Dolce&Gabbana przedstawia nową, tym razem lżejszą interpretację kultowego już zapachu The One Eau de Toilette, która dosłownie zaprasza do zanurzenia się w kobiecym świecie. The One Eau de Toilette jest czarującym, bardzo zmysłowym zapachem, który zawiera akcent świeżości podkreślający główną nutę lilii Madonny. Bardziej żywotny niż kiedykolwiek kwiatowy zapach, został pozyskany przez twórcę perfum Michaela Girarada, by stworzyć nową uzależniającą zmysłowość.
W Dolce&Gabbana The One - białe kwiaty lilii Madonny pokryte złotym pyłkiem spotykają się z włoską bergamotką, esencją mandarynkową, jedwabistym liczi i soczystą białą brzoskwinią. Specjalnie destylowana esencja ylang moheli jest wzmocniona delikatnym kwiatem pomarańczy i absolutem siana doprawionego miodem, tak by wzmocnić różne oblicza zapachu lilii.
Wykończenie wanilią, wetiwerem i piżmem otula ten bujny bukiet zmysłowością. Linia The One obejmuje także wodę perfumowaną skomponowaną przez Christine Nagel, która zapewnia głębsze doznania zapachowe, której serce lilii Madonny kontrastuje z uwodzicielską wanilią połączoną z nutami ambry i piżma. Największą intensywność linia osiąga w The One Essence Michela Girarada, pełnej przepychu wariacji na temat białych kwiatów sygnowanych zapachem lilii Madonny skojarzonych z esencją konwalii.
Opakowanie nowej wody toaletowej nawiązuje do klasycznego, jakkolwiek nowy flakon jest wyższy, ma smukłą i elegancką linię. Geometryczny złoty korek, lśniące czarne logo i złoty kartonik są powtórzeniem kodów kolorystycznych marki.
Utalentowana brytyjska aktorka Emilia Clarke dołącza do rodziny Dolce&Gabbana jako nowa ambasadorka zapachu. Zamieszczając na Instagramie zakulisowe zdjęcie z kampanii, aktorka pisze: „Mój szeroki, pełen zachwytu uśmiech jest zasługą Dolce&Gabbana – oni wiedzą jak z brytyjskiej dziewczynki zrobić włoską księżniczkę”. Emilia Clarke wzbogaca kampanię swoim naturalnym ciepłem i uśmiechem, któremu nie sposób się oprzeć. Jej świeża naturalna uroda i autentyczne emocje doskonale odzwierciedlają istotę the One. Emilia jest kobietą Dolce&Gabbana.
Targ w Neapolu, złote śródziemnomorskie słońce, rozpychający się uliczni grajkowie i sprzedawcy, a wśród nich rodziny rozkoszujące się znakomitym włoskim jedzeniem i wspaniałą atmosferą. W tłumie pojawia się Emilia Clarke: wielka gwiazda i zniewalająca piękność, ale także radosna, ciepła, spontaniczna młoda kobieta, która potrafi cieszyć każdą chwilą i żyć pełnią życia. Jej promienny uśmiech nieustannie błyszczy na ekranie, ona jest the One.
Nowa kampania The One została nakręcona na ulicach miasta z udziałem zwykłych neapolitańczyków przez włoskiego reżysera Matteo Garrone znanego dokumentalnego stylu. Oprawą muzyczną dla filmu jest włoski swingująco - jazzujący utwór z 1965 roku “Tu vuò fa’ l’americano”. Pełna życia, rozkoszna kampania odzwierciedla to co najprawdziwsze we włoskiej kulturze: świat, w którym każdy może być The One.
Kurcze, ciekawe jak pachnie:)
OdpowiedzUsuńnietuzinkowo - nie jest to słodki zapach i chociaż w takich gustuję, to ten jednak ma w sobie coś intrygującego
UsuńKlasyczny The One to zapach, ktorego nigdy nie zapomne. Niesamowicie gleboki i sexy. Koniecznie musze zapoznac sie z nowoscia :D A tak z innej beczki to ostatnio cos czesto perfumiarze tworza nowe wersje hitow co nie? :D
OdpowiedzUsuńczyżby nie mieli pomysłów ahahahah? Ten jest podobny do klasycznej wersji ale lżejszy - taki dzienniak
Usuńdla mnie ten zapach to delikatność i świeżość <3
OdpowiedzUsuńi piękne eleganckie opakowanie
Usuńja muszę się wkońcu zakolegować z zapachami D&G :)
OdpowiedzUsuńchyba warto :) bo sa bardzo różne
UsuńSesja zdjęciowa genialny ma klimat! Ciekawe jak pachnie to złotko :)
OdpowiedzUsuńno i Łuki o to chodziło - taki miał byc klimacik - fajnie, że doceniłeś i zauważyłeś
UsuńEmilia Clark jest dla mnie ostatnio ideałem kobiecości - jej pewność siebie powala na kolana :)
OdpowiedzUsuńjest przepiękna i bardzo urocza w tej kampanii. Ja jeszcze lubię Lily James w kampaniach Burberry
UsuńŚwietna jest ta reklama.. W końcu jest dynamicznie, żywiołowo.. wiesz.. na zasadzie ciesz się z życia a nie stój w kącie z rozdziawionymi ustami i czekaj aż Cię poderwie jakiś lowelas! Sama się poderwij do życia.. No fajnie jest!
OdpowiedzUsuńZnam klasyczną odsłonę. Nie jest moim ulubieńcem ale na pewno doceniam kunszt :)
o kurczaki - powinnaś pisać historyjki uśmiałam się z tego lowelasa!!!! Ale masz rację - kampania jest taka pełna życia, zabawy i muzyki aż słyszę w tle "Tu vuò fa’ l’americano" - kocham ten kawałek
UsuńMam klasyczną wersję The One i przy najbliższej okazji zapoznam się z nową odsłoną :)
OdpowiedzUsuńKoniecznie a ja zapoznam się z klasyczną bo jej nie znam :)
Usuń