wtorek, listopada 10, 2020

Tak doskonały, jak Ty czyli Marc Jacobs Perfect


Nowy zapach marki Marc Jacobs Fragrances Perfect to zapach o swawolnym i zaskakującym charakterze. Perfect afirmuje optymizm, samoakceptację i oryginalność. Inspiracją do jego stworzenia była mantra samego Marca Jacobsa: „Jestem doskonały taki, jaki jestem”, którą symbolizuje słowo „perfect” wytatuowane na jego nadgarstku. Zapach Perfect Marc Jacobs, tak jak tatuaż projektanta, jest afirmowaniem i wyrażaniem własnego, prawdziwego ja. To wielobarwna historia kontrastów, wiernie oddająca styl Marca Jacobsa, odzwierciedlony w kampanii reklamowej, zapachu oraz niezwykłym flakonie.

„Umieściłem na nadgarstku słowo perfect, bo gdy spoglądam na siebie - żałując, że nie mogę być lepszy - chcę, żeby przypominało mi, że mogę przecież powiedzieć: nie, jestem dokładnie taki, jaki powinienem być w tym momencie. So, perfect” - Marc Jacobs.
Zapach Perfect jest nowoczesny, promienny i kobiecy. Perfect Marc Jacobs to kojąca kwiatowa kompozycja o uzależniającym charakterze. Perfect, to niekonwencjonalne, lecz harmonijne zderzenie akordów świeżych i kwiatowych z łagodnymi i gładkimi. Zapach otwiera się soczystymi nutami rabarbaru i rozświetlonego żonkila, po których wyłania się kojące serce wypełnione mlekiem migdałowym. W głębi drewno cedrowe i cashmeran tworzą łagodną, długotrwałą nutę bazy o wykończeniu otulającym niczym kokon. Zapach Marc Jacobs Perfect nie jest Tym, czego się można by się spodziewać, ale jest wszystkim tym, czym powinien być.


Flakon Perfect Marc Jacobs, wierny stylistyce marki Marc Jacobs, stanowi eleganckie połączenie elementów klasycznych i zaskakujących. Jego masywna szklana podstawa nawiązuje do wdzięku i szyku klasycznych perfum we flakonach z kopułowymi ramionami i pozłacanym kołnierzem. Wewnątrz migocze różowy płyn, który rozświetla pomysłowo zarysowane krawędzie.



Wierzchołek z korkiem oszlifowanym niczym kryształ zwieńczono kolekcją przypadkowo dobranych, eklektycznych, wielobarwnych charmsów. Każdy z nich, wybrany przez samego Marca, stanowi akcent zuchwałego stylu projektanta.


Opakowanie zewnętrzne jest odą do zabytkowych kartoników perfum. Pudełeczko w delikatnie różowym, matowym odcieniu zdobi oryginalna pastelowa ilustracja flakonu Perfect Marc Jacobs - dzieło nowojorskiej artystki Jacky Blue.


Kampania reklamowa Perfect Marc Jacobs czerpie inspirację z mantry Marca, jako ilustracja autentyczności i samouwielbienia. Wystąpiła w niej wschodząca gwiazda, brytyjska modelka Lila Moss - córka supermodelki Kate Moss. Towarzyszy jej 42-osobowa grupa osób wybranych w otwartym castingu, ogłoszonym w mediach społecznościowych.

Sesję zdjęciową wykonał w Nowym Jorku kultowy już w świecie mody fotograf - Jürgen Teller, który pracował pod kreatywnym zwierzchnictwem Katie Grand. Kampania reklamowa stanowi dynamiczny kolaż portretów i winietek ilustrujących kontrastujące piękno i indywidualizm osób, które wzięły udział w sesji.


Już wstępne nuty kompozycji Marc Jacobs Perfect zachwycają odważnymi tonami aromatycznego, soczystego rabarbaru, który w połączeniu z wyjątkowym, zielonym zapachem narcyza o miodowych nutach tworzy idealny duet w tym niezwykle kobiecym zapachu. Mleko migdałowe nadaje całości kremowej zmysłowości, a kaszmir otula zmysły aksamitnym, drzewnym aromatem. To zapach perfekcyjny w każdym calu - od niezwykłego, lekko słodkiego aromatu poprzez niezwykły design flakonu, który sprawia, że chcesz mieć go na swojej toaletce.