niedziela, października 03, 2021

Moja natura, moja siła czyli Chloé Eau de Parfum Naturelle

Od 1952 roku markę Chloé motywuje duch wolności i świeża energia - idee, które przekazała kobietom i wniosła do świata mody jej założycielka Gaby Aghion. Dom wyróżnia się humanitaryzmem, odwagą i otwartością. Marka jednoczy i od zawsze zrzesza społeczność kobiet, przyznając im prawo głosu. Dziś, poza nieustannym zaangażowaniem w rozwój kobiet i włączaniem ich w życie społeczne, Chloé skupia się na wywieraniu pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko.


We wszystkich projektach Chloé, tak w modzie, jak i w zapachach, Dom pracuje nad tym, aby zredukować swój negatywny wpływ na środowisko. Twórczość i wartości harmonizują ze sobą w nowy znaczący sposób. 

Nowy zapach, Chloé Eau de Parfum Naturelle, dołączający do kolekcji sygnowanej przez Chloé, odzwierciedla to podejście. Ten w 100% naturalny zapach stworzono ze składników pozyskiwanych w sposób etyczny, a opakowania opracowano w taki sposób, aby wywierały mniejszy wpływ na środowisko. Nowoczesna drzewna róża Chloé powraca w pełnym rozkwicie, współbrzmiąc z aurą współczesności.


Nowa Woda Perfumowana Chloé odzwierciedla powrót do czystej i prostej formy. Ponieważ kryteria formuły naturalnego pochodzenia wymagają ograniczonej gamy składników, jej skład można uznać za wielkie osiągnięcie. Kompozycja Chloé Eau de Parfum Naturelle jest wegańska, stworzona w 100% ze składników zapachowych pochodzenia naturalnego i alkoholu pochodzenia naturalnego oraz z wody. Nie zawiera filtrów ani sztucznych barwników, jedynie wysokiej jakości surowce dobrane z odpowiednią starannością.

Chloé Eau de Parfum Naturelle afirmuje autentyczną kobiecość, która ewoluuje w harmonii z naturą. Kobieta Chloé wie, jak potężna, a jednocześnie delikatna jest natura; czerpie z niej siłę, a jednocześnie ma świadomość, jak sumiennie należy ją chronić. Przyroda jest zarówno jej inspiracją, jak i oddechem. 


Emblematem zapachów Chloé była zawsze świeża, fasetowana, niepowtarzalna róża. Ten autentyczny kwiat wysuwa się na plan pierwszy w nucie serca nowego zapachu, który jest dziełem kreatora Michela Almairaca. Róża jest tu obecna w swej w najszlachetniejszej odmianie, uprawianej na ekologicznej farmie w Bułgarii.

Kiedy róża łączy się z neroli, powstaje aksamitny bukiet, który uwydatnia żywiołową świeżość cytronu i pączków czarnej porzeczki. Łagodny, słoneczny absolut mimozy jednoczy zmysłowo kwiatowy charakter zapachu z wyrazistą wibracją cedrowych nut głębi. 

Ta intensywna, lecz zarazem wyrafinowana kompozycja wywołuje długotrwałe wrażenie, które utrzymuje się przez wiele godzin. Oprócz róży, starannie dobrano również kilka innych składników. Na przykład esencje cytronu i neroli produkuje się na zrównoważonych plantacjach w Maroku i we Włoszech.


Czyste linie i fale inspirowane słonecznymi plisami sprawiają, że flakon sygnowany przez Chloé wydaje się znajomy. Dziś zaakcentowano go świeżym, dopasowanym odcieniem zielonoszarym, który pojawia się zarówno na opakowaniu zewnętrznym, jak i na wstążce zawiązanej wokół szyjki flakonu 

Legendarny flakon zinterpretowano po raz kolejny, aby zmniejszyć jego negatywny wpływ na środowisko dzięki materiałom z odzysku: 25% szkła we flakonie, 100% poliestru we wstążce i 40% kartonu w pudełku pochodzi z materiałów pochodzących ze recyklingu.


Uosobieniem kobiety Chloé jest Lucy Boynton, która pojawia się w naturalnej scenerii w nowej kampanii reklamowej w reżyserii Jonathana Alrica - członka duetu The Blaze. Grupa skomponowała również muzykę, która wyznacza rytm klipu: Breathe. 

Brytyjska aktorka wciela się w kobietę Chloé w zgodzie z jej autentycznością: ta kobieta ceni to, co najważniejsze, zanurzona jest w naturalnym świecie przepełnionym siłą i energią. Jej motto brzmi: „Moja natura, moja siła”. Czuje się wolna i odnowiona. Będąc całkowicie w swoim żywiole, kobieta Chloé dzieli się tą chwilą z innymi ludźmi, afirmując ich wspólnotę. Jej symbiozę z otoczeniem odzwierciedla oryginalna czarno-biała fotografia: poetycka wizja spontanicznej bohaterki, która siedzi na szczycie swojego emblematycznego drzewa, stanowi rozbrajająco naturalny portret.