Magiczna fuksja ORLY Color Blast Bright Purple Luxe Shimmer

niedziela, lipca 09, 2017

Magiczna fuksja ORLY Color Blast Bright Purple Luxe Shimmer

ORLY Color Blast to niezwykła paleta 72 kolorów lakierów do paznokci w 9 kategoriach dających na paznokciach różne wykończenia - Flash Glam Chunky Glitters, Hi-Gloss Glitters, 3D Pixel, Chrome Foils, Satin Mattes, Hyper-Bright Neons, Ultra-Luxe Shimmers, Saturated Cremes oraz Color Flip Duo Chromes. ORLY Color Blast to profesjonalne lakiery ale dedykowane do sprzedaży detalicznej, które możecie już kupić w perfumeriach Douglas. 


Najnowsze odcienie lansowane przez ORLY wiosną i latem 2017 roku to szeroka gama pastelowych oraz mocnych i soczystych odcieni. Nie byłabym sobą, gdybym nie wybrała chyba najbardziej czarującej i magicznej fuksji z holograficznym efektem - ORLY Color Blast Bright Purple Luxe Shimmer. 


Niedrogi luksus, jakim jest seria ORLY Color Blast (lakiery kosztują ok. 30 zł), modne i innowacyjne odcienie o profesjonalnej jakości, aż 72 kolory w 9 rożnych wykończeniach i teksturach pobudzających wyobraźnię to jest właśnie to, co wyróżnia markę ORLY Color Blast wśród innych profesjonalnych marek lakierów do paznokci. 


ORLY Color Blast Bright Purple Luxe Shimmer to magiczna fuksja, w której kryją się miliony holograficznych drobinek dających niezwykły efekt na paznokciach. Szybkoschnąca formuła oraz szeroki i wygodny pędzelek ułatwiają nam malowanie. 


Teraz z ORLY Color Blast Bright Purple Luxe Shimmer mój letni manicure osiągnął inny wymiar - iście kosmiczny. Uwielbiam ten efekt lśniących drobinek zanurzonych w cudownym i soczystym odcieniu fuksji. Czuję, że chociaż w tym roku nie ma lata - to jest ono na moich paznokciach. 


Warto też wiedzieć, że formuła lakierów ORLY Color Blast nie zawiera toksycznych substancji takich jak: DBP, Toluen oraz Formaldehyd. To lakiery bezpieczne dla nas i dla naszego portfela.

Zgrany duet czyli Under(cover) i  Re(cover) od Marc Jacobs Beauty

piątek, lipca 07, 2017

Zgrany duet czyli Under(cover) i Re(cover) od Marc Jacobs Beauty

Według mnie makijaż jest dodatkiem, jak buty czy torebka. To luksus, któremu kobiety uwielbiają ulegać i który podkreśla ich piękno.” To są słowa samego Marca Jacobsa - guru mody a teraz i makijażu. Nowościami uzupełniającymi kolekcję do makijażu Marc Jacobs Beauty są m.in. dwa niezwykłe produkty - mgiełka z orzechem kokosowym utrwalająca makijaż Re(cover) oraz wygładzająca baza na bazie kokosa Under(cover). 

Laura Mercier Editorial Eye Palette Intense Clays

środa, lipca 05, 2017

Laura Mercier Editorial Eye Palette Intense Clays

Kosmetyki Laura Mercier to innowacyjne produkty i legendarny kunszt makijażu. Dzięki kosmetykom tej marki każda kobieta zyskuje pewność siebie i możliwość wykreowania doskonałego makijażu zapewniającego efekt nieskazitelnej cery.


Założycielką marki jest Laura Mercier znana i ceniona artystka oraz przede wszystkim makijażystka, która opierając się na wieloletnim doświadczeniu w tworzeniu makijaży w 1996 roku stworzyła własną markę kosmetyków do makijażu i pielęgnacji: Laura Mercier™. Laura osobiście opracowała gamę produktów opartych na klasycznej, zawsze aktualnej palecie barw, której zadaniem jest eksponowanie naturalnego piękna każdej kobiety. Tak jak mawia Laura „To, co czyni Cię niepowtarzalną sprawia, że jesteś piękna”.


LAURA MERCIER EDITORIAL EYE PALETTE to zestaw 6 mocno napigmentowanych, matowych i metalicznych cieni do powiek o konsystencji gliny. Paleta dodatkowo zawiera specjalny puder, który przedłuża trwałość makijażu.

3 METALICZNE ODCIENIE: Metallik Rust, Metallik Pewter, Metallik Platinum
3 MATOWE ODCIENIE: Blackened Black, Blackened Blue, Blackened Brown


GŁÓWNE CECHY LAURA MERCIER EDITORIAL EYE PALETTE:
  • Miękka i elastyczna hybrydowa formuła przypominająca glinę idealnie się rozprowadza i stapia ze skórą
  • Specjalny puder przedłuża trwałość cieni do 8 godzin i zapobiega ich zbieraniu w załamaniach powieki
  • Cienie można bardzo łatwo ze sobą mieszać i łączyć
  • Można je stosować jak eyeliner
  • Idealnie sprawdzają się przy nakładaniu zarówno palcami jak i pędzelkiem

LAURA MERCIER EDITORIAL EYE PALETTE to totalna nowość, która właśnie ukazała się w perfumerii Douglas - jest to jednak edycja limitowana, więc jeśli macie na nią chrapkę, to musicie się pośpieszyć. Kosztuje 275 zł. 
Burberry Essentials One Brand Make-Up

poniedziałek, lipca 03, 2017

Burberry Essentials One Brand Make-Up

Marka Burberry wprowadziła wiosną tego roku kolekcję Essentials, będącej ucieleśnieniem makijażowej filozofii Burberry, której marka hołduje od początku swego istnienia. Burberry Essentials stawia bowiem na konturowanie i rozświetlenie. Twarzą nowej kolekcji jest Iris Law - brytyjska modelka i ambasadorka Burberry Beauty a prywatnie córka Jude Law oraz Sadie Frost. Kolekcja Essentials zawiera podstawowe produkty makijażowe, które pozwalają na rozświetlenie cery, podkreślenie kształtu twarzy, wydobywając tym samym naturalny blask oraz zapewniając idealnie gładkie i pełne usta.


Marka Burberry znana jest ze swego uwielbienia dla naturalnej, rozświetlonej cery. Kolekcja Essentials to zestaw niezbędnych produktów makijażowych - totalny „must have” dla osiągnięcia niewymuszonego, bardzo naturalnego naturalnego efektu rozświetlenia lansowanego przez Burberry. Kolekcja zawiera puder rozświetlający Fresh Glow Highlighter oraz innowacyjny produkt jakim jest Lip Colour Contour Pen - sztyft do konturowania i rzeźbienia kształtu ust, jak również znane już produkty z linii Fresh Glow - bazę pod pokład w płynie (pisałam o niej tutaj) oraz sztyft rozświetlający.


BURBERRY FRESH GLOW HIGHLIGHTER to lekki i rozświetlający puder z misternym koronkowym wzorem. Pozwala na uchwycenie naturalnego blasku Burberry poprzez stopniowanie rozświetlenia. Dzięki niemu uzyskujemy efekt delikatnego glow zarówno na kościach policzkowych, kącikach oczu oraz łuku Kupidyna. Oprószenie skóry tym perłowym, transparentnym pudrem rozświetli cerę i podkreśli te elementy twarzy, które naturalnie odbijają światło.

Burberry Fresh Glow Highlighter występuje w czterech odcieniach, z których dwa są wiosenną nowością - White, Nude Gold, Rose Gold (nowość), Pink Pearl (nowość). Na zdjęciach prezentuję odcień Rose Gold. 


BURBERRY LIP COLOUR CONTOUR to sztyft do konturowania i rzeźbienia kształtu ust Zainspirowany zakulisowymi technikami makijażu, sztyft Lip Colour Contour nadaje delikatny cień na linii ust, tworząc efekt pełniejszych, bardziej wydatnych ust.Specjalnie zaprojektowana wysunięta końcówka dla łatwej aplikacji zdecydowanie ułatwia konturowanie ust. Sztyft można również stosować jako podkład na usta sprawiając, że staną się gładkie i miękkie przed nałożeniem pomadki w zbliżonym kolorze. Kremowa, aksamitna i lekka lekka formuła zapewnia nawet 6 godzin nawilżenia, co sprawia, że produkt jest bardzo komfortowy i długotrwały. Dostępny w czterech kolorach w odcieniu skóry - Fair 01, Light 02, Medium 03 oraz Dark 4. 


Makijaż wykonany kosmetykami Burberry Essentials to kwintesencja subtelnej kobiecości - cudownie rozświetlona cera oraz pięknie zarysowane i pełne usta. I chociaż pomadka w odcieniu Medium nie do końca współgra z moją delikatną urodą, to jednak komfort jaki daje na ustach jest wręcz niesamowity. Na pierwszym zdjęciu mam na ustach jedną z moich ulubionych pomadek od Burberry - Full Kisses w odcieniu Nude Blush i to jest właśnie "mój" idealny kolor.

Mary Kay Całym Sercem z Kobietami i konkurs w kształcie serca

sobota, lipca 01, 2017

Mary Kay Całym Sercem z Kobietami i konkurs w kształcie serca

Kampania Mary Kay CAŁYM SERCEM Z KOBIETAMI jest częścią ogólnoświatowej kampanii Mary Kay „Beauty that Counts” (Piękno, które się liczy). Celem realizowanej od 10 lat globalnej kampanii Mary Kay jest bowiem niesienie pomocy kobietom oraz dzieciom na całym świecie. Co roku firma opracowuje produkt, z którego dochód ze sprzedaży zasila konta wybranych fundacji działających na rzecz kobiet i dzieci na całym świecie.


Zgodnie z tą misją, kampania CAŁYM SERCEM Z KOBIETAMI jest nie tylko skierowana do kobiet, ale też realizowana przez kobiety – sieć konsultantek Mary Kay w całej Polsce będzie dzielić się wiedzą na temat chorób serca wśród kobiet i edukować na temat objawów ataku serca.


Czy wiecie, że to właśnie choroby serca są główną przyczyną zgonów wśród Polek? Codziennie na serce umiera około 250 kobiet w Polsce (około 20 razy więcej niż z powodu raka piersi). Co 3 z nich umiera z powodu zawału serca. Rozpoznanie zawału u kobiet następuje średnio o 30 minut później niż u mężczyzn. 


Zawał może być bardziej niebezpieczny dla kobiet niż dla mężczyzn, przede wszystkim ze względu na trudne do zdiagnozowania objawy jakie mu towarzyszą. Bywają na tyle kłopotliwe do rozpoznania, że kobiety oraz ich otoczenie bagatelizują symptomy, które mogą świadczyć o ataku serca.


Objawy zawału u kobiet są często niejednoznaczne, mniej specyficzne niż u mężczyzn. Często są to nieswoiste objawy mogące sugerować grypę, przeziębienie lub niestrawność. Może to być ból ramienia lub karku, promieniujący do pleców lub żuchwy. Mogą pojawić się nagłe poczucie osłabienia i duszności oraz potliwość. Symptomy są na tyle niejednoznaczne, że rozpoznanie zawału u kobiety trwa średnio o 30 minut dłużej niż w przypadku mężczyzny - mówi dr Grzegorz Religa, kardiochirurg, członek zarządu Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii im. Prof. Zbigniewa Religi, która jest partnerem merytorycznym kampanii.


Specjalnie dla celów kampanii Mary Kay Polska nakręciło film, na którym można zobaczyć mamę i córkę w trakcie beztroskiej zabawy, podczas której mama zaczyna źle się czuć. Ten materiał ma zwrócić uwagę na problem chorób serca u kobiet oraz zachęcić Polki, by dowiedziały się więcej na temat objawów zawału. Filmik możecie zobaczyć TUTAJ.


W ramach programu marka Mary Kay uruchamia stronę internetową www.sercemzkobietami.pl, na której zgromadzono informacje na temat objawów, czynników ryzyka oraz profilaktyki chorób serca u kobiet. Kampanii towarzyszy produkt Mary Kay - Wypiekany Róż do Policzków - oczywiście w kształcie serca. Część dochodu ze sprzedaży produktu zasili Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. Prof. Z. Religi oraz przeznaczony zostanie na realizację celów statutowych Fundacji.

A dla Was mam 3 zestawy dwóch serduszek od Mary Kay. Musicie tylko wypełnić formularz i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. 


REGULAMIN

1. Organizatorem konkursu jest blog Siouxie and the City;
2. Fundatorem nagród jest firma Mary Kay;
3. Konkurs trwa od dnia 1 lipca br. do godz. 23.59 dnia 10 lipca br.
4. Nagrodą w konkursie są 3 zestawy po dwa Wypiekane Róże od Mary Kay. W konkursie wyłonionych zostanie trzech Zwycięzców.
5. Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej poprzez umieszczenie informacji na fan page SiouxieBlog oraz w aktualizacji niniejszego wpisu - w przeciągu 7 dni od daty zakończenia konkursu; 
6. Nagrody do Zwycięzców wysyła Fundator w ciągu 14 dni od daty publikacji wyników;
7. Przed wzięciem udziału w Konkursie każdy Uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem. 
8. Udział w Konkursie będzie równoznaczny z akceptacją Regulaminu Konkursu;
9. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie publiczni obserwatorzy mojego bloga.
10. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Fundatora oraz osoby współpracujące z tym podmiotem w sposób stały na innej podstawie niż stosunek pracy, a także członkowie ich najbliższych rodzin, tj. wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, rodzice małżonków i osoby pozostające z nimi w stosunku przysposobienia.
11. Wszyscy biorący udział muszą mieszkać na terenie Polski i być osobami pełnoletnimi;
12. Aby wziąć udział w konkursie należy prawidłowo wypełnić i przesłać formularz oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe;
13. Spośród wszystkich komentarzy wybiorę 3 odpowiedzi a ocena dokonywana w kontekście wyboru zwycięzców będzie całkowicie subiektywna;
14. Po wyłonieniu laureatów skontaktuję się z nimi wysyłając wiadomość na podane w formularzu adresy mailowe;
15. Biorąc udział w konkursie zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych (dotyczy wysyłki nagrody przez Fundatora);
16. Każda z nagród rzeczowych jest zwolniona z podatku dochodowego od osób fizycznych na zasadzie art. 21 ust. 1 pkt. 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.
17. Nagrody w Konkursie nie podlegają wymianie na inne nagrody oraz na ekwiwalent pieniężny.
18. Wszelkie reklamacje i pytania proszę kierować na adres siouxie.blog@gmail.com
19. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

WYNIKI KONKURSU

Wiem, że zapewne czekacie na wyniki konkursu z serduszkiem - przebrnęłam poprzez bardzo liczne zgłoszenia i oto przedstawiam 3 Zwycięzców:
  • Łukasz Bier
  • Jolanta Marcinkowska
  • Lejdi Luna
Gratuluję, spodziewajcie się maila ode mnie, w którym podacie mi swoje adresy do wysyłki tych wspaniałych nagród ufundowanych przez markę Mary Kay. Niechaj serce będzie z Wami!

Givenchy Noir Interdit Lash Extension Effect Mascara

czwartek, czerwca 29, 2017

Givenchy Noir Interdit Lash Extension Effect Mascara

Givenchy to marka, która przełamuje konwencje i nieustannie poszukuje nowatorskich pomysłów. Właśnie prezentuje zupełnie nową koncepcję makijażu. Zatem uruchom swoją wyobraźnię… Rzęsy jeszcze dłuższe, grubsze i jeszcze bardziej czarne. Fantazja, powiadasz? Nie dla marki, która przywykła do modyfikowania reguł. ŚMIAŁOŚĆ to cecha Givenchy Le MakeUp.