Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies

niedziela, października 07, 2018

Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies

Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies jednoczy i inspiruje ludzi na całym świecie w swojej misji, jaką jest stworzenie świata bez raka - jest to wizja, którą Evelyn H. Lauder zaczęła urzeczywistniać ponad 25 lat temu, gdy współtworzyła ikoniczną Różową Wstążkę oraz rozpoczynała działalność Kampanii w 1992 roku. W tym roku, już po raz 26, Polski oddział Estée Lauder Companies realizuje Kampanię Różowej Wstążki, do której poza markami  Estée Lauder Companies dołączyli również wspaniali Partnerzy. 


Co 19 sekund gdzieś na świecie u jednej kobiety diagnozowany jest rak piersi. Dla tych, które słyszą diagnozę, czas nabiera zupełnie nowego znaczenia. Rak piersi dotyczy nas wszystkich. Matek i babć. Córek i synów. Sióstr, braci, ojców, przyjaciół i rodziny. Wszyscy zostajemy dotknięci tą chorobą i wszyscy jesteśmy zgodni, że: Czas Pokonać Raka Piersi! 

W życiu czas jest czymś uniwersalnym, stałym. Jest skończony, cenny i nie można go kupić. Każdy z nas chciałby mieć go więcej. Czas zacząć działać; czas poprawić edukację. Czas, aby opracować leczenie i nowe formy terapii. Czas ufundować wiodące na całym świecie badania, które przybliżą nas do odkrycia leku. Czas, by odkryć więcej wskazówek o przyczynach i zapobieganiu. Czas, aby pacjenci i osoby, które już wyzdrowiały otrzymały lepsze, zdrowsze życie. Jeśli nie teraz, to kiedy?


W Polsce Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie od 26 lat Polski oddział Estée Lauder Companies szerzy świadomość o raku piersi oraz zbiera fundusze na naukowe badania medyczne. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg a do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.

Estée Lauder Companies oraz niektórzy Partnerzy oferujący limitowane edycje swoich produktów z Różową Wstążką, przekażą fundusze na wsparcie kontynuacji badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi The Estée Lauder Companies w Polsce składa się z kilku obszarów działań, bardzo silnie ze sobą związanych. Realizowane są one dzięki różnego rodzaju Partnerstwom i aktywnościom.


Marka Bobbi Brown wspiera Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi oferując zestaw przepięknych pomadek. Pinks with Purpose Lip Colour Duo występuje w dwóch odcieniach Original Lip Color: Sandwash Pink oraz Pink. Sugerowana cena detaliczna: 205 zł.


Limitowana edycja serum Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II z różowym brelokiem. Advanced Night Repair to najlepsze serum pielęgnacyjne od Estée Lauder na noc dla każdej kobiety. Maksymalizuje ono moc naturalnych mechanizmów regeneracyjnych skóry i pozostawia cerę gładką, promienną, młodzieńczą. Limitowana wersja serum Advanced Night Repair zawiera różowy brelok z frędzlami ze skóry ekologicznej, dzięki któremu klientki będą mogły pokazać swoje wsparcie dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi. Sugerowana cena detaliczna: 450 zł.


Estée Lauder Powerful Pink Color Collection. Podkreśl swoją pewność siebie pełnymi ustami i błyskiem w oku. Twórz wiele odsłon makijażu przy pomocy dzięki tej jedynej w swoim rodzaju kolekcji kosmetyków. Sugerowana cena detaliczna: 210 zł.


La Mer Cleansing Micellar Water. Ta lekka, odświeżająca woda micelarna inspirowana morzem usuwa zanieczyszczenia i pozostałości makijażu, pozostawiając skórę promienną i głęboko oczyszczoną. Sugerowana cena detaliczna: 220 zł.


Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są najważniejsi partnerzy detaliczni Estée Lauder Companies, czyli perfumerie Douglas oraz Sephora. Jak co roku w październiku 2018 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas), Bobbi Brown (salon firmowy i Perfumerie Douglas), Bumble and bumble, a także Origins (Dostępność: Salony Firmowe Origins, Perfumerie Sephora) oraz po raz pierwszy GLAMGLOW® oraz Jo Malone London (wyłącznie w wybranych Perfumeriach Douglas). 


20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi. Nieodłącznym elementem Kampanii od 26 lat są różowe wstążeczki (wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu) jako symbol zdrowych piersi. Wstążeczki te będą rozdawanie od 1 października 2018 r. we wszystkich Perfumeriach Douglas, Perfumeriach Sephora oraz salonach firmowych Estée Lauder, Clinique, Bobbi Brown i Origins.

Partnerami Kampanii są również następujące firmy: LOT, Restauracja Belvedere, Ania Kruk, Cardio Bunny, Elixa, Jet Story,  Be Juicy, Lamy, Moleskine, Medicover, Lourse, Poczta Kwiatowa, Millefiori Milano, Qchnia Artystyczna, Risk Made in Warsaw, Yankee Candle, Wittchen oraz Miasto Stołeczne Warszawa. 


Hasłem przewodnim tegorocznej Kampanii są dwa hastagi #TimeToEndBreastCancer oraz #CzasPokonaćRakaPiersi, dlatego też zachęcam Was do dzielenia się Kampanią oraz świadomością poprzez dodawanie ich  Waszych Social Media. Przyłączmy się zatem do tej jakże szczytnej akcji!


Wyjątkowym i unikatowym na skalę światową elementem Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi będzie ÓSMA już edycja płyty muzycznej „in PINK” stworzona wspólnie z Maciejem Ulewiczem i Magic Records oraz Universal Music Polska.

#TimetoEndBreastCancer
#CzasPokonaćRakaPiersi

Produkty zaprezentowane w poście otrzymałam od Estée Lauder Companies.
Czas na sexy błysk z GlamGlow #GLOWPOWDER

środa, października 03, 2018

Czas na sexy błysk z GlamGlow #GLOWPOWDER

Nie wystarczy bywać. Trzeba zabłysnąć! GLOWPOWDER™ - nowa paleta kosmetyków z kwasem hialuronowym od najbardziej seksownej marki, czyli GLAMGLOW® sprawi, że Twoja cera rozjaśni się promiennym blaskiem. To pierwsza paleta rozświetlająca tej niezwykłej marki kosmetycznej. GLOWPOWDER™ to produkt, bez którego już wkrótce nie będziesz mogła się obejść. Ja już nie mogę. 


GLOWPOWDER™ to innowacyjna, ultranowoczesna paleta rozświetlających pudrów hybrydowych obejmująca trzy uzupełniające się odcienie rozświetlające - Pearl Glow, Nude Glow oraz Sun Glow, które można stosować na twarz oraz na całe ciało. Wszystkie pudry idealnie współgrają z każdą karnacją, można je łączyć i zestawiać jak również nakładać pojedynczo.


Dzięki formule zawierającej kwas hialuronowy, złotą glinkę brazylijską, kamienie szlachetne i TEAOXI® Vitalflower Complex, uniwersalne pudry rozpraszają światło, maskują niedoskonałości, wygładzają skórę i ulepszają jej teksturę. Pudry nie zawierają parabenów, ftalanów oraz siarczanów.


★ ROZŚWIETLAJ ★ OPTYMALIZUJ ★ ZMIĘKCZAJ★
 
Nałóż odcień PearGlow na kości policzkowe oraz łuk Kupidyna - rozświetl swoje seksowe miejsca! Nałóż Nude Glow zamiast różu na policzki a pokryją się cudowną i delikatną poświatą opalenizny. Sun Glow nałożony na obojczyk w wystających punktach sprawi, że zostaniesz królową nocy.  

Słodkie, różowe i bardzo seksowne opakowanie z gumy nigdy się nie zniszczy. Nawet podczas niefortunnego upadku sprawi, że nasze drogocenne pudry pozostaną nienaruszone. Same pudry są bardzo mocno napigmentowane ale ich moc na skórze możemy stopniować. Ja wybieram bardzo delikatne rozświetlenie na kościach policzkowych i w kącikach oczu. Dzięki czemu spojrzenie staje się świeże, wypoczęte a skóra nabiera zdrowego blasku. Paleta GlamGlow GLOWPOWDER™ kosztuje 169 zł a możecie ją kupić w drogeriach Sephora oraz Douglas. 

#IAMWOMEN czyli Calvin Klein Women

poniedziałek, października 01, 2018

#IAMWOMEN czyli Calvin Klein Women

Marka Calvin Klein czerpie inspirację z wielowymiarowej tożsamości współczesnej kobiecości, z rzeczywistości nowoczesnych kobiet, z ich niezliczonych interpretacji, by wykreować najnowszy zapach Calvin Klein Women - pierwszy zapach stworzony przez Rafa Simonsa, dyrektora kreatywnego marki Calvin Klein. Każda kobieta czerpie bowiem inspirację z innych kobiet, aby aby się zmienić. Zapach Calvin Klein Women powstał właśnie z inspiracji kobietami - ich różnorodnością, pluralizmem połączonym z indywidualnością, wolnością, postulatem opierania się definicji i życiem według własnych zasad.


Calvin Klein Women  to połączenie siły z delikatnością, świeżości ze zmysłowością. Zapach, zabarwiony na jasnoróżowy kolor, skonstruowano wokół trzech podstawowych składników: delikatnych płatków kwiatu pomarańczy, świeżych owoców (zdrewniałych torebek) eukaliptusa i intensywnego drewna cedrowego z Alaski. Składniki te połączono z czarnym pieprzem i olejkiem cytrynowym, bukietem magnolii wielkokwiatowej i absolutem jaśminu, a także z uwodzicielską mocą olejku eterycznego Olibanum i Ambrox® Super. 

Wyrażając etos Calvin Klein Women , każdy składnik jest afirmowany i traktowany z szacunkiem: pojedynczy składnik jest równie ważny jak kompozycja i żaden nie może istnieć bez drugiego. Połączono je w celu stworzenia zaskakującego i niepowtarzalnego zapachu drzewno-kwiatowego, co stanowi sprzeczność pojęć. W tym dynamicznym i nowoczesnym zapachu użytkownik odkrywa wewnętrzną dwoistość, ciągłe napięcie między różnymi elementami i mariaż przeciwieństw. I jako taki zapach ten stanowi olfaktoryczny portret wielowarstwowej idei kobiecości.


Flakon i opakowanie zewnętrzne Calvin Klein Women  to hybryda, która wyraża kreatywną tożsamość marki Calvin Klein, według Rafa Simonsa. Praca Simonsa konsekwentnie przekracza granice między światem sztuki i mody, a tu dodano jeszcze język klasycznej perfumerii. Flakon zapachu, stworzony przez Suzanne Dalton we współpracy z Anne Collier, przepełnia ponadczasowa kobiecość. 

Flakon z masywnego szkła ma ergonomicznie zaokrąglony kształt oraz srebrny pierścień i pompkę, które nawiązują do tradycyjnych archetypów perfumiarstwa. Równocześnie zgłębia i burzy estetyczne kody, wyraża poszanowanie wobec tradycji i rzuca jej wyzwanie. Flakon konfrontuje te odniesienia do przeszłości nowym elementem: graficznym, ponadwymiarowym korkiem w kształcie dysku, który stanowi tło dla fotograficznego nadruku Anne Collier. Ten flakon niczym objet d’art zaciera granice między sztuką i modą, łączy wizualny język współczesnej fotografii z odwiecznymi wyobrażeniami na temat kobiecości. Odrzuca konformizm, przez co kontynuuje tradycję łamania reguł i przekraczania granice, co jest synonimem marki Calvin Klein.


Grafika na flakonie i opakowaniu zewnętrznym Calvin Klein Women  to dzieło artystki Anne Collier. Ukazuje kobiece oko patrzące na świat. Przeobraża się w różnych inkarnacjach, stanowi kontrapunkt dla fascynacji Rafała Simonsa sztuką współczesną, jego transformację dzieł takich artystów jak Andy Warhol w projektach ubiorów. Tu dzieło Collier ukazano na okrągłym korku, który staje się obiektem sztuki, oraz na białym opakowaniu, które stanowi niekonwencjonalną ścianę galerii w miniaturze.

W swoich pracach Collier zastanawia się, co to znaczy być kobietą i jak przedstawiano kobiety w sztuce, reklamie i mediach. Oko jest w jej pracach powracającym motywem i jest ściśle powiązane z mechanizmami aparatu. Dla Collier oko to próg między naszym życiem wewnętrznym i zewnętrznym, między naszymi pragnieniami a realiami dnia codziennego.


W kampanii Calvin Klein Women występuje 6 cudownych i charyzmatycznych kobiet - młode aktorki Saoirse Ronan i Lupita Nyong'o, divy estrady Eartha Kitt oraz Nina Simone, legendarna Katherine Hepburn a także niepowtarzalna Sissy Spacek. Każda z nich uosabia to, czego poszukiwał Rafe Simmons i stanowi wielką inspirację dla wszystkich kobiet na świecie.


Jeśli lubicie drzewno kwiatowe kompozycje, w których czuć zarówno drzewo pomarańczy, jak i drewno cedru, to ten świeży ale tez i enigmatyczny zapach z pewnością trafi do Waszych serc i nosków. Calvin Klein Women to ciekawa olfaktoryczna podróż poprzez biografie tych niezwykle inspirujących kobiet i fantastyczna premiera tej jesieni. Calvin Klein Women to zapach, który długo utrzymuje się na skórze i sprawia, że każda z nas staje się kobietą godną naśladowania.
Odnadź swój kolor czyli podkład i stick YSL All Hours

czwartek, września 27, 2018

Odnadź swój kolor czyli podkład i stick YSL All Hours

O podkładzie YSL Encre De Peau All Hours pisałam już jakiś czas temu. Ale teraz przychodzę ze wspaniałą wiadomością dla wszystkich miłośniczek idealnego krycia bez efektu maski. Od niedawna, podkład YSL Encre De Peau All Hours poszerzył swoją gamę kolorystyczną a marka YSL wprowadziła jako dopełnienie - totalną nowość All Hours Foundation Stick.


Na czym polega rozszerzenie gamy kolorystycznej  YSL Encre De Peau All Hours? Marka YSL dla ułatwienia naszego wyboru idealnego koloru, stosuje w przypadku swoich podkładów trzy grupy odcieni: B (beige) - odcienie zarezerwowane dla neutralnych/beżowych tonów, BR (beige rose) - odcienie z chłodnymi/różowymi tonami oraz BD (beige dore) odcienie z ciepłymi, złotymi tonami. Od teraz paleta odcieni podkładu YSL Encre De Peau All Hours stała się bogatsza, więc bez trudu każda z nas odnajdzie swój idealny kolor.


YSL All Hours Foundation Stick to pierwszy matujący podkład w sztyfcie z kultową już formułą Yves Saint Laurent. All Hours Foundation Stick od Yves Saint Laurent to również pierwszy matowy podkład w sztyfcie, który gwarantuje nam 24 godzinne, perfekcyjne wykończenie. Sztyft gwarantuje nam efekt ujednolicenia cery bez nieestetycznego efektu maski. Jego ultra-kremowa pudrowa formuła idealnie stapia się ze skórą, dzięki czemu uzyskujemy cudowne uczucie komfortu oraz welurowe wykończenie.

Wzbogacony o bardzo napigmentowaną wodoodporną formułę, sztyft YSL All Hours neutralizuje nadmiar sebum oraz zapobiega świeceniu się twarzy przez długie godziny. To idealny produkt do noszenia w torebce i poprawek makijażu w ciągu dnia - sztyft możemy dobrać w odcieniu idealnie pasującym do naszego podkładu.

Dla przypomnienia, jeśli nie czytaliście poprzedniej recenzji podkładu YSL Encre De Peau All Hours, oferuje wodoodporne i totalnie matowe wykończenie. Podkład YSL Encre De Peau All Hours zawiera wysoką ilość drobnych pigmentów, które zapewniają dobre krycie przez kilkanaście godzin w różnych warunkach pogodowych i sytuacyjnych. Wzbogacony jest żywicą silikonową, która nadaje skórze efekt rozproszenia światła tym samym pięknie ją rozświetlając. 


Podkład YSL Encre De Peau All Hours zabezpiecza skórę przed błyszczeniem na wiele godzin dając przy tym efekt matowego wykończenia makijażu. Zmniejsza widoczność porów a cera po jego nałożeniu jest aksamitna, wygładzona i wygląda bardzo promiennie. Co ważne - podkład zawiera również filtr ochronny SPF 20. YSL Encre De Peau All Hours najlepiej aplikować na skórę mokrą gąbeczką.


Podkład YSL Encre De Peau All Hours jest bardzo wydajny - już niewielka jego ilość wystarcza aby równomiernie pokryć skórę twarzy. Podkład nie zbiera się w załamaniach, zmarszczkach a także nie podkreśla suchych skórek. Jest ideałem do cery mieszanej. Przy cerze suchej - będzie jednak wymagał kremu nawilżającego lub bazy.  Jeśli szukacie idealnie kryjącego i matującego podkładu oraz macie skórę mieszaną lub tłustą, to gama YSL All Hours jest właśnie tym, czego szukacie.

Caudalie Vinosource czyli nawilżenie, odżywienie i ukojenie

wtorek, września 25, 2018

Caudalie Vinosource czyli nawilżenie, odżywienie i ukojenie

Winogronowa rozkosz to właśnie francuska marka Caudalie, która narodziła się z miłości do winogron. Seria Caudalie Vinosource to seria przeznaczona do skóry suchej oraz bardzo suchej, która oferuje nam kilka różnych wariantów nawilżenia - od delikatnego po bardzo mocne. Czy wiecie co to znaczy caudalie [kodali]? To jednostka pomiaru długości utrzymywania się aromatu wina w ustach po jego spożyciu. Wina najlepszych gatunków i marek rozpoznaje się właśnie po wysokiej liczbie caudalie. A kosmetyki Caudalie to również najwyższy gatunek pielęgnacji.


W kolekcji Caudalie Vinosource znajdziemy 6 kosmetyków nawilżających - od delikatnego sorbetu, który możemy stosować na dzień poprzez  krem do skóry suchej, bardzo suchej, serum SOS oraz odżywczy olejek nawilżający na noc. Ja postawiłam na trzy kremy, które idealnie sprawdziły się w codziennej pielęgnacji skóry po tym upalnym lecie. 


Caudalie Vinosource Moisturizing Sorbet krem sorbet nawilżający o delikatnej, lekko żelowej konsystencji, dzięki technologii „quick break” w kontakcie ze skórą zamienia się w wodny kompres o działaniu kojącym, nawilżającym oraz wzmacniającym. Idealnie i szybko się wchłania pozostawiając skórę nawilżoną ale i delikatnie zmatowioną, dlatego też ten krem najlepiej stosować na dzień - pod makijaż. Stanowi bowiem idealną bazę pod każdy podkład. 


Caudalie Vinosource Moisture Recovery Cream odżywczy krem wtapiający to odżywczy zabieg niczym z gabinetu kosmetycznego. Wzmacnia i odżywia skórę w głębokich warstwach. Odbudowuje warstwę hydrolipidową oraz wzmacnia funkcję ochronną naskórka. Po jego zastosowaniu skóra jest miękka i jędrna przez cały dzień. Ten aksamitny krem odżywczy o bardzo wysokiej zawartości naturalnych składników (do 97%) dostarcza suchej skórze właściwą dawkę roślinnych składników lipidowych. Dzięki czemu skóra jest odżywiona i promienieje. 


Caudalie Vinosource Intense Moisture Rescue Cream to aksamitny krem do zadań specjalnych. Przeznaczony do skóry suchej i bardzo suchej - stosuję go więc na noc, gdy potrzebuję wyjątkowo mocnej dawki nawilżenia. To zabieg otulający dla naszej skóry. Odżywia głębokie warstwy skóry i chroni przed jej przesuszaniem. Odbudowuje warstwę hydrolipidową oraz wzmacnia funkcję ochronną naskórka. Natychmiastowym po nałożeniu skóra odzyskuje komfort i ukojenie. Ten krem otula suchą skórę jak „puchowa pierzynka” przez cały rok lub w trudnych warunkach klimatycznych (mróz, wiatr, słońce). Będzie stanowił idealną pielęgnację zwłaszcza zimą, gdy nasza skóra będzie skuch od mrozu i wiatru. A latem, po kąpieli słonecznej da nam ukojenie po nadmiernej ekspozycji na słońce. 


Caudalie Vinosource Serum S.O.S to mocna kuracja nawilżająca dla bardzo przesuszonej skóry. Nawilżające Serum S.O.S Vinosource nieprzerwanie gromadzi i rozprowadza wodę w głębokich warstwach naszej skóry, by przywrócić jej wodną równowagę. Dzięki temu, z każdym dniem (a raczej nocą, bowiem stosuję je na noc) skóra staje się bardziej jędrna i odświeżona. Serum ma rzadką, lekko wodnistą konsystencję i po chwili wchłania się całkowicie. Nie pozostawia lepkiego filtru na skórze. Na serum najlepiej jest zastosować jeden z kremów Caudalie z serii Vinosource. To zagwarantuje nam mega dawkę nawilżenia na długi czas.


A ten cudowny balsam do ust w odcieniu Innocence (niewinność) z serii French Kiss - nie tylko nawilża i chroni usta ale daje im również delikatny różowy kolor. To połączenie pielęgnacji z makijażem - idealnie sprawdzi się zimą, gdy nasze spierzchnięte usta będą wołały o nawilżenie. Balsamy do ust French Kiss wnikają w usta, aby jednym ruchem zapewnić im nawilżenie i ochronę. French Kiss Innocence sprawdzi się w każdej sytuacji. Zapewnia ustom delikatne, błyszczące wykończenie i podkreśla ich naturalne piękno. Teraz czas na francuskie pocałunki!

Zajrzyjcie koniecznie do sklepu internetowego Caudalie www.pl.caudalie.com a gwarantuję Wam, że totalnie przepadniecie. Drogocenna moc winorośli zawarta w tych kosmetykach może uzależnić.

Podróż w nieznane czyli OPI Peru Collection

niedziela, września 23, 2018

Podróż w nieznane czyli OPI Peru Collection

W tym sezonie OPI zabiera nas w podróż do jednego z najpiękniejszych miejsc na ziemi i odkrywa przed nami prawdziwie peruwiańską paletę barw. Peru to niezwykłe krajobrazy i niepowtarzalne doznania, które na długo pozostają w pamięci. Marka OPI dzięki swojej najnowszej kolekcji w piękny sposób zapoznaje nas ze wszystkimi urokami tego zakątka świata.


Naturalne piękno i artystyczna atmosfera Peru odczuwalne są na każdym kroku: od wspaniałych miejsc geologicznych, takich jak Rainbow Mountain, po ruiny Inków z Machu Picchu. Głębokie korzenie starożytnej kultury widoczne są w peruwiańskiej architekturze, jedzeniu i modzie, a teraz także w pięknych kolorach, które będziemy nosić na naszych paznokciach.


Ta kolekcja to niesamowita mieszanka kolorów - od tych, które przywołują ziemiste i piaszczyste krajobrazy Peru, po zgaszone fiolety: Machu Peach-u, Somewhere Over the Rainbow Mountains, Suzi Will Quechua Later!, Seven Wonders of OPI.


W kolekcji znajdują się także odcienie, które powstały na skutek inspiracji kolorami bogato zdobionych tkanin, ręcznie wyrabianych przez rzemieślniczki zamieszkujące peruwiańskie wyżyny: Lima Tell You About This Color!, Alpaca My Bags, Don’t Toot My Flute, Grandma Kissed a Gaucho.


Czerwone piaszczyste plaże z Półwyspu Paracas, kolorowe i historyczne budynki oraz peruwiańską flagę odnajdziesz w uwodzicielskich, głębokich czerwieniach i burgundach: My Solar Clock is Ticking, I Love You Just Be-Cusco, Yes My Condor Can-do! i flagowym kolorze tej kolekcji: Como se Llama?, "Peru to bez wątpienia jedno z najpiękniejszych miejsc na świecie", deklaruje współzałożycielka i ambasadorka marki OPI Suzi Weiss-Fischmann. "Kraj ten jest bogactwem kultury i piękna. Scena kulinarna tętni życiem, a Lima - stolica Peru - może poszczycić się trzema spośród 50 najlepszych restauracji na świecie. Peruwiańska moda jest równie ekscytująca, podkreślają to wspaniałe tkaniny, techniki rzemieślnicze i delikatne detale."


Twarzą kolekcji OPI Peru jest peruwiańska modelka Juana Burga, która dołączyła do OPI w podróżowaniu po tym niezwykłym kraju, pokazując jego niesamowite krajobrazy i historię. Kolekcja OPI Peru to 12 nowych odcieni w trzech formułach: klasycznym lakierze OPI, lakierze o przedłużonej trwałości Infinite Shine i systemie trwałego lakieru GelColor.