połączonej z grejpfrutem w celu uzyskania aromatycznej świeżości. Słodki, kwiatowy bukiet neroli stanowi serce zapachu. W głębi drzewna kompozycja niebieskiej sekwoi wraz z wetiwerem i drewnem cedru określają fasetowany, kobiecy charakter zapachu.


Tiffany & Love for Him to cytrusowy, aromatyczny zapach z nutą głębi nasyconą drewnem. Kompozycję stworzyli uznani kreatorzy: Sophie Labbé i Nicolas Beaulieu z firmy IFF. Zapach uwodzi już od pierwszej chwili. Struktura rozpoczyna się od olejków imbiru, mandarynki i kardamonu. W nucie serca połączenie jałowca i cyprysu na drodze ko-destylacji, procesu stworzonego na wyłączny użytek marki Tiffany, nadaje zapachowi nowoczesny i niepowtarzalny charakter. W efekcie uzyskano aromatyczną świeżość jałowca, zaakcentowaną ciepłymi żywicznymi akcentami cyprysu. W nucie głębi tę mistrzowską kompozycję dopełnia drewno sandałowca, wetiwer i charakterystyczna niebieska sekwoja.


Marka Tiffany, inspirując się dziedzictwem swego niezwykłego rzemiosła i ponadczasowego wzornictwa, wybrała dla zapachów szklane, cylindryczne flakony. Flakony dopełniają się, lecz jednak są odmienne, zabarwione innymi odcieniami nawiązującymi do Tiffany Blue®. Oba flakony zdobi lśniący typograficzny element &, który nawiązuje do legendarnego logo Tiffany&Co. i stanowi symbol połączenia. Na srebrnych tabliczkach na ramionach każdego flakonu widnieją charakterystyczne składniki każdej kompozycji. Jasny korek Tiffany Blue® dla Niej i kontrastujący z nim czarny dla Niego ozdobiono graficznym znakiem T. Opakowanie flakonów - legendarny Tiffany Blue Box® - mają na sobie ten sam motyw T.


Kampania Tiffany & Love rozpoczyna nowy rozdział w historii zapachów Tiffany. Obrazuje romans, kreatywność i energetyczną atmosferę Nowego Jorku. Inspirowana wizją Reeda Krakoffa, kampania reklamowa ilustruje wiele różnych sposobów, w jakie łączy nas miłość oraz jak miłość jest subiektywnie definiowana, wyrażana i afirmowana.


Czarno-białe zdjęcia zrobione przez Cassa Birda na ulicach Nowego Jorku ukazują intymne chwile między prawdziwymi parami, których dłonie splatają się w gestach miłości. Aby ukazać tę ideę oddania, akceptacji i wspólnoty, Tiffany wykorzystuje swój symbol „&”, który oznacza osobiste zaangażowanie tworzące więzi między ludźmi. Luksusowy Dom Tiffany podjął współpracę z producentem muzycznym Markiem Ronsonem i piosenkarką oraz kompozytorką King Princess, dzięki której zrealizowano ścieżkę dźwiękową z remakiem piosenki „Happy Together” zespołu The Turtle stanowiącej odę do miłości.


Te zapachy to luksus od Tiffany'ego zamknięty w prostych ale i niezwykle uroczych flakonach. Zapachy doskonale się uzupełniają i stanowią idealny duet dla zakochanej pary. Bo przecież miłość w odcieniu Tiffany Blue® jest wieczna.
Givenchy L’Interdit EDT i matowa pomadka Le Rouge Deep Velvet Rose Boisé

środa, października 23, 2019

Givenchy L’Interdit EDT i matowa pomadka Le Rouge Deep Velvet Rose Boisé

Jesień to taki czas, gdy uwielbiam otulać się niezwykłymi zapachami, a na ustach nosić zdecydowane i odważne kolory. I takie też są jesienne nowości od Givenchy. Najnowsza Woda Toaletowa Givenchy L’Interdit to kolejna, po Wodzie Perfumowanej z ubiegłego roku, odsłona tego urzekającego i wielowymiarowego zapachu. Podczas gdy Woda Perfumowana zachęcała nas by łamać reguły, Woda Toaletowa wyzwala swobodny oddech i podkreśla nieskrępowaną, ciemną stronę każdej kobiety.


Woda Toaletowa Givenchy L’Interdit, stworzona przez trio mistrzów perfumiarstwa, Dominique Ropiona, Anne Flipo i Fanny Bal, to intensywny i lekki zapach, wywołujący na skórze dreszcz zachwytu. Nowy zapach, w lżejszej wersji, odsłania niemal przezroczysty kwiat maku, którego ciemne wnętrze wprowadza niepokój w całej kompozycji. Ten dwoisty kwiat wnosi roślinną promienność. W narkotyczny biały bukiet (kwiat pomarańczy i tuberoza) i mąci ciemne głębie buntowniczego akordu wetiwerii i paczuli.


By oddać hołd oryginałowi z 1957 roku, flakon Wody Toaletowej L’Interdit łączy ponadczasowość z nowoczesnością. Jego zaokrąglone kanty podkreślają czyste i delikatne linie. Elegancja oparta na sile i niedopowiedzeniu. Szara, satynowa wstążka opleciona wokół szyjki, opatrzona symbolem Domu Givenchy, logo ze srebrnymi 4G, wyczarowuje promienność i świeżość Wody Toaletowej. Smukłe białe pudełko ozdobione logo w kolorze miedzianozłotym po otwarciu ujawnia zaskakujący i niezwykły kolor, śmiały szkarłat z podpisem Monsieur de Givenchy.


Givenchy Le Rouge, to absolutna ikona, która ucieleśnia kody Domu Givenchy. Ambasadorka piękna. Najmodniejsza ze szminek. Nowa, jesienna odsłona pomadek Givenchy Le Rouge w 2019 roku Le Rouge, pod czujnym okiem Nicolasa Degennesa, zyskała nowy wymiar i pojawiła się w nowych wariacjach. Teraz dostępna jest w trzech różnych, uzupełniających się wersjach - matowo-pudrowej, migoczącej i świetlisto-matowej. Trzy interpretacje zostały zainspirowane najbardziej pożądanymi materiałami. Le Rouge w 2019 roku to oznaka przynależności do rodziny Givenchy i Twój paszport do jej królestwa.


Le Rouge Deep Velvet to wysoka pigmentacja i pudrowo-matowe wykończenie na ustach. Nowa formuła, nowa, cudownie ekskluzywna oprawka. Le Rouge Deep Velvet to zupełnie nowa wariacja na temat kultowej pomadki Le Rouge - oprawiona w czerwone, zamszowe etui, której aksamitny dotyk zapowiada efekt makijażu: intensywny kolor połączony z pudrowo-matowym wykończeniem.


Dzięki swojej konsystencji, pomadka Le Rouge Deep Velvet  rozprowadza się z niezwykłą łatwością i stapia z ustami, nadając im intensywny kolor od pierwszego pociągnięcia. Jej formuła została wzbogacona w masło mango i dzieki temu daje uczucie całkowitego komfortu i niezwykłej trwałości koloru - nawet do 12 godzin.

Beige Nu, Rose Boisé, Fuchsia Vibrant, Orange Sable, Rouge Grainé, Violet Velours... Le Rouge Deep Velvet dostępny jest w sześciu odcieniach, a każdy z nich jest bogatszy od poprzedniego. Ultranasycony kolorem, cudownie matowy i długotrwały. Od Ciebie zależy czy tej jesieni dołączysz do rodziny Givenchy dzięki zapachowi L’Interdit EDT, a może za pomocą jednej z nowych pomadek Le Rouge. Ja jestem pewna, że odcień Rose Boisé to będzie mój najlepszy przyjaciel tej jesieni.
Magia kolorów od Benefit Cosmetics

poniedziałek, października 21, 2019

Magia kolorów od Benefit Cosmetics

Hello Gorgeous!!! Czy jesteście gotowe na jesień w roziskrzonych kolorach? Czy chcecie mieć pięknie podkreślone brwi i zero cieni pod oczami? Benefit Cosmetics przychodzi właśnie z nowościami, które sprawią, że tej jesieni zostaniesz prawdziwą gwiazdą makijażu. Cudownie błyszczące w słońcu nowe rozświetlacze Cookie oraz Tickle pomogą wydobyć Twój wewnętrzny blask a korektor Boi-ing Cakeless nie będzie ciastkował się pod oczami. Najnowszy kosmetyk do podkreślania brwi Brow Styler to totalny hit 2 w 1. Poczuj już teraz magię kolorów od Benefit!


Benefit Cheekleaders Pink Squad to paleta dodająca rumieńców, opalenizny i rozświetlająca twarz. Ta różowa paletka przyprawi Cię dosłownie o obłędny rumieniec! Ozdób twarz świeżym, wdzięcznym rumieńcem dzięki naszej palecie w limitowanej edycji zawierającej róż do policzków, bronzer i rozświetlacz. Zawiera nowy i ekskluzywny, złociście perłowy, jedwabisty rozświetlacz Tickle, słynny matowy puder brązujący Hoola, bestsellerowy róż Dandelion w niewinnie różanym odcieniu, Dallas puder, który przeniesie Twoją cerę w zalany słońcem kanion oraz pozłacany słońcem róż do policzków Galifornia . Jako uzupełnienie w paletce znajdziesz pełnowymiarowy pędzel. 


Rozświetlacz w pudrze Cookie to kosmiczny blask za jednym machnięciem pędzla! Nanieś ten jedwabiście drobny rozświetlacz w pudrze wzdłuż kości policzkowych, aby uzyskać promienne, lekko złote wykończenie. To iście szampański rozświetlacz, który w słońcu migocze niczym gwiazdki na niebie. 

Tickle, to lekko holograficzny rozświetlacz z różowym glow. Lekki jak piórko, miękki jak aksamit. Naniesiony na kości policzkowe sprawi, że zarumienisz się niczym płatek róży. Postaw zatem na różany blask od Tickle!

Korektory, to mocna strona kosmetyków od Benefit. Tutaj każda z nas znajdzie coś dla siebie w idealnym kolorze. ja od lat używam korektorów Benefit w odcieniu No 2. To jasny kolor z lekkimi żółtymi podtonami.

Korektor Benefit Boi-ing Cakeless to korektor maskujący w płynie. Ten wielozadaniowy moco kryjący korektor w płynie pomaga ukryć wszystko: od cieni pod oczami po niedoskonałości i przebarwienia... a przy tym pozostawia przyjemne uczucie lekkości, nie kruszy się i nie pozostawia efektu maski. Zakończona poduszeczką końcówka umożliwia gładką aplikację i pozwala na równomierne rozprowadzenie produktu, zapewniając długotrwałe, wodoodporne krycie.


Benefit Brow Styler 2 w 1 to wielozadaniowa kredka i puder do brwi. Odkryj zatem moc stylizacyjną Brow Stylera! Ta kredka o dwóch końcach - woskowym i z pudrem - jest wszystkim, czego potrzebujesz, aby w kilka minut zrealizować stylizację swoich brwi.


Wodoodporna, utrzymująca się przez 18 godzin, woskowa kredka rzeźbi i modeluje, oferując czysty, wyrazisty makijaż, natomiast sypki puder pozwala w prosty sposób uzyskać gęstość. Stosuj je jednocześnie, aby uzyskać pełne i wyraziste łuki!


Strona z pudrem jest mocniej napigmentowana, dlatego też zalecane jest stosowanie go w pierwszej kolejności, a następnie wypełnienie i zdefiniowanie brwi woskową kredką... Można tez używać ich oddzielnie, aby otrzymać zupełnie różne stylizacje brwi. Benefit Brow Styler jest dostępny w 8 odcieniach. Mój kolor to No 3 Warm Light Brown.

Mam nadzieję, że chociaż część z Was - Ślicznotki, znalazła tu coś dla siebie. Bez którego produktu ja nie mogę wyobrazić sobie codziennego makijażu? Oczywiście bez korektora Boi-ing Cakeless oraz cudownego rozświetlacza Tickle. To właśnie on towarzyszy mi na co dzień i nie mam go dość! Więcej o korektorach od Benefit przeczytacie TUTAJ.
#CzasPokonaćRakaPiersi z Estee Lauder Companies

sobota, października 19, 2019

#CzasPokonaćRakaPiersi z Estee Lauder Companies

Na świecie co 15 sekund kobiety dowiadują się, że chorują na raka piersi. Marka Estee Lauder Companies jednoczy się więc wokół  jednego, wspólnego celu  - wyeliminowania raka piersi z naszego życia. Co roku, w październiku - miesiącu walki z rakiem piersi, rozpoczyna się Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi, której międzynarodowym symbolem jest Różowa Wstążka.


Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie szerzymy świadomość o raku piersi oraz zbieramy fundusze na naukowe badania medyczne. Poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów z Różową Wstążką, firma Estee Lauder (Polska) przekaże 20% zysków ze sprzedaży na rzecz wsparcia badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1.


Słuszna idea przedsięwzięć związanych z Różową Wstążką przyciąga nie tylko osoby prywatne, ale też celebrytów i osoby publiczne. Światową Ambasadorką Różowej Wstążki jest modelka i aktorka Elisabeth Hurley. W Polsce Ambasadorami zostali m.in. Magdalena Boczarska, Joanna Przetakiewicz, Sandra Kubicka, i Olivier Janiak. Celem wszystkich ambasadorów jest budowanie świadomości na temat zdrowia poprzez szerzenie podstawowej wiedzy o profilaktyce raka piersi. 

Od 27 lat Polski oddział Estée Lauder Companies szerzy świadomość o raku piersi oraz zbiera fundusze na naukowe badania medyczne. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg a do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.


Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są najważniejsi partnerzy detaliczni Estée Lauder Companies, czyli perfumerie Douglas oraz Sephora. Jak co roku w październiku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas), Bobbi Brown (salon firmowy i Perfumerie Douglas), a także Origins (Dostępność: Salony Firmowe Origins, Perfumerie Sephora) oraz GLAMGLOW®. 


20% ceny sprzedaży limitowanych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi. Nieodłącznym elementem Kampanii od 27 lat są różowe wstążeczki (wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu) jako symbol zdrowych piersi.


Firma Estée Lauder Poland Sp. z o.o., organizator Kampanii na rzecz walki z Rakiem Piersi przekazuje w tym roku kwotę 117 000 (stu siedemnastu tysięcy) złotych zebraną podczas Kampanii w 2018 roku, na badania nad zastosowaniem cisplatyny w chemioterapii u kobiet będących nosicielami mutacji w genie BRCA1 prowadzone przez Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Tym samym zbiera dalej środki na swoją kampanię.

 #TimetoEndBreastCancer
#CzasPokonaćRakaPiersi

Zbuntowana księżniczka czyli Pupa Milano Candy Punk

czwartek, października 17, 2019

Zbuntowana księżniczka czyli Pupa Milano Candy Punk

Limitowana kolekcja Pupa Milano Candy Punk to nowa, wielkomiejska opowieść o zbuntowanej księżniczce. Ta niezwykle nowoczesna linia przedstawia romantyczną ale i zadziorną księżniczkę o zbuntowanej duszy, która uwielbia gubić się w kolorach i dźwiękach miasta. Candy Punk to kolekcja, w której dominuje harmonia przeciwieństw: romans i punk.


Candy Punk to sześć produktów  przeznaczonych dla zbuntowanych romantyczek - lakier do paznokci w dwóch odcieniach - Stardust Punk i Candy Pink, matowa pomadka I'm Mat w kolorze Pretty Ruby oraz Dust Mauve, konturówka - Mauve Dust oraz Spicy Burgundy, róż do policzków w odcieniu Dirty Rose, holograficzny cień do oczu Stardust Punk oraz wisienka na torcie - koloryzująca maska do włosów w odważnych kolorach fioletu (Violet) i różu (Pink). 


Róż do policzków Candy Punk w odcieniu Dirty Rose to kosmetyk łączący w sobie intensywność koloru różu do policzków ze świetlistym efektem rozświetlacza. Rozświetla policzki promiennym, ożywiającym karnację odcieniem pudrowego różu. Jedwabista formuła wzbogacona o pudry Soft Focus i mikro-perełki gwarantuje wielowymiarowy efekt promiennej skóry. 


Pomadka I'm Mat w kolorze Dust Mauve to zupełnie nowa generacja matowych pomadek o niespotykanym wcześniej nasyceniu koloru i matowym wykończeniu. Kolor jest głęboki i intensywny już od pierwszej aplikacji. Niespodziewanie miękka i jedwabista konsystencja - niemal rozpływa się na ustach pozostawiając głęboki, intensywny kolor. Całkowicie matowe wykończenie dzięki ekstremalnej koncentracji czystych pigmentów połączonych z żelowymi woskami i cząsteczkami elastomerowymi. Połączenie to gwarantuje maksymalne nasycenie koloru o jedwabiście matowym wykończeniu. Olejki i woski roślinne zapewniają głębokie, długotrwałe uczucie nawilżenia. Usta stają się gładkie i odżywione.


Cień do powiek z efektem 3D w kolorze Stardust Punk to pudrowy cień, który wygląda na powiece jak kremowy. Niezwykła konsystencja, wyjątkowo łatwa w aplikacji za pomocą palca. Zmienia oblicze każdego makijażu, za sprawą niezwykłego efektu wielowymiarowości koloru, który wygląda inaczej w zależności od kąta padania światła. Zapewnia ekstremalny połysk i metaliczne wykończenie makijażu.  


Color Candy Hair Mask to odbudowująca i jednocześnie koloryzująca maska do włosów o kremowej konsystencji. Odżywia włosy pozostawiając je miękkie i jedwabiste. Zapewnia modny efekt czasowej koloryzacji włosów w odcieniu różu lub fioletu. Kolor będzie stopniowo wypłukiwał się z włosów po 2 do 15 myciach.  


Chyba każda z nas w sobie coś ze zbuntowanej księżniczki - nie ważne czy mamy 20 czy tez 40 lat. Kolekcja Pupa Milano Candy Punk z pewnością sprawi, że nasze życie będzie chociaż trochę bardziej kolorowe a makijaż za pomocą tych cudownie napigmentowanych kosmetyków nie zostanie niezauważony.Zapamiętajcie, że kosmetyki Pupa Milano możecie kupić w perfumerii Douglas oraz sklepie internetowym puderikrem.pl

Caudalie Vinoperfect do walki z przebarwieniami

wtorek, października 15, 2019

Caudalie Vinoperfect do walki z przebarwieniami

"Przebarwienia to nie koniec świata" - mówi Mathilde Thomas - założycielka marki Caudalie, która stworzyła linię Vinoperfect aby dać kobietom, walczącym z przebarwieniami kosmetyki, które w skuteczny sposób pozwolą się z nimi rozprawić. Vinoperfect, to kompleksowe linia składająca się z 6 produktów z aktywnymi i naturalnymi składnikami min. Winiferyny z soku z winorośli. Vinoperfect to linia przeciw przebarwieniom, która pomaga je zmniejszać, zapobiegać ich powstawaniu, a także wyrównująca koloryt cery i dodająca jej blasku, niezależnie od koloru karnacji.


Przebarwienia pojawiają się w wyniku nadprodukcji melaniny - pigmentu, który odpowiada za naturalny odcień skóry. Działanie promieni słonecznych, zaburzenia hormonalne i/lub starzenie powodują problemy z pigmentacją, a więc przyczyniają się do powstawania przebarwień i sprawiają, że cera ma ziemisty odcień. Jeden z głównych powodów występowania przebarwień to ekspozycja na słońce. Przebywanie na słońcu przyczynia się do tworzenia nowych przebarwień i uwydatnienia tych istniejących. Dlatego też bardzo ważne jest przestrzeganie zaleceń dotyczących ochrony słonecznej - należy zadbać o odpowiedni ubiór, stosować kremy przeciwsłoneczne i unikać wystawiania skóry na działanie promieni słonecznych. Dla dodatkowej ochrony zaleca się też nakładanie pod kremy przeciwsłoneczne kremów przeciw przebarwieniom niedziałających fotouczulająco.


Winiferyna, to opatentowany składnik stosowany wyłącznie w kosmetykach Caudalie i jedna z najskuteczniejszych naturalnych cząsteczek zapobiegających powstawaniu przebarwień i dodających skórze blasku. W linii Vinosource obok Winiferyny, znajduje się też kwas glikolowy, który w delikatny ale skuteczny sposób rozjaśnia skórę i zapobiega powstawaniu nowych przebarwień. 


Pierwszy krok w walce z przebarwieniami, to oczywiście oczyszczanie i tonizowanie skóry. Vinoperfect Skoncentrowana Esencja Dodająca Blasku to zupełnie nowy rytuał zainspirowany azjatycką pielęgnacją to formuła pomiędzy tonikiem a serum, która dodaje skórze blasku. 

Skoncentrowana Esencja Dodająca Blasku Vinoperfect to połączenie skuteczności i delikatnego działania pozwalające wydobyć naturalny blask skóry. Nowa rewolucyjna formuła wzbogacona została o kwas glikolowy, wodę winogronową i ekstrakt z piwonii, dzięki czemu jednym gestem pozbywasz się martwych komórek naskórka, poprawiasz wygląd cery i dodajesz jej blasku. Ultrapłynna konsystencja sprawia, że esencja jest natychmiast wchłaniana przez skórę. Przygotowuje skórę na działanie serum i 2 razy zwiększa jego skuteczność w walce z przebarwieniami. Delikatny, naturalny zapach kwiatu pomarańczy daje natychmiastowe uczucie świeżości. 


Kolejny etap, to nałożenie kremu na noc. Vinoperfect Glikolowy Krem na Noc Przeciw Przebarwieniom działa przez całą noc jak delikatny peeling, aby rano skóra była pełna blasku. Każdego dnia przebarwienia stają się coraz mniej widoczne, a kolor cery zostaje wyrównany. Roślinny zapach kremu, subtelny i świeży, to połączenie orzeźwiających nut bergamotki, słodkiej pomarańczy, mandarynki i drzewa cytrynowego.

Krem ma delikatną i nietłustą konsystencję, która idealnie się wchłania. Już po pierwszym zastosowaniu skóra jest delikatnie rozjaśniona i rozświetlona, a przy regularnym stosowaniu, znajdujące się na skórze przebarwienia stają się mniej widoczne. 


Vinoperfect Krem do Rąk Przeciw Przebarwieniom, to profesjonalny sposób na przebarwienia na dłoniach.  Krem do rąk Vinoperfect łączy działanie substancji Winiferyny i białej piwonii - składników rozjaśniających, które zapobiegają pojawianiu się brązowych plam. Dodatkowo dzięki zawartości olejku z awokado i masła shea krem intensywnie odżywia dłonie przez cały dzień. 

Bogata ale i lekka konsystencja kremu, pozostawia matowe wykończenie bez tłustej warstwy i doskonale się wchłania, natychmiastowo przynosząc skórze ulgę. Równocześnie zapewnia nawilżenie i trwale poprawia jej wygląd. Jego roślinny zapach jest subtelny i świeży - to połączenie orzeźwiających nut kwiatu cedru, liści pomarańczy, arbuza i mięty.

Krem do rąk, to zdecydowanie obok kremu pod oczy kosmetyk, bez którego aplikacji, nie położę się spać. Moje wiecznie spierzchnięte dłonie zawsze potrzebują ukojenia, a ten krem nie tylko świetnie nawilża dłonie ale również rozjaśnia plamy pigmentacyjne od słońca, które pojawiły się na moich dłoniach podczas słonecznego lata. 


W ofercie Caudalie - pojawiła się niedawno moja ulubiona Woda Rozświetlająca w nowej, limitowanej odsłonie, czyli nowym, pięknym flakonie. Ta mgiełka o wielu zastosowaniach utrwala makijaż, tonizuje skórę i wydobywa jej naturalny blask.

Ta kultowa już mgiełka, została wymyślona 22 lata temu przez Mathilde Thomas. Jej wyjątkowa formuła została zainspirowana eliksirem młodości królowej Węgier z XVI wieku. Mgiełka jest skomponowana w 100% ze składników pochodzenia naturalnego i bogata w cenne ekstrakty roślinne. Dodaje cerze blasku, wygładza skórę i zamyka pory. Przede wszystkim przedłuża trwałość makijażu, dlatego używana jest za kulisami pokazów mody do jego utrwalenia, na moment przed wyjściem modelki na wybieg.


Mgiełka rozświetlająca od Caudalie ma wiele zastosowań:
  • Rano po przebudzeniu zastępuje tonik. 
  • Utrwali makijaż na długie godziny, kiedy spryska się nią podkład.
  • Zamyka pory i rozświetla matową i zmęczoną cerę przez cały dzień. 
  • Skutecznie oszczyszcza cerę po wieczornym zmyciu makijażu. 
  • Koi zmysły i natychmiastowo odświeża, gdy się nią spryska dekolt i kark. 
  • Chroni suchą i wrażliwą skórę podczas podróży samolotem. 
  • Redukuje stres w pracy.  
  • Odświeża, nawilża i wygładza rysy po zajęciach sportowych.
  • Zapewnia spokojną noc, gdy się nią spryska poduszkę.  
  • Wydziela delikatny zapach i daje wrażenie odprężenia, kiedy rozpyli się ją w pomieszczeniu.
  • Wyjęta z lodówki w środku upalnego lata służy za odświeżającą mgiełkę.  
  • Mężczyźni mogą jej używać jako wody po goleniu.


Zapamiętajcie, że wszystkie kosmetyki Caudalie nie zawierają parabenów, fenoksyetanoli, ftalatów, olejków mineralnych ani składników pochodzenia zwierzęcego, a wszystkie produkty są wzbogacone naturalnymi składnikami pochodzącymi z winogron. Zajrzyjcie koniecznie do sklepu internetowego Caudalie www.pl.caudalie.com i zakochajcie się w tej winogronowej mocy.