wtorek, października 07, 2014

Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę.

W ramach Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi (BCA) firma Estée Lauder z dumą zapowiada globalny Miesiąc Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w roku 2014. W tym roku kontynuuje działania pod hasłem „Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę.” Hasło to stanowi wezwanie do działania, którego celem jest przesunięcie nacisku z budowania świadomości na wzmożone akcje, które przybliżą nas do całkowitego wyeliminowania raka piersi z naszego życia. Do tej pory w ramach Kampanii zebrano ponad 53 milionów dolarów na wsparcie globalnych badań, edukacji i usług medycznych. Nic nie dzieje się samo. Gdy działamy razem… Mamy większą siłę.


W ciągu ostatnich dwudziestu jeden lat Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies, zapoczątkowana przez nieżyjącą już Evelyn H. Lauder, współtwórczynię Różowej Wstążki i założycielkę Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (Breast Cancer Research Foundation®, BCRF), stanowiła przewodni głos w budowaniu świadomości problematyki raka piersi i zapoczątkowała globalny ruch, który pomógł ocalić miliony istnień. Zgodnie z duchem przyszłościowej wizji pani Lauder tegoroczna Kampania rozszerzy działalność z budowania świadomości na zachęcanie ludzi do pójścia krok dalej i podjęcia konkretnych działań nakierowanych na zapobieganie chorobie i jej wyeliminowanie. Kampania oraz towarzyszące jej inicjatywy pobudzą światową społeczność do walki z rakiem piersi poprzez przeciwstawianie się stygmatyzacji i pogłębianie świadomości we wszystkich rejonach globu, a przy okazji przyczynią się do zebrania znacznych funduszy na kluczowe badania medyczne.



Kampania BCA poświęcona jest walce z rakiem piersi poprzez edukację i badania medyczne, działa obecnie w ponad 70 krajach i pozwoliła zgromadzić dotychczas ponad 53 miliony dolarów w celu wspierania globalnych badań, edukacji i usług medycznych, z czego 38 milionów w ciągu 20 lat posłużyło do sfinansowania 152 projektów badawczych BCRF na całym świecie. Fundusze te przełożyły się bezpośrednio na znaczące innowacje i poprawę opieki, w tym rozpoczęcie testów szczepionki na wczesnego raka piersi, lepsze sposoby oceny ryzyka u młodych dziewcząt z rodzin ze znaczną zachorowalnością na raka piersi oraz opracowanie programu odchudzającego na wczesnym etapie raka piersi, który zapobiega nawrotom i metastazie.

W Kampanii BCA na 2014 rok, poprzez sprzedaż produktów z Różową Wstążką lub przekazywanie dotacji, uczestniczą następujące, cieszące się ogromnym uznaniem i kultowe już marki Estée Lauder Companies: Aveda, Bobbi Brown, Bumble and bumble, Clinique, Coach, Darphin, Donna Karan Cosmetics, Estée Lauder, Jo Malone London, La Mer, Lab Series Skincare for Men, Origins, Prescriptives, Smashbox oraz Tom Ford Beauty. Zgodnie z hasłem „Razem mamy więcej siły” marki te podejmują wspólne działania w celu wsparcia misji Kampanii BCA, aby zwalczać raka piersi poprzez edukację i badania medyczne.

Polski oddział The Estēe Lauder Companies jak co roku realizuje Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi w Polsce. Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku rośnie i ma coraz większy zasięg. Do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż.



W tym roku do Kampanii ponownie włączyli się wszyscy najważniejsi partnerzy detaliczni, czyli perfumerie: Douglas oraz Sephora. Jak co roku, w październiku 2014 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, oraz La Mer, Bobbi Brown, Lab Series, Tommy Hilfiger (wyłącznie w Perfumeriach Douglas) oraz Bumble and bumble (wyłącznie w perfumeriach Sephora). Aż 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października we wszystkich Perfumeriach Douglas oraz Perfumeriach Sephora na terenie całego kraju przy kasach będą rozdawane różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się Kampania.

9 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze, że rośnie świadomość, bo rak piersi to nie przelewki. Profilaktyka jest najważniejsza, nie tylko badania,ale także padanie samych siebie. Chyba trzeba będzie się wybrać na kolejne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda że profilaktyka jest najważniejsza - nie tylko jeśli chodzi o raka piersi tylko o wszystkie jego odmiany. W ubiegłym roku na raka zmarła moja Mama i teraz ja mam hopla na punkcie regularnych badań.

      Usuń
  2. Bardzo dobrze, że o tym piszesz! Sprawa jest mega ważna. Moja mama właśnie wzięła ostatnio udział w badaniach, wyniki nie były zbyt optymistyczne. Na szczęście biopsja wykazała że to zupełnie nic groźnego. Musimy sobie uświadomić jak ważna jest profilaktyka i brac udział w tego typu kampaniach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. regularne badania mogą wcześnie zdiagnozować raka i wtedy często jest on uleczalny. Ja ostatnio zrobiłam "przegląd"

      Usuń
    2. Dokładnie :-) Przegląd to podstawa :-)

      Usuń
  3. To jest taka akcja gdzie nie można obojętnie przejść ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dzięki Justi - posiadaczko najładniejszej fryzury!!!!

      Usuń